Fitness Seller

Onverwacht morgen ochtend fotoshoot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ottorockit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2008
Berichten
75
Waardering
10
Ik heb onverwacht morgen ochtend een fotoshoot rond 11:00 uur, nu heb ik al geen ervaring met een prep en dit is dus heel kort dag.

Als ik vandaag tot een uur of 6 flink wat water drink en daarna stop met water drinken tot na de shoot, is dat een goed idee om van mijn vocht af te komen? Hoeveel liter?

Vandaag veel rijst eet (250 gr koolhydraten) en kipfilet, eventueel wat noten aan einde van de dag.

Morgen ochtend wat snelle koolhydraten als rijstwafel met jam?

Is het tevens een goed idee voor de shoot nog licht te trainen of juist niet?

Alle tips zijn welkom.
 
Op hoeveel procent sta je?
Anders is depleten/laden totaal overbodig
 
foto van je huidige shape? btw met 9% is al vrij overbodig om te depleten...
 
Dexa scan 9%

Zinloos op dit moment?
 
Gewoon safe spelen voor morgen. Nu loop je de alarm knoppen in te drukken. Zou zonde zijn als je fysiek er slechter uit komt te zien omdat je nu loopt vol te stouwen. Tevens heeft het lichaam meer tijd nodig om een respond te geven betreft de vocht inname en om dit dan weer door te laten trekken nadat je gestopt bent is niet haalbaar binnen dit tijd's frame.
 
Gewoon safe spelen voor morgen. Nu loop je de alarm knoppen in te drukken. Zou zonde zijn als je fysiek er slechter uit komt te zien omdat je nu loopt vol te stouwen. Tevens heeft het lichaam meer tijd nodig om een respond te geven betreft de vocht inname en om dit dan weer door te laten trekken nadat je gestopt bent is niet haalbaar binnen dit tijd's frame.


Thanks daar heb je gelijk in JohnMB

Is morgen ochtend trainen nog een goede optie of lekker laten?
 
Thanks daar heb je gelijk in JohnMB

Is morgen ochtend trainen nog een goede optie of lekker laten?
Heb je losse gewichten of bands? Push ups , pull ups.band curls/extensions op de set om een pomp te hebben tijdens de sessie.
X aantal uur van te voren trainen heeft geen extra meerwaarde.
 
Back
Naar boven