• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

ooit!

Bezoekers in dit topic

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Een Windcheetah trike ligfiets

of anders...

een Quest van Velomobiel, een gestroomlijnde driewieler. Degene die er in zit is een kennis van me en NK gestroomlijnd ligfietsen. Kruissnelheid rond 40-45 km /uur, je mag er mee op de weg (is net breed genoeg). Bergaf is er tegen 100km/uur mee te halen :)

Heb helaas geen plek voor een van deze driewielers.

Espi

whf6da_jMjuj3nxt7f4EL8rWfX56pZ0H.jpeg

Als je toch voor groot-groter-grootst gaat, zou je dan als BBer niet voor een Hummer voelen :) Rijdt ongeveer 1 op 1 oid.

Espi

Laatst bewerkt door een moderator:
Esperantisto zei:
WBiZRkYHv5lFlgjKAxPFI1zHNDHR-T4s.jpeg

Als je toch voor groot-groter-grootst gaat, zou je dan als BBer niet voor een Hummer voelen :) Rijdt ongeveer 1 op 1 oid.

Espi

Voel idd meer voor de hummer dan voor dat driewielig misbaksel ... sorry no offence ... maar zoiets ... als ik met den, bike rij is het voor de vrijheid te hebben, wenbaarheid ... maar in zoiets zit je gewoon volledig opgesloten ... is waarschijnlijk even onhandig als een lamborgini countash ...

@ Speedy....

En daarbij het blok van een viper daar kun je nog veel meer rendement uit halen. Dat zijn 500 pk's opgewekt door een enorme cilinderinhoud. Niet zoals veel europese en vooral Aziatische auto's, waar de motoren helemaal doorgefokt zijn. Met turbo's, G-laders, compressor.

Ik hoop binnenkort genoeg geld te hebben om me deze te kunnen aanschaffen. :)

Mercedes SLR (McLaren)

626 pk en een maximum koppel van 780 Nm bij 3250 tpm dat constant blijft tot 5000 tpm. De SLR sprint in 3,8 s van 0-100 km/h en bereikt een topsnelheid van 334 km/h.

UEmeRFnhDmmUwi3DO_R-rHZSYpq3m3g4.jpeg

Ja almeloers hebben wel smaak :D

Die SLR is echt een beest,

Ooit...

Floyd zei:
@ Speedy....

En daarbij het blok van een viper daar kun je nog veel meer rendement uit halen. Dat zijn 500 pk's opgewekt door een enorme cilinderinhoud. Niet zoals veel europese en vooral Aziatische auto's, waar de motoren helemaal doorgefokt zijn. Met turbo's, G-laders, compressor.

Yep yep 100% gelijk, wel de GTS de RT-10 vind ik helemaal zo mooi niet, net zoals de nieuwe viper ... is nu met een cabrio ... niet men ding ... wachten tot de GTS uitkomt.

Maar turbo's , G-laders kunnen me evenveel bekoren hoor , de cosworth , imprezza , evo , G-60 , etz .... geen echte supercars maar toch.
Geven toch ook wel een speciaal gevoel hoor, vooral het voelen van de turbo die opspind ... die opbouw naar de pk en koppel explosie ... zalig.

En dan de woooosssshhhh van de dumpvalve ... 8-)

Speedy G. zei:
Yep yep 100% gelijk, wel de GTS de RT-10 vind ik helemaal zo mooi niet, net zoals de nieuwe viper ... is nu met een cabrio ... niet men ding ... wachten tot de GTS uitkomt.

Maar turbo's , G-laders kunnen me evenveel bekoren hoor , de cosworth , imprezza , evo , G-60 , etz .... geen echte supercars maar toch.
Geven toch ook wel een speciaal gevoel hoor, vooral het voelen van de turbo die opspind ... die opbouw naar de pk en koppel explosie ... zalig.

En dan de woooosssshhhh van de dumpvalve ... 8-)

Kun je voorstellen hoe het voelt wanneer je zo'n simpele turbo/g-lader/compressor aan een V10 7,8liter blok koppelt. En idd, zo'n turbo-boost is altijd lekker whehe.

En trouwens, die hele dikke vette strakke SLR ten spijt, maar als je echt een bak wil hebben dat iedereen graag een nekprobleem wilt hebben, en in iets zeer exclusiefs wilt rijden:

[Link niet meer beschikbaar]

Floyd zei:
Kun je voorstellen hoe het voelt wanneer je zo'n simpele turbo/g-lader/compressor aan een V10 7,8liter blok koppelt. En idd, zo'n turbo-boost is altijd lekker whehe.

En trouwens, die hele dikke vette strakke SLR ten spijt, maar als je echt een bak wil hebben dat iedereen graag een nekprobleem wilt hebben, en in iets zeer exclusiefs wilt rijden:

[Link niet meer beschikbaar]

Das toch een nederlands product die spyker, als ik me niet vergis ... en idd een mooie wagen.

De belgen hebben ook nog een staaltje mooie autotechniek de Gillet Vertigo.

Speedy G. zei:
Das toch een nederlands product die spyker, als ik me niet vergis ... en idd een mooie wagen.

De belgen hebben ook nog een staaltje mooie autotechniek de Gillet Vertigo.

Sinds wanneer hebben de belgen iets waar ze trots op kunnen zijn? haha, geintje bro.... :)

Floyd zei:
Je hebt alleen een Dodge Viper, lichtjes gekieteld voor een kleine $120.000 met ongeveer dezelfde prestaties. (0-100 2.7 sec./top:406km/h). Basisprijs is ongeveer 90 en dan nog voor ongeveer 30 mille tunen. Dodge viper is voor sportauto's volgens mij beste prijs/kwaliteit verhouding. Amerikaanse auto's zijn cheap en phat.
Klopt, die vipers (in europa heten ze Chrysler Viper btw) zijn gewoon DE auto's!
Echt, als ik ooit eens veel geld heb komt er ABSOLUUT een viper in huis :D

Die dingen zijn nog redelijk betaalbaar (ik bedoel vergelijk het met een lamborgini ofzo..) en dan heb je me 450PK voor terug. Alleen zuipen die volgens mij veel.

Btw ronny coleman heeft toch ook een viper? Zag dat in het filmpje van 'm, en hij is politie agent, nou als zelfs die nog een viper kunnen betalen... ;)

Terug
Naar boven