Fitness Seller

Ook bench is geslaagd. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.932
Waardering
552
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Als we dan toch bezig zijn met topics te brouwen over dat we geslaagd zijn doe ik mee :)

Gisteren te horen gekregen dat ik het officiëel gehaald heb. MBO ICT Niveau 4. Stelt natuurlijk ook geen ruk voor, maargoed, dat papiertje heb ik nu eindelijk. En nu naar het echte werk op de HBO.
 
benchMarc zei:
Als we dan toch bezig zijn met topics te brouwen over dat we geslaagd zijn doe ik mee :)

Gisteren te horen gekregen dat ik het officiëel gehaald heb. MBO ICT Niveau 4. Stelt natuurlijk ook geen ruk voor, maargoed, dat papiertje heb ik nu eindelijk. En nu naar het echte werk op de HBO.

Gast, dat stelt juist heel veel voor en daarom feliciteer ik je ook van harte!!!!
Succes met je HBO studie.

Saint
 
Hey top! Welke HBO opleiding ga je doen?
 
gefeliciteerd, wat ga je nu studeren?
 
ook gefeliciteerd~!!
 
saint zei:
Gast, dat stelt juist heel veel voor en daarom feliciteer ik je ook van harte!!!!
Succes met je HBO studie.

Saint
Geloof me, iedereen kan dat halen. Ik heb in die 4 jaar echt geen flikker uitgevoerd, hooguit de verslagen gemaakt die nodig waren. Het laatste jaar ben ik zelfs maar zo'n 60% aanwezig geweest, terwijl je eigenlijk minimaal 75% ofzo aanwezig moet zijn, maar ze schreven me niet meer op als afwezig :D Als je nu vraagt: Wat heb je daar geleerd? Dan weet ik het echt niet. De MBO was voor mij gewoon ff een stapje om op die HBO te komen, aangezien ik na 4 havo met school was gekapt...

boogie zei:
gefeliciteerd, wat ga je nu studeren?
eq_909 zei:
Hey top! Welke HBO opleiding ga je doen?
Informatica :)
 
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd! :thumbs:
 
k*t, dat gun ik je niet:mad:













congratz bro:D
 
goed gedaan kerel!
 
Gefeliciteerd!!!!!
:d
 
Proficiat Marc!
 
proficiat bench!!!
 
Back
Naar boven