MuscleMeat

Ontzettend veel last van lipomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LoumanNL

Novice
Lid geworden
28 nov 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal ,

ik speur al een aantal maanden rond op dit forum en heb al een hoop ervan geleerd, echter heb ik nu echt een vraag en was het tijd om even een account aan te maken.

ik heb ontzettend veel last van lipomen in mijn buik.
ik heb er al 3 weg laten snijden en voel er nu alweer een stuk of 4 a 5 bij komen. Waarvan er eentje weer heel goed zichtbaar word.

nu las ik hier op het forum iets over lipostabil,en dat leek mij interessant aangezien ik al met 3 redelijke littekens zit op mijn buik en ik hoop dat dat een betere oplossing is.
Heeft iemand er ervaring mee of tips ? de oorzaak van de lipomen weet niemand, schijnt ook niet echt een verklaring voor te zijn helaas ..

Alvast bedankt !
 
Ik zou niet weten wat lipostabil hieraan zou doen.
 
Dr pimple popper!

Die dingen moeten echt goed weggesneden worden anders komt het snel terug.

Zou naar een dermatoloog oid gaan als je daar nog niet bent geweest.
 
Ik zou niet weten wat lipostabil hieraan zou doen.

ik las dus dat wanneer je lipostabil in de lipoom spuit hij tot 50% van volume kan afnemen .
 
Dr pimple popper!

Die dingen moeten echt goed weggesneden worden anders komt het snel terug.

Zou naar een dermatoloog oid gaan als je daar nog niet bent geweest.

nou het is meer dat er dus al 3 weggesneden zijn, en er toch wel redelijke littekens van komen en dat probeer ik dus tegen te gaan, vandaar dat ik ging lezen en erachter kwam dat er dus ook een vloeistof in gespoten kan worden om hem te doen laten krimpen
 
ik las dus dat wanneer je lipostabil in de lipoom spuit hij tot 50% van volume kan afnemen .
Ik zou daar niet mee beginnen prullen. Lipostabil is fel overgewaardeerd, dikke tegenvaller vond ik toen ik dit ooit gebruikt had. Ik weet niet of dit nog echt gebruikt wordt door artsen.
 
Ik zou daar niet mee beginnen prullen. Lipostabil is fel overgewaardeerd, dikke tegenvaller vond ik toen ik dit ooit gebruikt had. Ik weet niet of dit nog echt gebruikt wordt door artsen.

ah oke dat is jammer, dan ga ik er inderdaad maar niet mee lopen kloten. Er is dus geen andere optie dan wegsnijden ?
 
ah oke dat is jammer, dan ga ik er inderdaad maar niet mee lopen kloten. Er is dus geen andere optie dan wegsnijden ?

Lipostabiel geprobeerd, buiten een blauwe plek deed het niet veel.

De enige optie is wegsnijden of liposuctie. Tot ze eindelijk weten waar het aan ligt is er niet veel non-invasief aan te doen. Ik heb familiale lipomatose btw. Een stuk of 30 kleine lipomas.
 
Back
Naar boven