Fitness Seller

Onzekerheid borst

Bezoekers in dit topic

Poepnarretje

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2011
Berichten
103
Waardering
4
Lengte
1m95
Massa
90kg
Beste bodybuilders,

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op dit forum en wil even zeggen dat ik het een geweldig forum vind. Het is altijd gezellig om hier te komen voor zowel serieuze zaken als de mindere serieuzen ( zie topic "allerlei").

Nu, ik maak deze post niet enkel voor de gezelligheid. Ik voel me namelijk enigszins onzeker over mijn borst. Ik vroeg me af wat jullie mening over mijn borst is. Ik was aan het denken dat ik een vorm van Pectus Excavatum heb, ook al is dit waarschijnlijk in een lichte mate ( sorry, wanneer ik mensen met een erge mate van pectus excavatum beledig, ik weet dat er mensen zijn met erge vormen van deze aandoening). Ik maak me zorgen over de ruimte onderaan de borst en het feit dat wanneer ik aanspan ik het gevoel heb dat de borst in het midden nergens aansluit. Onder vinden jullie een aantal fotos, waarmee jullie een mening kunnen vormen. Op sommige fotos is een duidelijke opening in het midden te waarnemen.

Denken jullie dat wanneer ik doortrain, dit alleen maar "erger" gaat worden, of hoe zien jullie deze ontwikkeling?

Ik ben 1.95m, 91 kilo, train nu voor 1,5 maanden serieus, (heb 1.5 jaar geleden 3 maanden aangekloot, en heb 10 jaar getennist).

Hopelijk kunnen jullie wat met deze informatie en ik hoop dat er iemand is die me kan geruststellen, de waarheid kan geven of andere toevoegingen kan leveren.

Foto's (niet geschoren) :

Poepnarretje

RIMG0009.jpg


RIMG0011.jpg


RIMG0015.jpg


RIMG0019(bewerkt).jpg


RIMG0020(bewerkt).jpg


RIMG0022(bewerkt).jpg


RIMG0023(bewerkt).jpg
 
haal aub foto 1 , 2 en 3 er af

als bigT of ericR die fotos zien zul je een permaban krijgen

verder vind ik je borsten er niet zo heel raar uit zien

train je borsten goed en niet zo onzeker zijn over jezelf

miss als je borsten wat groter zijn jen dan wat minder onzeker bent

ik zou van al dat haar bij me tepels wel onzeker worden
manmanmananman

dat kan echt echt niet

maar wat mij betreft; ik heb lelijkere borsten gezien


WAARONDER DIE VAN EEN CHICK
 
Laatst bewerkt:
Ik wou hier net een topic over openen.. Heb precies hetzelfde probleem, en aangezien je de binnenkant niet zou kunnen trainen is dat aardig ****ed.
 
Ik wou hier net een topic over openen.. Heb precies hetzelfde probleem, en aangezien je de binnenkant niet zou kunnen trainen is dat aardig ****ed.

Ja, ik begrijp je. Ik snap dat je binnenkant en buitenkant niet apart kan trainen, maar hoe kan het dan dat je met dips wel de binnenkant voelt en met andere oefeningen weer de buitenkant? Of beeld ik me dat maar in?

Verder, bedankt voor de replies, alhoewel sommige meer nuttig dan andere replies...
Jullie denken dus niet dat ik een probleem heb, maar gewoon een grotere borst moet kweken en dan zal het allemaal wel reuze meevallen?

Ik heb beetje onderzoek hier naar gedaan en men zegt dat dumbbell pullover kan helpen alsmede dumbbell flys. Wat zijn jullie meningen hierover?
Ik durf dumbbell flys niet te doen, omdat ik dan denk dat ik zo de buitenkant meer train en dus een groter gat maak. (wat dus niet kan aangezien je alleen bovenkant en onderkant borst hebt..?)


Poepnarretje
 
Pullovers hebben bij mij ietsjes geholpen, dat uiteinde van de sleutelbeenderen steekt niet meer zo uit igg. Verder heb ik geen idee hoe ik dit kan oplossen.. Tegen mij werd gezegd dat dit vanzelf oplost maar aangezien sommigen echt dikke bilspleten hebben tussen hun tieten en ik terwijl ik toch intensief en al een tijdje train ga ik mijn vraagtekens daar bij zetten.
 
