XXL Nutrition

onvruchtbaar dankzij AS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

raylewis52

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
17
Waardering
1
ben paar weken geleden bij dokter geweest voor een standaard test voor SOA's oa.

ben gister gebeld en kreeg toen te horen dat ik onvruchtbaar was waarschijnlijk dankzij gebruik van AS.

hoop dat dit een waarschuwing voor iedereen hier is die op zijn 15de wil beginnen met kuren..
 
Op de 15e beginnen is vragen op problemen.
 
k*t voor je man:( sterkte met verwerken, en idd een goede waarschuwing!
 
Mmh das k*t man!!Maar vanaf je 15de zijn hopelijk wel uitzonderingen in het algemeen. In je pubertijd extra hoge testo gehalte is wel erg groot risico op problemen.
 
Haha, sorry. Maar kuren op je 15e? Wat dacht je wel niet?
 
Erg vroeg begonnen maar toch sterkte.
 
Bedankt voor je waarschuwing, nu heb ik dan zelf pas vorig jr voor het eerst gekuurd (24jr), maar je wijst me dr wel weer ff op dat voorzichtigheid geboden is.
 
Tering!! Dat sucks bigtime.

Zou je willen posten hoevaak je hebt gekuurd? En wat je hebt gebruikt? Als je je het nog kunt herinneren ook iets van hoeveelheden graag.
 
Leviathan zei:
Bedankt voor je waarschuwing, nu heb ik dan zelf pas vorig jr voor het eerst gekuurd (24jr), maar je wijst me dr wel weer ff op dat voorzichtigheid geboden is.

dan doe maar rustig aan Tren-lover ;) Dat spul laat je ballen krimpen als paaseitjes op een hete zomermiddag.
 
damn klote man..
heb je veel gekuurd sinds je 15de?..
 
ik ben niet op mijn 15de begonnen, dat was meer bij wijze van spreke.

ben op mijn 19de begonnen, heb in totaal 5 kuren gehad in 4 jaar tijd.

vooral testo en dboll en winny..
 
Het hoeft niet 100% aan de a.s te liggen. Het is ook genetisch soms. Ook mensen die geen a.s gebruiken kunnen impotent raken.
 
IKKE zei:
Het hoeft niet 100% aan de a.s te liggen. Het is ook genetisch soms. Ook mensen die geen a.s gebruiken kunnen impotent raken.
Dat is zeker waar. Ook als je nu al een tijdje aan de a.s. zit kun je steriel zijn.

Volgens mij is onvruchtbaarheid wel voor een groot deel omkeerbaar te maken met de juiste behandeling..
 
raylewis52 zei:
ik ben niet op mijn 15de begonnen, dat was meer bij wijze van spreke.

ben op mijn 19de begonnen, heb in totaal 5 kuren gehad in 4 jaar tijd.

vooral testo en dboll en winny..
hmm .. ook binnekort maar weer eens laten testen...
 
zwaar klote..sterkte man!
 
IKKE zei:
Het hoeft niet 100% aan de a.s te liggen. Het is ook genetisch soms. Ook mensen die geen a.s gebruiken kunnen impotent raken.

dit bedoel ik dus..
mensen die zich zelf voorliegen en er alles aan proberen te doen om zichzelf te laten geloven dat AS onschadelijk is.

het KOMT door de AS, heeft de dokter letterlijk gezegd en NEE het is niet terug te draaien met medicijnen
 
raylewis52 zei:
dit bedoel ik dus..
mensen die zich zelf voorliegen en er alles aan proberen te doen om zichzelf te laten geloven dat AS onschadelijk is.

het KOMT door de AS, heeft de dokter letterlijk gezegd en NEE het is niet terug te draaien met medicijnen

Bro ff rustig aan, ik vind het verkeerd dat je Ikke zo aanvalt. Je zegt nl in je eerste post dat het wss door a.s. gebruik komt. Nu zeg je dat de dokter het letterlijk heeft gezegd.

Mocht het echt door de a.s. komen is het heel klote voor je, ik wens je sowieso sterkte.

Maar het kan zijn dat je zeer onverantwoord bezig bent geweest met het kuren of je bent een uitzondering. want na 5 kuurtjes in 4 jaar zou je niet direct onvruchtbaar van worden.
 
raylewis52 zei:
dit bedoel ik dus..
mensen die zich zelf voorliegen en er alles aan proberen te doen om zichzelf te laten geloven dat AS onschadelijk is.

het KOMT door de AS, heeft de dokter letterlijk gezegd en NEE het is niet terug te draaien met medicijnen

Ben het wel met je eens bro,
Ik zit zelf ook aan een kuur op het moment, dus ga hier niet schijnheilig liggen doen.
Maar ik vind toch ook dat sommige personen hier op het board alles goed lijken te praten om het gebruik van AAS maar niet negatief te hoeven zien.
Ik ken zelf ook iemand die door AAS impotent is geworden. Weet niet na hoeveel tijd dit is gebeurd (hoeveel kuren).

Wanneer je zeker weet dat het niet meer terug te draaien valt, kun je misschien de dokter verzoeken om testosteron-therapie. Elke maand een spuitje testo schijnt er voor te kunnen zorgen dat je in ieder geval weer een iets beter coïtusleven kunt krijgen. (Heb ik me laten vertellen, dus flame my ass als ik hier onwaarheden zit te verkondigen) Weet niet of dit door het ziekenfonds wordt vergoed.
 
Back
Naar boven