Fitness Seller

'Onvruchtbaarheid verdubbelt in Europa' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
'Onvruchtbaarheid verdubbelt in Europa'

Uitgegeven: 21 juni 2005 09:37
LONDEN - Onvruchtbaarheid wordt een groot probleem in heel Europa. Het aantal onvruchtbare stellen zou de komende tien jaar wel eens kunnen verdubbelen. Nu heeft een op de zeven paren problemen om spontaan zwanger te worden. Volgens de Sheffield Universiteit kan dat stijgen tot een op de drie, meldde de BBC dinsdag.

Vruchtbaarheidsdeskundige Bill Ledger van de Britse universiteit heeft dat becijferd. De stijging komt onder meer doordat steeds meer vrouwen te dik zijn. Dat verhoogt de kans op ovulatieproblemen. Ook groeit het aantal geslachtsziekten onder jongeren, zoals chlamydia, wat tot onvruchtbaarheid kan leiden.

Verder stellen veel vrouwen zwangerschap uit tot ze boven de 35 jaar en dus ook minder vruchtbaar zijn. Ledger stelt daarom voor om vrouwen al op jonge leeftijd verlof van het werk toe te staan, zodat ze eerder zwanger kunnen worden. Dan zijn er ook nog aanwijzingen dat de kwaliteit van sperma achteruitgaat.

Nu.nl

------------------------------------------------------------------------


Ik heb er weer eens op zitten letten op vrijdagmiddag en zaterdagavond maar zie toch zeker 1 o0p de 3 meisjes met heftig overgewicht.
Deze 'vreet-maar-raak-en-we-zeggen-er-niks-van' ziekte staat definitief op nummer 1.
 
net goed imo. zal ze leren zo dik te zijn. Ik vind dat dikke mensen ook geen IVF en weet ik veel wat mogen ondergaan.
 
boogie zei:
net goed imo. zal ze leren zo dik te zijn. Ik vind dat dikke mensen ook geen IVF en weet ik veel wat mogen ondergaan.
Ik vindt dat niemand IVF mag krijgen. Als je onvruchtbaar bent, dan is dat de manier van de natuur om je te vertellen dat je je niet voort mag planten. Doe je het wel, dan vervuil je het gemeenschappelijk DNA.

Mensen die IVF willen omdat ze eerst een carriere willen, of gewoon moddervet zijn, die zouden van mij geen IVF krijgen EN ook nog eens stokslagen. Waarom zou de maatschappij (wij dus) van ons belastinggeld die honden zwanger moeten laten maken? Ze hebben zelf gekozen voor het risico, dus moeten ze maar met de gevolgen leven. Als ze het zelf betalen moet het kunnen, maar dan ook geen kinderbijslag geven.



(mocht iemand het zich afvragen: ik heb inderdaad een bloedhekel aan kinderen)
 
Als je bedenkt dat de meest vruchtbare jaren van een vrouw liggen tussen 20-25jr is wachten tot je 35ste vragen om problemen.
 
Dani zei:
Als je bedenkt dat de meest vruchtbare jaren van een vrouw liggen tussen 20-25jr is wachten tot je 35ste vragen om problemen.
precies. Z kiezen bewust voor meer geld en gaan naderhand lopen janken.




Ik ga een nieuwe politieke partij oprichten. Slogan:


Eigen Verantwoordelijkheid Eerst!
 
Ik word sowieso altijd een btje kriebelig van vrouwen die opeens kinderen willen. Ik snap wel dat het de natuur is ofzo, maar toch...ik kan me daar aan ergeren. Zo van.. "IK WIL NU KINDEREN!". Zijn er nog meer gasten die dat hebben?
 
boogie zei:
Ik word sowieso altijd een btje kriebelig van vrouwen die opeens kinderen willen. Ik snap wel dat het de natuur is ofzo, maar toch...ik kan me daar aan ergeren. Zo van.. "IK WIL NU KINDEREN!". Zijn er nog meer gasten die dat hebben?
nee, je bent niet alleen. Ik heb zelfs 2 keer een relatie direkt afgebroken omdat een muts liet weten in de toekomst kinderen te willen. **** that, geen kinderen voor mij. Als ik ergens ruim 18 jaar al mn tijd en geld in ga steken, dan wil ik er goddomme wel wat voor terug.
 
dj_phreak zei:
Ik vindt dat niemand IVF mag krijgen. Als je onvruchtbaar bent, dan is dat de manier van de natuur om je te vertellen dat je je niet voort mag planten. Doe je het wel, dan vervuil je het gemeenschappelijk DNA.

Mensen die IVF willen omdat ze eerst een carriere willen, of gewoon moddervet zijn, die zouden van mij geen IVF krijgen EN ook nog eens stokslagen. Waarom zou de maatschappij (wij dus) van ons belastinggeld die honden zwanger moeten laten maken? Ze hebben zelf gekozen voor het risico, dus moeten ze maar met de gevolgen leven. Als ze het zelf betalen moet het kunnen, maar dan ook geen kinderbijslag geven.