Pullovers hebben bij mij ietsjes geholpen, dat uiteinde van de sleutelbeenderen steekt niet meer zo uit igg. Verder heb ik geen idee hoe ik dit kan oplossen.. Tegen mij werd gezegd dat dit vanzelf oplost maar aangezien sommigen echt dikke bilspleten hebben tussen hun tieten en ik terwijl ik toch intensief en al een tijdje train ga ik mijn vraagtekens daar bij zetten.

Wanneer ik je foto's bekijk, zie ik niet iets wat er mis is. Kun je me vertellen wat jouw problemen zijn? Ik vind het er namelijk goed uit zien.
 
meer richten op boven kant borst!
 
1.5 maand en nu al onzeker? train maar lekker voort man dit komt goed en scheren die handel :D
 
1.5 maand en nu al onzeker? train maar lekker voort man dit komt goed en scheren die handel :D

Bedankt voor je reactie. En ik weet nu wel wat ik moet doen met die haartjes. Maar goed dat jullie mijn gezicht niet kunnen zien. Die baard van me mag ook eens bijgehouden worden.:p
 
Oh ja, voordat ik het vergeet. Het is misschien van belang om te melden dat ik Starting Strength volg met schema A: squat, benchpress, deadlift, dips.
schema B: Squat, military press, bent-over-row, chin ups.

Zoals iemand aangaf hierboven, zou ik bovenkant borst moeten trainen. Ik doe mijn benchpresses dus alleen maar incline. Hier is opzich niets mis mee, neem ik aan? Misschien dat ik verandering moet toebrengen in mijn schema?
 
Wanneer ik je foto's bekijk, zie ik niet iets wat er mis is. Kun je me vertellen wat jouw problemen zijn? Ik vind het er namelijk goed uit zien.
Lack vooral de ontwikkeling van de binnenkant.. Zie je niet goed op de foto's.
 
Lack vooral de ontwikkeling van de binnenkant.. Zie je niet goed op de foto's.

Oh, van wat ik zo kan zien vind ik toch dat je een goede borst hebt. Wat mij betreft hoef je je geen zorgen te maken. Hopelijk dat je hier wat aan hebt. Maja, als jij vindt dat op basis van deze foto's geen correct oordeel geveld kan worden, dan respecteer ik dat;).
 
Oh, van wat ik zo kan zien vind ik toch dat je een goede borst hebt. Wat mij betreft hoef je je geen zorgen te maken. Hopelijk dat je hier wat aan hebt. Maja, als jij vindt dat op basis van deze foto's geen correct oordeel geveld kan worden, dan respecteer ik dat;).
Ik heb ook helemaal geen slechte borst hoor, maar zoals jij zegt.. De buitenkant is erg ontwikkelt terwijl de binnenkant eruit ziet als die van een persoon die nog nooit getraind heeft.
 
Voorlopig even door trainen voordat je echt goed kunt oordelen, je bent net onderweg! Tip: borst + oksels scheren :rolleyes:
 
haal aub foto 1 , 2 en 3 er af

als bigT of ericR die fotos zien zul je een permaban krijgen

verder vind ik je borsten er niet zo heel raar uit zien

train je borsten goed en niet zo onzeker zijn over jezelf

miss als je borsten wat groter zijn jen dan wat minder onzeker bent

ik zou van al dat haar bij me tepels wel onzeker worden
manmanmananman

dat kan echt echt niet

maar wat mij betreft; ik heb lelijkere borsten gezien


WAARONDER DIE VAN EEN CHICK

little princess? :D
 
Heeft met aanhechtig te maken.. zit wat verder van elkaar bij jou hebben wel meer mensen.., kan je niets aan doen behalve opereren als het je dat waard is..
 
Ik zie niet veel problemen aan je borst.
Alleen dat ze nog veel te skinnie is!

Als je nu eens een jaar traint op massa en cleanbulk vreet. Trek dan nog eens foto's en post ze dan maar. Als je lichaam voor de rest dik gespierd is zal die 1 cm dat er tussen je borst zit niet veel meer uitmaken.

Zou me meer onzeker voelen met die haargroei van jou!!
 
Jezus man, scheer die tepels eens :P
 
Back
Naar boven