XXL Nutrition

onvruchtbaar dankzij AS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
Idd, Edje heeft er geloof ik ook 2 rondhuppelen..


ja wou net zeggen ??? Arnold heeft ook teringvol anabolen genomen en heeft der een paar rond lopen. AAS is eerder een proces versneller.
 
De dokter zegt dat het waarschijnlijk door anabolen komt. Het is dus absoluut niet zeker. Je zou ook onvruchtbaar geboren kunnen zijn.

Nee, ik ben geen gebruiker

En ik wens je wel veel sterkte!
 
Het kan ook zijn dat door je fysiek je arts het doorschuift op het gebruik van anabolen!
Mensen schijnen niet te geloven dat door zwaar en hard trainen voldoende rust en vreten je ook groot kunt worden!
Zou je niet een second opinion kunnen vragen bij een andere arts?
Of je zaad laten testen als de cellen niet goed rondzwemmen wil niet zeggen dat je onvruchtbaar bent! Het zal alleen wat langer duren eer je vrouw zwanger word als je dat wil.
Ik denk eerder dat je lichaam teveel testosteron heeft en dat daardoor de zwemsnelheid wat langzamer is dan normaal!
Zoals een ander al zei laat het over een tijdje weer testen ( ditmaal wel met een andere arts )
Ik denk dat jouw arts een beetje een vooroordeel heeft jegens onze sport!
In ieder geval sterkte.
 
MrJ zei:
Precies.


Buiten dat zou ik nu een jaartje clean blijven en je daarna nog eens laten testen. Artsen roepen vaak verkeerde dingen uit pure ontwetendheid (dat het zowel door de AAS komt als het feit dat het niet meer terug te draaien is). Op zich een zeer schandelijk iets.


dit klopt helemaal. paar jongens bij ons op sportschool lieten hun testen en de dokter zei dat ze onvruchtbaar waren. alleen omdat de dokter heel vaak met BB's te maken had zei hij dat het maar tijdelijk was. en wat denk je, 1tje werd na 9 maanden en de ander na 13 maanden getest en waren ze weer vruchtbaar. ik weet zelf niet of ze wat medicijnen van de dokter gehad hebben ofzo maar ze waren wel heel erg blij. maarja de kans dat je vooraltijd onvruchtbaar bent is er ook. en dan had ik een vraagje. had jij de dokter verteld dat je gekuurd had toen je je zaad liet testen?
 
Ik vind het echt heel erg voor je bro, ik hoop dat het iets tijdelijks is!
Moge je nog vele kinderen krijgen...
 
Moraal van t verhaal, wil je toch kuren en kinderen krijgen laten, laat je kwakkie invriezen bij een ziekenhuis. Best of both worlds :thumbs:
 
jaartje wachten ff flink aan de clomid kan idd wonderen verichten...
suc6..
 
Knap klote zeg... Heel veel sterkte.

Ieder lichaam is anders en ieder lichaam reageerd anders op bepaalde medicijnen. Niet iedereen wordt gelijk onvruchtbaar door gebruik en sommige misschien wel.

Ook denk ik dat fake producten misschien ook meer risico met zich meebrengen. Niet iedereen heeft verstand van dit soort producten en hebben dan ook vaak spullen in gebruik die namaak. Ik denk dat die produkten dan meer risico met zich meebrengen omdat je nooit zeker weet van wat er in zit.

Denk ook dat als je met kuren begint je je zelf moet laten nachecken bij een arts. Want ben je niet volledig gezond dan zal het misschien ook niet erg verstandig zijn om te gebruiken.

Daarbij weet iedereen ook wel dat het nooit 100% gezond is om spullen in hun lichaam te stoppen die niet eigen zijn.

Iedereen moet het lekker zelf weten wat ze doen. Ik ben absoluut niet tegen gebruik. Maar weet wat je doet en laat je eigen even nakijken voor je ergens aan begint laat je goed voorlichten, gebruik niet meer dan nodig is. Meer is niet altijd beter. En zoek uit of je de juiste producten gebruikt en geen fake.
 
Laatst bewerkt:
Purple zei:
Knap klote zeg... Heel veel sterkte.

Ieder lichaam is anders en ieder lichaam reageerd anders op bepaalde medicijnen. Niet iedereen wordt gelijk onvruchtbaar door gebruik en sommige misschien wel.

Ook denk ik dat fake producten misschien ook meer risico met zich meebrengen. Niet iedereen heeft verstand van dit soort producten en hebben dan ook vaak spullen in gebruik die namaak. Ik denk dat die produkten dan meer risico met zich meebrengen omdat je nooit zeker weet van wat er in zit.

Denk ook dat als je met kuren begint je je zelf moet laten nachecken bij een arts. Want ben je niet volledig gezond dan zal het misschien ook niet erg verstandig zijn om te gebruiken.

