XXL Nutrition

Ook A'dam kiest voor Jay (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was echt 'n super show,heb zo onzettend genoten..
En ronnie was de man vanavond, hij is gewoon veel bruuter dan Jay en dat liet 't publiek wel heel duidelijk weten ook.wat 'n aap van dichtbij zo gaaf.
yeahhhh budddy
jay was ook goed ,maar ronnie is gewoon de man..
Was maar 1 vreet tentje met lange rij dat was wel minder maar show was toppie!!

Ronnie heeft meer massa dan jay, maar daar is ook alles mee gezegd.

Wie weet op welke punten Jay heeft gewonnen? Ronnie heeft meer massa en vind hem droger lijken.

Genoeg over Rockel, hoe stond Coleman erbij?
 
coleman was nr1. het hele publiek werd gek. hij ownende jay ****ing hard. hij was harder groter alles maar ja.. ronnie is zo ****ing goed jay kwam niet eens in de buurt! jay mocht niet verliezen door ze O winst maar hij werd gepakt door ronnie
 
Zo veel foto's gemaakt, maar geen enkel foto van Robbert-Jan tijdens de uitreiking haha :)
 
Deze bedoel je?:D

264809240_d6d493a473.jpg
 
coleman was nr1. het hele publiek werd gek. hij ownende jay ****ing hard. hij was harder groter alles maar ja.. ronnie is zo ****ing goed jay kwam niet eens in de buurt! jay mocht niet verliezen door ze O winst maar hij werd gepakt door ronnie

Oh, brother...
 
yeahhhhhhhhhhh budddyyyyyyyyyyyyy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
coleman was nr1. het hele publiek werd gek. hij ownende jay ****ing hard. hij was harder groter alles maar ja.. ronnie is zo ****ing goed jay kwam niet eens in de buurt! jay mocht niet verliezen door ze O winst maar hij werd gepakt door ronnie


Jammer................................:tomato: :kots: :sukkeltje:


Wees nou eens realistisch, Ronnie is een geweldenaar en heeft de laatste 8 jaar gewoon de bodybuilding wereld geruled!
Dit is nu niet meer omdat hij verslagen is door Jay maar Jay had de Olympia denk ik niet gewonnen wanneer Ronnie die blessures niet had gekregen en daardoor gewoon niet klopte qua verhoudingen.
Daarbij komt dat wij (publiek gisteravond) gewoon houden van een type als Ronnie omdat hij dit allemaal heeft gepresteerd, omdat hij brutaal is en gewoon in de harten zit van velen.
Maar hij is op dit moment niet kloppend en dat doet hem de nek om.
Een geweldig scenario volgend jaar zal zijn wanneer Ronnie alles kan rechttrekken (zijn gebreken op dit moment, linker lat en tricep) en dan volgend jaar afscheid kan nemen als Mr Olympia 2007 (9 times)
Trekt hij dit niet recht dan is het afgelopen, heel simpel.
Blijft een geweldenaar maar Jay is op dit moment dus de terrechte winnaar omdat het klopt.
Maar ook hij zal vol aan de bak moeten want er zijn meer boy's die heel goed zijn en steeds beter worden.;)
 
gisteravond was gewoon gruwelijk, zat aan de V.I.P. tafel bij mijn arabische broeders:cool: :cool: . Het was echt schrikken toen ronnie gewoon op een gegeven moment recht voor je stond tijdens de posedown. Moet die alleen uploaden via youtube. Toen Cutler op een gegeven moment er ook bij kwam was het helemaal feest. Die rug is gewoon te erg voor woorden. mensen vonden mij altijd groot, maar deze mannen zijn twee keer mij:eek: :eek: :eek: . het publiek was fantastisch, mix van duitsers, hollanders, joegoslaven, arabieren. het mooie daarna was de geboorte voor Mondher, tijdens de show. Coleman had verdient moeten winnen gisteren, maarja het mocht niet zo zijn. ben donderdag zeker van de partij bij eurofitness.:D :D :D
guy's foto's volgen spoedig. Dave gefeliciteerd met je prestatie.
 
Zoals verwacht heeft Jay ook in A'dam gewonnen. Ronny heeft zn startbewijs voor de O ook veilig gesteld.

De uitslag:

1. Jay Cutler
2. Ronnie Coleman
3. Ronnie Rockel
4. Hidetada Yamagishi
5. Eddie Abbew

de rest weet ik nog niet, komt vast straks wel van iemand

volledige uitslag grandprix amsterdam

1. Jay Cutler
2. Ronnie Coleman
3. Ronny Rockel
4. Hidetada Yamagishi
5. Eddie Abbew
6. Lee Powell
7. Jaroslav Horvath
8. Meset Itli
9. Alexander Fedorov
10. Trevor Crouch
11. Tommi Thorvildsen
12. Alison Maria
13. Aiman Faour
14. Armando Alcazar
15. Oleg Makfhantsez
 
Meset heeft een formidabele prestatie geleverd!
7 pro's achter zich gelaten!
 
Jammer................................:tomato: :kots: :sukkeltje:


Wees nou eens realistisch, Ronnie is een geweldenaar en heeft de laatste 8 jaar gewoon de bodybuilding wereld geruled!
Dit is nu niet meer omdat hij verslagen is door Jay maar Jay had de Olympia denk ik niet gewonnen wanneer Ronnie die blessures niet had gekregen en daardoor gewoon niet klopte qua verhoudingen.
Daarbij komt dat wij (publiek gisteravond) gewoon houden van een type als Ronnie omdat hij dit allemaal heeft gepresteerd, omdat hij brutaal is en gewoon in de harten zit van velen.
Maar hij is op dit moment niet kloppend en dat doet hem de nek om.
Een geweldig scenario volgend jaar zal zijn wanneer Ronnie alles kan rechttrekken (zijn gebreken op dit moment, linker lat en tricep) en dan volgend jaar afscheid kan nemen als Mr Olympia 2007 (9 times)
Trekt hij dit niet recht dan is het afgelopen, heel simpel.
Blijft een geweldenaar maar Jay is op dit moment dus de terrechte winnaar omdat het klopt.
Maar ook hij zal vol aan de bak moeten want er zijn meer boy's die heel goed zijn en steeds beter worden.;)

volgend jaar trekt die het recht. ik zelf was ook pro jay alleen na gister helemaal niet meer.. ronnie had echt een geweldige indruk achter gelaten
 
over jouw freaky fysiek gaan we het helemaal niet hebben.. brother

Mijn "freaky fysiek" is totaal niet relevant.
Het oordeel van 4 jury's achter elkaar wel.
 
Zo, Neset Icli heeft een goede prestatie neergezet. Net zijn proflicentie binnen en nu een hele mooie 8ste plaats.
 
Back
Naar boven