(mocht iemand het zich afvragen: ik heb inderdaad een bloedhekel aan kinderen)

:clap: :bow: :yes:

dj_phreak zei:
precies. Z kiezen bewust voor meer geld en gaan naderhand lopen janken.




Ik ga een nieuwe politieke partij oprichten. Slogan:


Eigen Verantwoordelijkheid Eerst!

:clap: :bow: :yes:

dj_phreak zei:
nee, je bent niet alleen. Ik heb zelfs 2 keer een relatie direkt afgebroken omdat een muts liet weten in de toekomst kinderen te willen. **** that, geen kinderen voor mij. Als ik ergens ruim 18 jaar al mn tijd en geld in ga steken, dan wil ik er goddomme wel wat voor terug.

:clap: :bow: :yes:


Je maakt m'n dag weer helemaal goed vrind! Wat een one-liners, ho erg ik het hiermee eens ben: eigen verantwoordeelijkheid eerst!
 
Had een probleem met opnieuw vader worden. Inmiddels heb ik daar geen probleem meer mee.

Ik denk dat ik een kind nu meer kan bij brengen dan 14 jaar terug..
 
Als ik in de trein zit zijn het 9 van de 10 keer dikke 30jarige vrouwen die nog ff een sauceizebroodje naar binnen werken.

lekker generaliseren is wel leuk af en toe
 
Zit ook wel een logica in kwa natuurlijk selectie enzo, vrouwen die de aanleg hebben om dik te worden (niet dat er nix tegen kunnen doen) zijn minder gezond en kwaaltjes gevoelig en zouden zich dan ook minder voort moeten planten om zo de groep te beschermen en mensen komen er sowieso al teveel
 
snel een jonkie maken voordat het te laat is :p
 
Onzin zeg. Dikke mensen geen ivf? Ontneem je misschien van iemand haar grootste wens.
Wacht maar af als je zelf een vrouwtje hebt en ze kan geen kinderen ofzo krijgen hoe je er dan over gaat praten....
 
RichardV zei:
Onzin zeg. Dikke mensen geen ivf? Ontneem je misschien van iemand haar grootste wens.
Wacht maar af als je zelf een vrouwtje hebt en ze kan geen kinderen ofzo krijgen hoe je er dan over gaat praten....

Als ze dik is doordat ze een 'bourgondische levensstijl' erop nahoudt dan is ze bekend met de gevaren. Ze willen rokers toch ook onderaan de lijst van transplantatie-clienten plaatsen?

Waarom moet de samenleving (wij dus) financieel gaan opdraaien voor iemand die én vet wil blijven én kinderen wil krijgen?
 
Dat er nog idioten zijn die op zo'n dik wijf willen klimmen, gadver :help:
 
Rhinemann zei:
Dat er nog idioten zijn die op zo'n dik wijf willen klimmen, gadver :help:
Alleen RichardV blijkbaar.



;)
 
tjonge jonge, t is allemaal nogal kortzichtig, de posts in dit topic hoor.
Oké oké, het feit dat je dik bent heb je aan jezelf te danken (meestal) en ik kan me dan ook ergeren aan dikke mensen die bij de Mac zitten, maar iemand gedacht aan de kosten die kinderen met zich meebrengen? Er zijn genoeg mensen die dergelijke kosten niet in hun 20'er jaren kunnen opbrengen. (denk aan studie bijv)
en oh ja, mensen zijn GEEN honden. stoere taal hoor.... erg volwassen. Ik denk overigens ook dat het een belachelijke manier van denken is om kinderen en wat je er voor terugkrijgt uit te drukken in GELD, my god, iemand gehoord van liefde hier? Wees consequent en betaal je ouders ff terug.
En moeten we dan ook maar BB'er die hun nieren of lever kapot hebben gespoten of geslikt schrappen van de lijst voor transplantaties? Ik stem voor.
 
Rhinemann zei:
Dat er nog idioten zijn die op zo'n dik wijf willen klimmen, gadver :help:

Als je niet beter gewend bent?

Ik zie genoeg jongens met dikke meisjes daten, simpelweg omdat het zó thuishoort in de samenleving dat zoiets stilaan geaccepteerd wordt.

Totdat zo'n jochie oostwaartd gaat he, dan ziet ie mooie slanke vrouwen en vraagt ie zich af wat er mis is in Nederland!
 
wat is er mis met coïtus met dikke(re) vrouwen?? Heb het een paar keer gehad en niks te klagen hoor....
Dat schoonheidsideaal, daar kan ik soms ziek van worden! (goed, met name omdat de dames het vaak op een foute manier willen bereiken: dieten..... aargh) Hoeveel meisjes met anorexia ons dat al heeft opgeleverd?
 
BuilderB houdt van plumpers.
Volgens mij bedoelen ze dat dikke wijven onvruchtbaar zijn niet vanwege aandoeningen aan hun voortplantingstools, maar meer omdat gasten niet met hun lul in die k*t kunnen geraken, die blijven schuren tussen de benen.
 
Back
Naar boven