Daarbij weet iedereen ook wel dat het nooit 100% gezond is om spullen in hun lichaam te stoppen die niet eigen zijn.

Iedereen moet het lekker zelf weten wat ze doen. Ik ben absoluut niet tegen gebruik. Maar weet wat je doet en laat je eigen even nakijken voor je ergens aan begint laat je goed voorlichten, gebruik niet meer dan nodig is. Meer is niet altijd beter. En zoek uit of je de juiste producten gebruikt en geen fake.

*wordlife het is dat ik geen karma kan geven ( klote windows XP ) anders kreeg je een berg!
 
Vind dat er veel wordt gecomandeerd op jonge jongens die gebruiken. Maar er zijn zat mannen van boven de 30 die ook zeker niet verstandig bezig zijn.

En ook over veilige producten vind ik vaak dat er dom over gesproken wordt. De opmerking van: degene waar ik mijn spullen haal is betrouwbaar. Tuurlijk kan die persoon betrouwbaar zijn, maar ook vaak weten die niet precies wat ze in hun handen hebben. En zijn er niet altijd van bewust dat ze troep verkopen. Ook hun leveranciers zeggen dat ze betrouwbaar zijn. Ja ach iedereen die verkoopt zegt dat ie betrouwbaar is natuurlijk.

Vaak werken die middelen dan wel omdat er ook wat van inzit van wat op het doosje staat, maar er zitten ook producten in die niet op het doosje staan of er zit helemaal niets van in wat op het doosje staat.

Dus jongens wees verstandig en kijk uit met wat je doet...
 
Purple zei:
Vind dat er veel wordt gecomandeerd op jonge jongens die gebruiken. Maar er zijn zat mannen van boven de 30 die ook zeker niet verstandig bezig zijn.

En ook over veilige producten vind ik vaak dat er dom over gesproken wordt. De opmerking van: degene waar ik mijn spullen haal is betrouwbaar. Tuurlijk kan die persoon betrouwbaar zijn, maar ook vaak weten die niet precies wat ze in hun handen hebben. En zijn er niet altijd van bewust dat ze troep verkopen. Ook hun leveranciers zeggen dat ze betrouwbaar zijn. Ja ach iedereen die verkoopt zegt dat ie betrouwbaar is natuurlijk.

Vaak werken die middelen dan wel omdat er ook wat van inzit van wat op het doosje staat, maar er zitten ook producten in die niet op het doosje staan of er zit helemaal niets van in wat op het doosje staat.

Dus jongens wees verstandig en kijk uit met wat je doet...

*wordlife hoeveel karma wil je wel niet?

Een supp of AS is imo pas veilig als het medisch getest is op aanwezige bestandsdelen!
Aangezien AS verboden zijn kun je het wel schudden met tests in NL en alleen daarom ga ik niet gebruiken!
In NL is er geen veilige AS en werk je al gauw overdosering in de hand ( geen enkel lichaam is hetzelfde dus van een bepaalde dosis kun je imo ook niet spreken )
 
*krijgt klamme handen*

damn bro, k*t om te horen!
maar blijf proberen een kleine te maken.. hope lives on
 
FrederX zei:
*krijgt klamme handen*

damn bro, k*t om te horen!
maar blijf proberen een kleine te maken.. hope lives on

:o *kijkt es naar beneden en vraagt zich af waar ie mee begonnen is :eek: :D *
 
ik zou me zelf ook wel een willen testen
maar moet ik dean gewoon naar de dokter of naar een local spermabank toestappen?
 
Ik ben op m'n zestiende begonnen met kuren (onwetendheid-over laten halen), sindsdien een kuur of 10/12...Het heeft me veel goeds gebracht, maar ook net zoveel gedonder. Altijd gezondsheidsproblemen/problemen in relaties etcetc. Ik (wij) denk(en) nog niet na over kinderen, maar je weet maar nooit...

Knap k*t voor je, hoop niet hetzelfde mee te maken!
 
ReyMysterio zei:
*wordlife hoeveel karma wil je wel niet?

Een supp of AS is imo pas veilig als het medisch getest is op aanwezige bestandsdelen!
Aangezien AS verboden zijn kun je het wel schudden met tests in NL en alleen daarom ga ik niet gebruiken!
In NL is er geen veilige AS en werk je al gauw overdosering in de hand ( geen enkel lichaam is hetzelfde dus van een bepaalde dosis kun je imo ook niet spreken )

Ik bedoelde met testen ook niet zozeer de producten maar je bloed laten afnemen en testen.
 
Purple zei:
Ik bedoelde met testen ook niet zozeer de producten maar je bloed laten afnemen en testen.

Dan heb je misschien die rommel al in je bloed!
Vooraf het product kunnen laten testen lijkt mij beter gebruikt word er toch.
Ik snapte wel wat je bedoelde maar dit is nog meer voorzorg ;)
 
Back
Naar boven