Fitness Seller

'Onvruchtbaarheid verdubbelt in Europa' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er is geen schoonheidsideaal maar onverantwoord vet zijn vind ik esthetisch noch medisch kunnen. Wie draait er op voor de komende hausse aan Diabetes patienten?
Juist! De samenleving!
 
hehe MM als je mn ex vriendin (niet heel erg ex overigens :D) zou zien zou je wel anders piepen... Zij is zooo mooi!
Maar idd, met de wat dikkere vrouw is niks mis in bed. Sommige ervaringen met dikke vrouwen waren zelfs beter dan met een slanke.
 
DBC01 zei:
Er is geen schoonheidsideaal maar onverantwoord vet zijn vind ik esthetisch noch medisch kunnen. Wie draait er op voor de komende hausse aan Diabetes patienten?
Juist! De samenleving!


hehe en ik, ik moet ze later allemaal omdraaien met hun dikke gat in een verpleeghuisbed. en geloof me, ik heb al wat dikke mensen om moeten draaien!
En wat betreft dat schoonheidsideaal: dat is er wel... alleen niet opgeschreven, maar kom op man, praktisch iedere meid van een jaar of 14 weet wat wel en niet 'mooi' wordt gevonden en dat is genetisch gezien lang niet altijd haalbaar. waarom komen anorexia en aanverwante aandoeningen veel meer voor in tijden of landen waar een dergelijk schoonheidsideaal heerst?
 
builderB zei:
hehe MM als je mn ex vriendin (niet heel erg ex overigens :D) zou zien zou je wel anders piepen... Zij is zooo mooi!
Maar idd, met de wat dikkere vrouw is niks mis in bed. Sommige ervaringen met dikke vrouwen waren zelfs beter dan met een slanke.

Wat versta je onder dik dan, krekels nken is ook niets
 
:roflol: krekels!

maar dik is idd een rekbaar begrip. Laten we het er op houden dat er ZEKER sprake was van overgewicht...
 
Maak je niet dik man
 
Ik vind het best als ze dik zijn zolang ze niet gaan lopen zeiken dat ze het zijn. Of als ze gewoon een goed figuur hebben en zeggen dat ze te dik zijn. Das ook balen. Stel ik zou echt een vriendin hebben die te dik was dan zou ik er waarschijnlijk wel wat aan proberen te doen.

"Lieverd , die jurk maakt me dik............"

"NEE , het zijn de vetkwabben onder die jurk die je dik maken!"
 
We vergeten ook gemakshlave maar even onze biologische voorkeur?
er is al 1000 keer bewezen dat mannen voor bepaalde maximum maten en 'curves' vallen, simpelweg omdat dat meer vruchtbaarheid aanduidt. Een dikke vrouw nodigt een man niet uit tot voortplanting omdat zij door haar vormen wordt gezien als ouder en reeds voorbijn de vruchtbare leeftijd. ezelfde reden waarom mannen op opvallende borsten vallen, op rode lippen en ronde billen. Bij vrouwen is het de V-vorm in de man die kracht en bescherming uitstraalt.

Wie van dikke mevrouwen houdty moet het zelf weten, de discussie ging erom dat dikke mensen die dat bewust door hun levensstijl zijn, en daardoor niet zwanger kunnen raken, zij bewust gekozen hebben voor gezondheidsrisico's.

Net als juicende BB'ers niet moeten mauwen als ze grandioze gyno krijgen, dat mogen ze van mij ook zelf betalen.
 
kijk ik heb er geen problemen mee als een vrouw dik is, dat moet ze helemaal zelf weten. Maar dan vervolgens niet gaan zeuren als je geen koters kunt baren! Daarnaast denk ik ook dat dikke vrouwen meestal kinderen nemen, juist omdat ze dan een excuus hebben voor het te dik zijn (grapje)
 
DBC01 zei:
Als ze dik is doordat ze een 'bourgondische levensstijl' erop nahoudt dan is ze bekend met de gevaren. Ze willen rokers toch ook onderaan de lijst van transplantatie-clienten plaatsen?

Waarom moet de samenleving (wij dus) financieel gaan opdraaien voor iemand die én vet wil blijven én kinderen wil krijgen?

Ik zeg ook niet dat het verstandig is om een groot overgewicht te hebben, met de bijbehorende gezondheidsrisico's en de daaraan verbonden kosten, echter vind ik niet omdat ze dik zijn ze geen kinderen mogen hebben/kunnen krijgen.

En of je wel of niet op dik valt is ieders eigen voorkeur.

Maar ook niet alle vrouwen vallen op hard trainende mannen. Echt waar :D
 
DBC01 zei:
Wie van dikke mevrouwen houdty moet het zelf weten, de discussie ging erom dat dikke mensen die dat bewust door hun levensstijl zijn, en daardoor niet zwanger kunnen raken, zij bewust gekozen hebben voor gezondheidsrisico's.

