AndroidHealthClinic

onzin gedeelte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Misschien een ideetje voor admin om een onzin gedeelte te maken...

Daar kunnen mensen hun gang gaan met bepaalde onzin plaatsen enz..

( zoals een bepaald iemand die iedereen wel kent)
 
ja, inderdaad. geef die vent een eigen rubriek:)
 
Hoezo ik vind dit gedeeltje echt leuk en als je vind dat hier teveel onzin staat denk ik dat je die threats niet moet lezen.
 
Originally posted by Juriaan
Hoezo ik vind dit gedeeltje echt leuk en als je vind dat hier teveel onzin staat denk ik dat je die threats niet moet lezen.

chat en conversatie is toch ook wel mijn favorubriek om lekker te ouwehoeren. denk ook dat t meer geouwehoer was van Nils
 
Een soort spam-forum zou idd een oplossing zijn voor de overdosis zever en onzin die hier van tijd tot tijd terecht komt... zolang de mods zorgen dat ze zich dan tot dat forum beperken uiteraard.
 
ja toch als je dit gedeelte van het board niet leuk vind moet je er niet komen gelijk heb je dandy dat van die lucide dromen was ook een interessante threat.
 
ben ehm niet aan het ouwehoeren maar als je zin hebt om ff te gaan ouwehoeren dan heb je het onzin forum... das toch leuk...

Kan die bepaalde meneer ongestoord zijn gang gaan.. :D

En dan kun je het in chat& conversatie over nuttige dingen hebben..

Dan splits je het op...

Mij boeit het persoonlijk niet zo, maar het lijkt mij wel een stuk efficienter werken
 
Originally posted by nilsjei1234

Kan die bepaalde meneer ongestoord zijn gang gaan.. :D


Gaat het hier eigenlijk over Rob12345 of over Bodyman? Ik begrijp het niet zo goed....
 
Originally posted by nilsjei1234

En dan kun je het in chat& conversatie over nuttige dingen hebben..



Wat is nuttig en wat niet?? Als je in maar 1 ding geïnteresseerd bent gaan alle andere dingen al gauw onzin lijken..... :p Al gauw zullen er enorme discussies ontstaan of dat forum nou eigenlijk ernstig is, of meer voor lolbroeken bestemd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chat en conversatie zegt toch al genoeg. Ik bedoel, chatten gaat ook over onzinnige onderwerpen, althans bij mij. Toen ik voor t eerst naar de chatsectie ging, verwachtte ik ook meer onzin dan serieuze threats. Lekker dom ouwehoeren is toch geweldig.
Van mij mag het zo blijven. En anders gaan we een poll houden wie voor-en tegn is:D
 
Een onzin gedeelte lijkt me leuk :nut:
 
Hahaha onzin gedeelte hoe bedenk je het :p
 
Moest er een onzin gedeelte komen zou ik daar dan eventueel moderator kunnen zijn of niet??
 
Originally posted by Olimantado
Moest er een onzin gedeelte komen zou ik daar dan eventueel moderator kunnen zijn of niet??

WHO ELSE?:D
 
Oli, jij bent de enige die in staat is om al het zinnige met een klik te verwijderen en waarschuwingen als 'je post was te serieus en is daarom verwijderd" te PM-en
 
Back
Naar boven