MuscleMeat

onvruchtbaar dankzij AS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wAt een feit blijft is dat je erg jong begonnen bent met kuren. (en ik ga nu niet zeggen: eigen schuld dikke bult)
In je pubertijd is je eigen test-gehalte erg hoog en wordt je lichaam afgemaakt... boys become men. Dit is een belangrijke fase waarbij je de natuur zijn werk moet laten doen en niet moet gaan kloten met AS!
Ik wens je iig veel succes bij de verwerking van dit nare bericht van je dokter.


PS. Ik vind het kort door de bocht van je dokter om te zeggen dat je onvruchtbaar bent door AS, hoewel de mogelijkheid zeker bestaat.
 
er zijn veel mensen die vanaf hun 18 al begonnen zijn. en tog nu kinder hebben op hun 40ste. ik denk dat het heel erg aan de persoon zelf ligt. maarja as blijft gewoon een troep.

veel sterkte
 
heel vervelend voor je kerel, laat dit een wijze les zijn voor alle jongens die we dagelijks weer voorbij zien komen hier op het forum: ik ben 16, train een jaar en ik wil een dbol only kuur starten.

ik zou haast zeggen we maken er een sticky van
 
Shit man! sterkte maar 15 j? erg vroeg
 
raylewis52 zei:
ben paar weken geleden bij dokter geweest voor een standaard test voor SOA's oa.

ben gister gebeld en kreeg toen te horen dat ik onvruchtbaar was waarschijnlijk dankzij gebruik van AS.

hoop dat dit een waarschuwing voor iedereen hier is die op zijn 15de wil beginnen met kuren..


tja sorry maar op je 15 beginne kuren ...
 
jezus mensen.. lezen! Hij is op zijn 19e begonnen (ok, ook te vroeg). Plus, ik hoor hier wilde verhalen over impotentie, terwijl hij onvruchtbaar is. Dat je onvruchtbaar bent, wil nog niet zeggen dat pipo weigert hoor.

Sterkte kerel!!!
 
KaLe zei:
jezus mensen.. lezen! Hij is op zijn 19e begonnen (ok, ook te vroeg). Plus, ik hoor hier wilde verhalen over impotentie, terwijl hij onvruchtbaar is. Dat je onvruchtbaar bent, wil nog niet zeggen dat pipo weigert hoor.

Sterkte kerel!!!

my thoughts :cool:
 
raylewis52 zei:
dit bedoel ik dus..
mensen die zich zelf voorliegen en er alles aan proberen te doen om zichzelf te laten geloven dat AS onschadelijk is.

het KOMT door de AS, heeft de dokter letterlijk gezegd en NEE het is niet terug te draaien met medicijnen

Wat ik er dus mee wilde zeggen. Dat je er waarschijnlijk gevoeliger voor bent (geweest) om impotent te worden. Misschien was het al niet zo'n sterke productie (natural). De kans daarop is zeker groot aangezien je te jong begonnen bent.

En voorliegen is wat anders....je arts kan nooit 100% weten dat het aan de a.s ligt voor 100%
 
Gelukkig heb ik al 2 kinderen..

Even zonder gekheid. Ik weet niet of je altijd graag kinderen wou, maar dit suckt big time!
 
tja, dit zijn wel 1 van de risico's die er aan AS kleven.

Maar iig sterkte
 
Big'r zei:
Ben het wel met je eens bro,
Ik zit zelf ook aan een kuur op het moment, dus ga hier niet schijnheilig liggen doen.
Maar ik vind toch ook dat sommige personen hier op het board alles goed lijken te praten om het gebruik van AAS maar niet negatief te hoeven zien.
Ik ken zelf ook iemand die door AAS impotent is geworden. Weet niet na hoeveel tijd dit is gebeurd (hoeveel kuren).

Wanneer je zeker weet dat het niet meer terug te draaien valt, kun je misschien de dokter verzoeken om testosteron-therapie. Elke maand een spuitje testo schijnt er voor te kunnen zorgen dat je in ieder geval weer een iets beter coïtusleven kunt krijgen. (Heb ik me laten vertellen, dus flame my ass als ik hier onwaarheden zit te verkondigen) Weet niet of dit door het ziekenfonds wordt vergoed.

ben het ook met BIG R eens en vindt ook dat we hier totaal geen geintjes over moeten gaan maken
 
Jezus man das echt k*t.

