Fitness Seller

onvrijwillige contracties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ive

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
534
Waardering
29
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
de tittel zegt het zelf, ik heb al een paar keer gehad dat ik contracties krijg in een (deel) van een spier, eerste keer was in men lats, dan nog eens in mn quadriceps en nu gisteren had ik dit in mn borst.

ik weet dat ik hier niet dood van zal gaan, maar wil graag wel eens weten wat dit net is:D
 
misschien even langs de fysio gaan
 
heb ik laatste tijd ook last van!

vooral als ik me probeer te ontspannen dat ik ineens mn been aanspan ofzo :/
 
Heb ik ook wel is last van.. Vaak in mijn musculus deltoideus zie ik wel is een spiertje bewegen.

In mijn quadriceps heb ik het soms ook, vaak denk ik dan dat me mobiel afgaat.
 
Teveel energie in je spier??

Heb het zelf namelijk ook als ik een keer suiker neem. Neem het bijna nooit, maar neem ik het een keer in een iets grotere hoeveelheid kan ik er de klok op gelijk zetten dat er ergens een spier gaat samentrekken.
Wel apart want je ziet de spieren echt bewegen inderdaad, lijkt mij niet echt kwaad kunnen..
 
stuiptrekkingen.
 
ik heb al 3-4 dagen last van spier spasme (licht) in triceps. wel irri
 
Ik heb dit ook af en toe.
 
zenuwtrekjes (for real, zijn je zenuwen die navuren, zodat je spieren zich onwillekeurig samentrekken)
 
Ook af en toe wel eens last van, niks bijzonders volgens mij
 
mijn ooglid trilt wel eens
 
Had het 3 dagen achter elkaar in mijn rechterquad toen ik 't in de rug had. Zwaar irritant maar niets om je zorgen over te maken neem ik aan.
 
Heb ik ook wel is last van.. Vaak in mijn musculus deltoideus zie ik wel is een spiertje bewegen.

In mijn quadriceps heb ik het soms ook, vaak denk ik dan dat me mobiel afgaat.

ja inderdaad, en het is niet heel de spier maar een klein stukje ervan :D
 
Gewoon de neveneffecten van een zwaar belast CZS.
 
Is normaal.
 
ok dat dacht ik al dat het niet erg was en dat meerdere mensen dit hebben,
maar heeft er niemand een(wetenschappelijke) uitleg voor, ben gewoon nieuwsgierig. :D
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_contraction

http://en.wikipedia.org/wiki/Fasciculation

A fasciculation /fəˌsɪkjʉˈleɪʃən/, or "muscle twitch", is a small, local, involuntary muscle contraction and relaxation visible under the skin arising from the spontaneous discharge of a bundle of skeletal muscle fibers (muscle fascicle). Fasciculations have a variety of causes, the majority of which are benign, but can also be due to disease of the motor neurons.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven