MuscleMeat

Shocking News Ook Belgische fastfoodketen Quick islamiseert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

80% van alle autochtonen kan het ook geen bal schelen of het halal is of niet. Alleen die idioten die denken dat ze de "pure westerse cultuur" moeten "beschermen" maken zich druk om dit soort achterlijke dingen.

De mensen die het vanuit een "dierenleed"-standpunt doen kan ik nog wel begrijpen. Anti islamisering idioten however niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je nu precies zeggen met die post? Sure er is vraag en aanbod, en als iedereen geen vlees meer eet dan lijden er ook geen dieren, het enige probleem is.... It aint gonna happen.

Dat zeiden ze ook van vrouwen met stemrecht en de afschaffing van slavernij.

Ik ben trouwens niet begonnen over de moreel superieur voelen, valt me alleen op dat sommige vegitariers denken dat ze de wereld beter gemaakt hebben en alle vleeseters dan maar hypocriet gaan noemen (dan doel ik niet perse op jouw) yeah right...

Kan het begrijpen dat je geen vlees wil eten maar ga dan niet opeens alle vleeseters bekritiseren, daar kan ik echt geen respect voor opbrengen.

Respect. 6 cent per zak van een kilo en gratis bij de afwezigheid van kritiek. Respect kan me gestolen worden, ik heb in dergelijke discussies liever goede argumenten.

[/COLOR]Liever moraal inferieur, dan onnatuurlijk en verrader van mijn gezonde instinct.

:roflol: 'onnatuurlijk'. Die blijft mooi.

Maar goed, laten we niet offtopic raken... Het blijft gaan om het feit dat een vrij bedrijf in een vrije markt economie de vrijheid gebruikt om zich te richten op een bepaalde doelgroep naar eigen keuze. Je kunt hoog en laag springen maar dat is een vrijheid die men heeft.
 
Ik vind ook dat winkels als bijvoorbeel de lady sting afgeschaft moeten worden. Winkels als dat discrimineren op geslacht. Belachelijk dat deze winkels niet door de overheid gereguleerd worden.
 
Ik vind ook dat winkels als bijvoorbeel de lady sting afgeschaft moeten worden. Winkels als dat discrimineren op geslacht. Belachelijk dat deze winkels niet door de overheid gereguleerd worden.

Toen de vrouwen stemrechten kregen ging het al mis. Ze nemen langzaam alles over van ons mannen. Gelukkig zijn er nog een aantal mensen die inzien dat het compleet de verkeerde kant op gaat. [DBB argument]Voor je het weet kunnen wij mannen nergens meer winkelen omdat er alleen maar vrouwenwinkels zijn![/DBB Argument]
 
Dat zeiden ze ook van vrouwen met stemrecht en de afschaffing van slavernij.





Respect. 6 cent per zak van een kilo en gratis bij de afwezigheid van kritiek. Respect kan me gestolen worden, ik heb in dergelijke discussies liever goede argumenten.



:roflol: 'onnatuurlijk'. Die blijft mooi.

Maar goed, laten we niet offtopic raken... Het blijft gaan om het feit dat een vrij bedrijf in een vrije markt economie de vrijheid gebruikt om zich te richten op een bepaalde doelgroep naar eigen keuze. Je kunt hoog en laag springen maar dat is een vrijheid die men heeft.

Mensen zouden wat meer moeten focussen op actie's die verschil uitmaken inplaats van gwn iets te laten om hun geweten te sussen.
Wil je verandering? Doneer dan bijvoorbeeld aan organisaties die werken aan verandering.

Maar goed, dat is gwn mijn mening laten we idd maar over ophouden.
 
ik hoop dat echt alleen maar op papier staat dat het voor de moslims is
het zou me niet verbazen moest het gewoon vlees zijn :roflol:
 
over Quick gesproken.....

Ik heb daar ooit ergens in 1995 een broodje hamburger besteld en ik walgde ervan, de groente was absoluut niet vers, slappe bruin geworden sla....zoals de naam al zegt.....ik was er quick weer weg.....
 
Is toch puur gedaan uit marketingsperspectief? De markt van allochtonen is enorm en kan door een simpele aanpassing van het menu gewoon al aangetrokken worden...
Uit marketingsperspectief perfect, ik ben er persoonlijk tegen...
 
Is toch puur gedaan uit marketingsperspectief? De markt van allochtonen is enorm en kan door een simpele aanpassing van het menu gewoon al aangetrokken worden...
Uit marketingsperspectief perfect, ik ben er persoonlijk tegen...

Waarom ben je erop tegen? Geef me eens een goed argument. Elk argument dat jij zult geven is gericht tegen de islam. Wat maakt jou nou uit hoe het vlees gesneden is. Dus wil je winst maken, dan richt je je op de moslim zodat je die ook meeneemt.
 
toon me een filmpje waar humane slachtingen (mooi oxymoron he) worden uitgevoerd.
het komt erop neer dat deze hele discussie beladen is met een grove portie hypocrisie. ofwel ben je consequent en verwerp je elke vlees productie, ofwel ga je all the way en kan het lijden van een dier je geen **** schelen. kwestie van wat dissonantie in het kopje weg te werken.

Dat filmpje toont een humane manier van slachten. Inhumaan is als er nodeloos wreed wordt opgetreden, zoals het slaan van dieren voorafgaand aan de slachting.
 
Dat filmpje toont een humane manier van slachten. Inhumaan is als er nodeloos wreed wordt opgetreden, zoals het slaan van dieren voorafgaand aan de slachting.

Haha. Die onthoud ik voor de volgende keer dat ik in de thuiszorg ga werken. Inhumaan is als men nodeloos wreed optreedt, zoals het slaan van cliënten. En waarom spreek je van 'humaan', hebben we het over mensen? Het zijn dieren.

Helaas voor jou is het stellen van een grens op die manier nogal triviaal en nietszeggend. Je doet alsof het twee scherp afgebakende werelden zijn, de humane en de inhumane. Let me tell you: it is not.
 
Haha. Die onthoud ik voor de volgende keer dat ik in de thuiszorg ga werken. Inhumaan is als men nodeloos wreed optreedt, zoals het slaan van cliënten. En waarom spreek je van 'humaan', hebben we het over mensen? Het zijn dieren.

Helaas voor jou is het stellen van een grens op die manier nogal triviaal en nietszeggend. Je doet alsof het twee scherp afgebakende werelden zijn, de humane en de inhumane. Let me tell you: it is not.

persoonlijk zou ik het toch ook liever hebben dat ze me vol morfine pompen vooraleer ze me in stukken hakken:D
 
Waarom ben je erop tegen? Geef me eens een goed argument. Elk argument dat jij zult geven is gericht tegen de islam. Wat maakt jou nou uit hoe het vlees gesneden is. Dus wil je winst maken, dan richt je je op de moslim zodat je die ook meeneemt.

Ik ben ertegen omwille van het feit dat, moesten wij in hun land wonen en een minderheid vormen en er zou een quick komen met varkensvlees in het menu, dan rollen de koppen en wordt dat kot in brand gestoken... Dat is dan gericht tegen onze godsdienst...

Wij, daarentegen zijn verdraagzamer en ik zie niet direct iedereen moord en brand roepen...behalve enkelen mss... Maar je zou het daar eens moeten proberen en je krijgt een volksopstand...
 
Ik ben ertegen omwille van het feit dat, moesten wij in hun land wonen en een minderheid vormen en er zou een quick komen met varkensvlees in het menu, dan rollen de koppen en wordt dat kot in brand gestoken... Dat is dan gericht tegen onze godsdienst...

Wij, daarentegen zijn verdraagzamer en ik zie niet direct iedereen moord en brand roepen...behalve enkelen mss... Maar je zou het daar eens moeten proberen en je krijgt een volksopstand...

