XXL Nutrition

ontvette hesp inplaats van kipfilet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jappe0007

Cool Novice
Lid geworden
18 jun 2012
Berichten
228
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
hey het topic zegt het al mag ontvette hesp ook inplaats van kipfilet voor op de boterham ? zit toch ook veel eiwit in ? :)
 
wtf is dat ?
 
zeker weer iets belgisch
 
ja ham he hesp hoe je het ook noemt!
 
Was een keer in belgië naar de 'Delhaize' geweest 1 kilo kip €8,99 geloof ik.
Als bb'er zul je binnen 1 maand blut worden door die prijzen!
 
Zal volgens mij geen kwaad kunnen, heb het al eens gezien in de winkel en ik meen me te herinneren dat de voedingswaarden niet echt veel slechter waren dan in kipfilet.
 
aah oke dan neem ik dit want ben kipfilet boterham beu gegeten
 
Al eens gedacht aan rofbief ?
 
Volgens de DBB wijsheid maakt het geen **** uit of je een snicker of een bak kwark neemt, dus dan zou ham/kip al helemaal niets moeten uitmaken.
 
Volgens de DBB wijsheid maakt het geen **** uit of je een snicker of een bak kwark neemt, dus dan zou ham/kip al helemaal niets moeten uitmaken.

Jij begrijpt het principe van flexible dieting / IIFYM nog niet helemaal denk ik...
 
Kan je beter niet doen

Voorbeeld:
Persoon x weegt 70 kg. Heeft over de hele dag gezien al 150 gr eiwit binnen, 3 stukken fruit, halve kilo groente etc. Maar hij moet over 2 min weg, heeft geen tijd meer om eten te maken, en hij moet nog 250 kcal binnenkrijgen uit carbs en vet om over zijn onderhoud te geraken (dus kleine kcalsurplus, hij wil bijkomen). Een snicker kan best in deze context.

Of ben je het oneens misschien?
 
Als hij op dieet is en nog 250 cal nodig heeft om in n acceptabel cal tekort te blijven zou ik ook die snicker nemen.... Tenminste ik persoonlijk liever chocola en n stroopwafel ;)
 
Als hij op dieet is en nog 250 cal nodig heeft om in n acceptabel cal tekort te blijven zou ik ook die snicker nemen.... Tenminste ik persoonlijk liever chocola en n stroopwafel ;)

Haha, zelfs dan inderdaad. Maar in mijn voorbeeld wou de persoon een kleine energiesurplus :p
 
Back
Naar boven