AndroidHealthClinic

Ontstoken injectie plek

Bezoekers in dit topic

vreetzak

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
131
Waardering
7
Lengte
1m75
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Afgelopen dinsdag 2ml gezet test e nu doet de plek steeds meer pijn en ook echt opgezet
Doet ook pijn als ik erop druk. Dit is tevens pas mijn 3e inject

De vorige keren was veel beter alleen beursheid hield lang aan.

Maar mijn vraag is eigenlijk is het ontstoken of zou er een haartje mee in gespoten zijn via de naald.
Het is ook echt een dikke bult en een beetje oppervlakkig ipv in de spier lijkt wel.
Alles is steriel en oppervlak natuurlijk schoongemaakt en langzaam ingespoten.

Alvast bedankt hoop dat er niks ergs aan de hand is..
 
Probeer je niet te druk te maken, denk dat het wel los loopt. Als de pijn echt begint door te zetten en / of het begint er raar uit te zien of de bult wordt harder / groter dan zou ik wel even langs de huisarts gaan.

Misschien heb je niet diep genoeg geinjecteerd. Waar heb je geinjecteerd en met welke maat naald? Je hebt waarschijnlijk ook nog een virgin muscle dus die moet soieso even wennen aan het prikken.
 
Is de spot rood en warm? Zo ja dan is het idd ontsteking, in dat geval ff langs huisarts en dan krijg je ontstekingsremmers. In dat geval ben je er na een paar dagen vanaf.
 
In de tussentijd, als je dit niet al deed tenminste, zou ik de volgende dingen doen (of niet doen):

Raak de ontstoken huid zo weinig mogelijk aan.
Was regelmatig uw handen en gebruik steeds een schone handdoek.
Wondjes, krassen en splinterverwondingen dient u zorgvuldig te desinfecteren.
Zorg dat het aangedane lichaamsdeel hoog ligt en koel het eventueel met natte, koude compressen.

http://www.apotheek.nl/klachten-ziektes/huidinfectie#kan-ik-er-zelf-iets-tegen-doen

Ik denk dat het weinig kwaad kan als het geen ontsteking blijkt te zijn. Houd het goed in de gaten verder.
 
Zou ibuprofen hem misschien helpen?
 
Nee ik ga niet naast dbol ook nog andere medicatie slikken als dat niet nodig is.

Het doet zeer maar kan er wel tegen, denk dat het wel een haartje is die met het prikken is meegekomen.
En anders volgende week maar ff langs de huisarts

Tevens in de glute gezet gewoon goed met 0,8x4
 
Ik verwacht geen ontsteking. De kans daarop is klein. Ontsteking doet ook fucking pijn, niet een beetje. Bij twijfel gewoon maar je huisarts, dat is uiteindelijk het beste.
 
Virgin muscle wss.
Rouleer je wel?
Lichaam bouwt depot op.

Ibu kan echt geen kwaad hoor.
 
Virgin muscle wss. Rouleer je wel? Lichaam bouwt depot op. Ibu kan echt geen kwaad hoor.

Toch word ibu onderschat, maar 3 tabs per dag zou geen probleem moeten zijn
 
Je lichaam reageert deze keer waarschijnlijk gewoon wat feller op de ba in de olie van de test en daarom is het nu lichtjes ontstoken. Is geen reden tot paniek en na een paar dagen trekt het vanzelf weer weg.

Heb het wel eens vaker maar meestal pas als ik meer als 2ml test per inject zet
 
Ik had een tijd geleden 2 weken pip, dik boven been (hele quad), warm en pijn als ik aanraakte. Kon mijn been amper buigen en liep mank.

Zelf dat was geen ontsteking zei de dokter.

Het moet dan echt flink rood zijn en echt flink pijn doen. De kans op ren ontsteking is echt klein gaf hij aan of het spul moet verontreinigd zijn. Dus zou meteen bij eerste inject uit een nieuwe vial moeten zijn.
 
Hoe ist afgelopen dan?
 
Back
Naar boven