XXL Nutrition

Onweer!

Bezoekers in dit topic

Onweer is vet Haha donder bliksem yeeha i love it maar ben toch zo bang :D
 
Nou... Gisteren op Malta international airport, half uur voor het vliegen werd er opgeroepen:
Flight KM 398 to Amsterdam has been delayed for 2 hours because of bad weather above amsterdam.

LEUK... niet dus.
 
Hier is het echt extreem aan het onweren! Donder! bliksem! De hele mikmak! En toch zweet ik me te pletter!

Is het bij nog mensen aan het onweren? :scratch:

zweet? wtf
is juist mooiste wat er is.

ik zet altijd de schuurdeuren wagen wijd open pak er een tuinstoel en pilsje erbij en gaan we gezellig ervan genieten.
er is niks mooiers dan mooie bliksems en snoeiharde donderslagen vlak boven je hooft :)

hoe oud ben je trouwens?
eerst bang voor onweer...
nu weer batman filmpjes...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/batman-the-animated-series-177078/

ben je 13 jaar ofzo???
ga sesamstraat kijken ofzo
 
Laatst bewerkt:
@ Hardcorebuilder: relnicht :D

Onlangs nog door een onweer gefietst, heerlijk gewoon. Verfrissend vooral en terwijl op de voorgrond een mooi schouwspel van bliksem
 
zweet? wtf
is juist mooiste wat er is.

Voor een hillbilly wel ja. :D

eerst bang voor onweer...

Waar staat dat ik bang ben voor onweer? :roflol:


Wat is dit nu weer voor povere poging om te provoceren? Kan je echt niet beter dan dat? Het is niet eens relevant. Post het dan op z'n minst in het juiste topic. :roflol:

ga sesamstraat kijken ofzo

Ok, meneer de kenner! :D
 
Niets tegen sesamstraat :mad:
 
zweet? wtf
is juist mooiste wat er is.

ik zet altijd de schuurdeuren wagen wijd open pak er een tuinstoel en pilsje erbij en gaan we gezellig ervan genieten.
er is niks mooiers dan mooie bliksems en snoeiharde donderslagen vlak boven je hooft :)


hoe oud ben je trouwens?
eerst bang voor onweer...
nu weer batman filmpjes...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/batman-the-animated-series-177078/

ben je 13 jaar ofzo???
ga sesamstraat kijken ofzo


Aldus de pauperboer uit Enschede die met Grolsch bier op z'n weiland gaat zitten kijken naar onweer. No lifer :roflol:
 
zweet? wtf
is juist mooiste wat er is.

ik zet altijd de schuurdeuren wagen wijd open pak er een tuinstoel en pilsje erbij en gaan we gezellig ervan genieten.
er is niks mooiers dan mooie bliksems en snoeiharde donderslagen vlak boven je hooft :)



totdat er een vuurbal naar binnen slaat, dan piep je wel anders!!
dom trouwens om de schuurdeuren open te zetten bij hevige onweer!!
 
Hier is het 30 graden vandaag op het strand gelegen.
 
Back
Naar boven