Het valt me op hoe veel mensen hier gelijk in de verdediging schieten, zo van: hij heeft vast iets verkeerd gedaan of is te jong begonnen. Ik keur het gebruik van AS niet per se af, hoewel ik betwijfel of ik er zelf ooit aan ga beginnen. Wat ik wel afkeur is mensen die hun kop in het zand steken en doen alsof het 100% veilig is. Dat is het niet, zelfs niet als je alles doet zoals het hoort.
 
Het is nooit 100% veilig.
Dat is de keuze die je maakt. De risico's afwegen tegenover de positieve effecten. Daarom is dit board er ook, de risico's onder de aandacht te brengen, en jonge pikkies die een beachboy look willen en geen nakuur kennen tegen te houden.

Maar bijv als een bodybuilder sterft door een hartinfarct blijkt vaak dat hartproblemen in de familie zitten. Dus a.s heeft dan het proces versnelt.

Ik wil hiermee niet zeggen dat zijn prblemen niet door a.s komen.
Alleen dat het niet ALTIJD het zo is.
 
Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
dan doe maar rustig aan Tren-lover ;) Dat spul laat je ballen krimpen als paaseitjes op een hete zomermiddag.

Totaal geen last van, alleen na mn laatste kuur met NPP had ik de indruk dat mn libido aardig onderdrukt was na de kuur.
 
IKKE zei:
Maar bijv als een bodybuilder sterft door een hartinfarct blijkt vaak dat hartproblemen in de familie zitten. Dus a.s heeft dan het proces versnelt.

Idd.. IMO is AS vrijwel nooit de veroorzaker van ziektes/aandoeningen (met verantwoord gebruik dan!), maar idd een procesversneller.
 
nou, raylewis52 ik vind de hele manier waarop je jou verhaal hier brengt een beetje nedeco-achtig overkomen en vertrouw het dan ook niet geheel.

mocht alles waar zijn dan vind ik het natuurlijk heel erg voor je, of het nou door as-gebruik komt of niet.
 
KaLe zei:
jezus mensen.. lezen! Hij is op zijn 19e begonnen (ok, ook te vroeg). Plus, ik hoor hier wilde verhalen over impotentie, terwijl hij onvruchtbaar is. Dat je onvruchtbaar bent, wil nog niet zeggen dat pipo weigert hoor.

Sterkte kerel!!!

Precies.


Buiten dat zou ik nu een jaartje clean blijven en je daarna nog eens laten testen. Artsen roepen vaak verkeerde dingen uit pure ontwetendheid (dat het zowel door de AAS komt als het feit dat het niet meer terug te draaien is). Op zich een zeer schandelijk iets.
 
raylewis52 zei:
ben paar weken geleden bij dokter geweest voor een standaard test voor SOA's oa.

ben gister gebeld en kreeg toen te horen dat ik onvruchtbaar was waarschijnlijk dankzij gebruik van AS.

hoop dat dit een waarschuwing voor iedereen hier is die op zijn 15de wil beginnen met kuren..

De kerel op de volgende URL:[Link niet meer beschikbaar]
Is het ook goed meegekomen. Welliswaar dit verhaal vet opgeblazen is.
 
MrJ zei:
Precies.


Buiten dat zou ik nu een jaartje clean blijven en je daarna nog eens laten testen. Artsen roepen vaak verkeerde dingen uit pure ontwetendheid (dat het zowel door de AAS komt als het feit dat het niet meer terug te draaien is). Op zich een zeer schandelijk iets.

Afgezien daarvan...........hoeveel verhalen zijn er niet bekend van (prof)bodybuilders die gezonde kinderen op de wereld hebben gezet terwijl ze al jaren propvol "spullen" zitten? daar hoor je nooit wat over..........zelfs arnold & ronnie colemann heeft/hebben een kleine..... ???

Afgezien daarvan blijft zo'n uitspraak van de dokter echt klote voor je kerel, en ben dan ook benieuwd naar de doseringen die je gehad hebt!?
Kun je iets meer vertellen?
 
Die Lange zei:
Afgezien daarvan...........hoeveel verhalen zijn er niet bekend van (prof)bodybuilders die gezonde kinderen op de wereld hebben gezet terwijl ze al jaren propvol "spullen" zitten? daar hoor je nooit wat over..........zelfs arnold & ronnie colemann heeft/hebben een kleine..... ???

Afgezien daarvan blijft zo'n uitspraak van de dokter echt klote voor je kerel, en ben dan ook benieuwd naar de doseringen die je gehad hebt!?
Kun je iets meer vertellen?

Idd, Edje heeft er geloof ik ook 2 rondhuppelen..
 
Back
Naar boven