Wrong. Varkensvlees en Halalvlees is het vergelijken van appels met peren.
Een Nederlander/Belg interesseert het geen moer of het half om half gehakt, varkensvleesgehakt, of rund is. Een strenge Islamiet EIST halalvlees, heb jij ooit een Nederlander/Belg varkensvlees horen EISEN? Dacht het niet. Waarom komen al die christenen niet in opstand tegen al die 100% rundvlees van McDonalds? Omdat het hun geen moer scheelt, het smaakt gewoon.
 
Ik ben ertegen omwille van het feit dat, moesten wij in hun land wonen en een minderheid vormen en er zou een quick komen met varkensvlees in het menu, dan rollen de koppen en wordt dat kot in brand gestoken... Dat is dan gericht tegen onze godsdienst...

Wij, daarentegen zijn verdraagzamer en ik zie niet direct iedereen moord en brand roepen...behalve enkelen mss... Maar je zou het daar eens moeten proberen en je krijgt een volksopstand...

In Turkije kan je anders in de toeristische streken wel varkensvlees terug vinden in de grootwarenhuizen.
 
Wrong. Varkensvlees en Halalvlees is het vergelijken van appels met peren.
Een Nederlander/Belg interesseert het geen moer of het half om half gehakt, varkensvleesgehakt, of rund is. Een strenge Islamiet EIST halalvlees, heb jij ooit een Nederlander/Belg varkensvlees horen EISEN? Dacht het niet. Waarom komen al die christenen niet in opstand tegen al die 100% rundvlees van McDonalds? Omdat het hun geen moer scheelt, het smaakt gewoon.

Het gaat hierbij niet om het vlees! Het gaat hier om de cultuurverschillen... dat is hetgene wat ik wou aantonen. En een islamiet kan zovéél eisen, maar als hij het niet krijgt, dan gaat hij gewoon ergens anders vreten...
 
Het gaat hierbij niet om het vlees! Het gaat hier om de cultuurverschillen... dat is hetgene wat ik wou aantonen. En een islamiet kan zovéél eisen, maar als hij het niet krijgt, dan gaat hij gewoon ergens anders vreten...

Luister. Een land past zich altijd aan, zo is dat altijd geweest. Het draait alleen maar om geld. Met Halal vlees heb je dus niet alleen alle niet-moslims, maar ook alle moslims mee, kat in het bakkie. Accept it or emigrate.....zo simpel ligt dat....
 
Toen de vrouwen stemrechten kregen ging het al mis. Ze nemen langzaam alles over van ons mannen. Gelukkig zijn er nog een aantal mensen die inzien dat het compleet de verkeerde kant op gaat. [DBB argument]Voor je het weet kunnen wij mannen nergens meer winkelen omdat er alleen maar vrouwenwinkels zijn![/DBB Argument]


ehh...kleine waarschuwing... Als echte man (:rolleyes:) "winkel" je natuurlijk niet maar doe je "noodzakelijke boodschappen" ;) Als je als man winkelt dan was dat ofwel omdat je moest van je chick ofwel omdat je dan je vast ook knalroze cocktail drankjes met een rietje drinkt terwijl je je teennagels aan het lakken bent voor in je nieuwe pumps die zo mooi matchen bij het jrukje dat je samen met je andere fallusvriendinnetjes hebt gekocht bij de Lady Sting ;) En als je DAT doet dan tel je so wie so als vrouw ;)

:D

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Het gaat hierbij niet om het vlees! Het gaat hier om de cultuurverschillen... dat is hetgene wat ik wou aantonen. En een islamiet kan zovéél eisen, maar als hij het niet krijgt, dan gaat hij gewoon ergens anders vreten...

En hij krijgt het dus wel...omdat we kapitalistisch zijn en snappen dat elke vraag een aanbod nodig heeft waar we winst mee kunnen maken ;)

Ik zie het probleem totaaaaal niet....allemaal sentintiment en onderbuik gezever.
 
Back
Naar boven