.

oke sorry, je hebt gelijk, ik ging ergens beetje off topic...

valt ergens wat voor te zeggen. Maar ook dat mensen fouten maken en dat ze deze MOGEN maken. (tot een bepaalde hoogte). Stel dat er seksueelmisbruik ligt achter een eetpatroon? het wordt gewoon te lastig om dat allemaal uit te zoeken imo.
 
RichardV zei:
Ik zeg ook niet dat het verstandig is om een groot overgewicht te hebben, met de bijbehorende gezondheidsrisico's en de daaraan verbonden kosten, echter vind ik niet omdat ze dik zijn ze geen kinderen mogen hebben/kunnen krijgen.
Ze mogen ze wel krijgen, maar ik weiger er voor te betalen! Ga jij eens bizar hard trainen en spuiten. Je wordt Mr. Olympia 2015 met 155 kg droog aan de haak. En toen moest je met het vliegtuig ergens naartoe. :( Heb je dan recht van klagen als je niet in je stoeltje past? Nee. Je hebt er zelf voor gekozen om extreem ver van de norm af te wijken, dus dan moet je ook niet zeiken over de gevolgen van je keuze.

Je mag altijd doen wat je wilt (vrijheid is een groot goed), maar verwacht niet dat anderen daar voor gaan betalen. Zoals een groot mens (Spiderman ;) ) het ooit zei: "with great power comes great responsibility".
 
dj_phreak zei:
Ze mogen ze wel krijgen, maar ik weiger er voor te betalen! Ga jij eens bizar hard trainen en spuiten. Je wordt Mr. Olympia 2015 met 155 kg droog aan de haak. En toen moest je met het vliegtuig ergens naartoe. :( Heb je dan recht van klagen als je niet in je stoeltje past? Nee. Je hebt er zelf voor gekozen om extreem ver van de norm af te wijken, dus dan moet je ook niet zeiken over de gevolgen van je keuze.

Je mag altijd doen wat je wilt (vrijheid is een groot goed), maar verwacht niet dat anderen daar voor gaan betalen. Zoals een groot mens (Spiderman ;) ) het ooit zei: "with great power comes great responsibility".


Voor alle rokers, drinkers, gebruikers zou dan hetzelfde moeten gelden.
Mensen die motorrijden/autorijden zijn de volgende want dan moeten ze maar niet autorijden.
Zonder helm en beschermers op de fiets rijden is de daarop volgende stap, enz, enz. Waar houd het op.
;)
 
RichardV zei:
Voor alle rokers, drinkers, gebruikers zou dan hetzelfde moeten gelden.
inderdaad.

Mensen die motorrijden/autorijden zijn de volgende want dan moeten ze maar niet autorijden.
Zonder helm en beschermers op de fiets rijden is de daarop volgende stap, enz, enz. Waar houd het op. ;)
Dit is wel te nuanceren. Roken, drinken en slikken zijn bezigheden die je in het normale dagelijkse leven niet hoeft te doen. De meerderheid functioneert goed zonder dat alles. Vervoer kan echter niet worden gemist.

Maar ik ben er ook zeker voor om mensen (een deel van) hun ziektekosten zelf te laten betalen als ze zelf in gebreke zijn gebleven.
 
dj_phreak zei:
Zoals een groot mens (Spiderman ;) ) het ooit zei: "with great power comes great responsibility".
Spider-Man jatte dat van Ben Parker, zijn oom (ja ik ben een nerd)

RichardV heeft een heel goed punt want ieder mens loopt constant het risico iets op te lopen waar door de maatschap dan voor betaald moet worden, waar trek je de grens? Stel een gast van 200kg zakt door zijn bed en breekt door zijn grote gewicht dan vind je dat die kerel dat zelf maar moet betalen, waarvan moet ie dat dan doen? Of moet ie maar gewoon een gebroken rug houden, het is immers zijn eigen schuld?

Het zorgsysteem is er nu eenmaal voor iedereen en iedereen heeft er volgens de regels evenveel recht op dus daar maar over doorzaniken schiet nix op, tenzij het een goeie uitlaatklep voor je is, ga dan gerust door, als je maar niet geloofd dat het ooit veranderd of dat je er goed aandoet zulke mensen als minder te beschouwen (smerig arrogant en zelfingenomen om jezelf zo te zien) of je hebt dat nodig om jezelf nog enigsinds tof te vinden, als je dan maar niet denkt dat de maatschappij de therapie die je nodig hebt gaat betalen, is toch echt je eigen zorg ;)
 
Het ligt niet altijd aan de vrouw dat stellen geen kinderen kunnen krijgen, hoe vaak is het sperma van de man niet goed, omdat ze bv altijd te strakke broeken hebben gedragen en ect ect.

verder is er NIETS mis met dikke mensen, vindt dat er af en toe nogal grof over wordt gepraat. Het is heel erg als mensen kinderloos blijven als ze wel graag kinderen willen.
 
waarom is dat nou HEEL erg?
 
boogie zei:
waarom is dat nou HEEL erg?

volgens mij ben jij de persoon die kinderloos wil blijven.
je wilt heel graag vader of moeder worden en het gaat niet, dat is dan toch heel moeilijk te bevatten.
 
Back
Naar boven