XXL Nutrition

Onverwachtse huiszoeking Anabolen. Verhoor en plastest..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

2060sam

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
17
Waardering
0
Beste dbb'ers,

Gisteren wou ik net de deur uitstappen, wanneer er plots 2 agenten in burger voor men deur stonden te wachten.

Vroegen aan me of ze eens een kijkje binnen mochten nemen en of er verboden middelen aanwezig waren.???

Zonder huiszoekbevel komen ze er natuurlijk niet in, maar ik had niets te verbergen dus liet ze alles doorzoeken en ze hun vrije gang gaan.

Uiteindelijk hebben ze men 'Animalpack' meegenomen voor onderzoek.

Nu kreeg ik net telefoon dat ik op verhoor moet komen en een plastest moet ondergaan..

Nu is men vraag of ik deze plastest kan weigeren?

Iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt of dergelijke?

Alle info is welkom.

Mvg.
 
Laatst bewerkt:
geen idee maar in een animal pack kunnen ze geen verboden middelen vinden toch? lijkt me dat je die test kan weigeren.

snap niet waarom ze die mee hebben genomen.
 
Jezus Chistus wat een Gestapo praktijken
 
kansloos die overheid ga serieuze problemen aanpakken.
 
Waaauw trieste bedoeling dit.
 
Ja inderdaad Belgie. Geen idee wat ze kwamen zoeken, ze hadden niets gevonden van verboden middelen.. Geen idee waarom dat ze me nog willen laten plassen of op verhoor willen.
 
Ja inderdaad Belgie. Geen idee wat ze kwamen zoeken, ze hadden niets gevonden van verboden middelen.. Geen idee waarom dat ze me nog willen laten plassen of op verhoor willen.

omdat iemand ze getipt heeft dat jij AAS gebruikt.
 
Ja inderdaad Belgie. Geen idee wat ze kwamen zoeken, ze hadden niets gevonden van verboden middelen.. Geen idee waarom dat ze me nog willen laten plassen of op verhoor willen.

ipv plassen gewoon een kwakje doneren, dat zal ze leren. schavuiten!
 
Je gewoon laten verhoren maar ik zou niet plassen.
 
De overheid moet besparen, gaan ze de kleine garnaal nog wat lastigvallen met deze onzin, beschamend. Gewoon wijzen op je rechten en weigeren lijkt me het beste.
 
De overheid moet besparen, gaan ze de kleine garnaal nog wat lastigvallen met deze onzin, beschamend. Gewoon wijzen op je rechten en weigeren lijkt me het beste.

Als je weigert word je niet dan alsnog schuldig bevonden?
 
Als je weigert word je niet dan alsnog schuldig bevonden?

op basis van wat? animalpack?

volgensmij is het sowieso nog altijd innocent till proven guilty, als ze genoeg bewijs hebben kan je die test niet meer weigeren.
 
op basis van wat? animalpack?

volgensmij is het sowieso nog altijd innocent till proven guilty, als ze genoeg bewijs hebben kan je die test niet meer weigeren.

zover ik weet is het in belgie verplicht, er was toch ook iemand van dit forum die in de gym een plastest moest doen. deze weigerde hij en werd toen schuldig bevonden.

belgie is gewoon shit qua steroids.
 
Ik zou het eerlijk gezegd even met een jurist checken; Lijkt mij op dit moment erg belangrijk dat je de juiste stappen zet
 
op basis van wat? animalpack? volgensmij is het sowieso nog altijd innocent till proven guilty, als ze genoeg bewijs hebben kan je die test niet meer weigeren.

Waarom zouden ze je testen als ze genoeg bewijs hebben?
 
zover ik weet is het in belgie verplicht, er was toch ook iemand van dit forum die in de gym een plastest moest doen. deze weigerde hij en werd toen schuldig bevonden.

belgie is gewoon shit qua steroids.

hoe doen ze dat dan, want PED's of AAS's is nogal een breed begrip?

'' jij bent nu schulding van alles omdat je weigert?''


Waarom zouden ze je testen als ze genoeg bewijs hebben?

genoeg bewijs voor een verplichting tot die plastest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven