XXL Nutrition

Stelling Onvruchtbaar in de fitness - Jan Etienne - Knack Bodytalk - December 2014

Bezoekers in dit topic

Ik vind het eerder verontrustend dat mensen die zo'n conclusies trekken zich met geneeskunde bezig houden.

Wat een retard, ben gestopt bij:
"Beter ga je naar een apotheek":roflol:
 
Ik verdedig het artikel niet, maar ik vind het bijzonder interessant dat de stellingen gewoon worden weggelachen en er geen grondig bewijs is dat het allemaal onzin is. De professoren van het artikel zijn legitiem, je kan ze gewoon vinden via een simpele Google-search. Waarom zouden ze hun naam gebruiken voor een, volgens jullie, 'belachelijk slecht artikel'?
Precies. Er is geen grondig bewijs. En je naam gebruiken voor een artikel doe je juist omdat je een naam hebt. Misschien zijn die professoren ook wel debiel genoeg omdat aan te nemen zonder enig bewijs en dan krijg je precies zo'n artikel.
 
De knack is geen wetenschappelijk magazine, eerder een politiek dagblad.

Ik zou beide heren wel eens in een lezing hierover horen spreken, met bronnen, ipv dit.
 
De knack is geen wetenschappelijk magazine, eerder een politiek dagblad.

Ik zou beide heren wel eens in een lezing hierover horen spreken, met bronnen, ipv dit.

Kan goed uit context getrokken zijn. Al die kutmagazines staan vol met crap.

Heb langs de andere kant al wel meer poep gehoord van mensen die veel langer als mij naar het school zijn geweest en beter moeten weten.
 
Zou me helemaal niks verbazen, er wordt idd een beetje lacherig over het artikel gedaan maar we weten het niet. Maar goed, kan ook gewoon zijn dat de heren professoren worden gesponsord een grote apotheker die proteine shakes wil afzetten.
 
Back
Naar boven