MuscleMeat

Onze samenwerking

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.094
Het is alweer ruim 11 jaar geleden dat ik met XXL Nutrition ben begonnen en vrijwel direct ook als sponsor kwam op DBB. De groei die we hebben doorgemaakt is voor een groot deel te danken aan DBB, zonder dit forum was het nooit zo van de grond gekomen. Dat zal ik nooit vergeten.

Tijdens mijn vakantie hoorde ik van je overlijden, het was uiteraard bekend dat je al lang aan het vechten was tegen leukemie. Maar toch kwam je overlijden voor mij onverwacht. We "spraken" elkaar regelmatig via de email over zaken rondom het forum en ook over je ziekte. Omdat je altijd zo positief was, was ik dat eigenlijk ook en had ik gedacht (gehoopt) dat je zou herstellen van deze verschrikkelijke ziekte. Het mocht helaas niet zo zijn.

Ik heb begrepen dat je door een hel bent gegaan de afgelopen jaren en heb groot respect voor je vechtlust en positiviteit.

Uit onze gesprekken weet ik dat je voortzetting van het forum heel belangrijk vond en je daar ook zorgen over maakte. Zover dingen in mijn mogelijkheid liggen zal ik me hier sterk voor maken.

Rust zacht Big-T de rust is je gegund na die zware oneerlijke strijd.
 
Back
Naar boven