XXL Nutrition

Ook de Iraniers komen ons Hollandse varkens beschaving brengen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Iraanse kamerleden weigeren wijn

Een delegatie van Iraanse parlementariërs heeft voor vanavond een diner afgezegd met Nederlandse Tweede-Kamerleden. De Iraniërs eisten dat tijdens het etentje geen wijn zou worden geschonken. Nederlandse Kamerleden weigerden aan die eis te voldoen, aldus voorzitter De Haan van de vaste Kamercommissie Buitenlandse Zaken.
 
en waarom geen wijn?
 
Vinden ze niet lekker ;)
 
Geef die zwijnen dan een glas water met cyanide.
 
'k ging niet happen, maar hier:

/me is iraniër,
en die klojo parlementariërs kunnen me ook gestolen worden :mad: , helaas regeert de islam d'er en zal het weinig veranderen vrees ik, tis nochtans een mooi land :sob:
 
homer17 is ook iraniër so? We vallen toch niet alle iraniërs aan?

Ik vind het volkomen terecht dat Die parlementariërs zich niet laten dicteren wat ze wel en niet mogen doen in hun eigen land.
 
lezen zelda
 
roxxe zei:


wat maakt nu je oorsprong uit ?

het gaat om de traditionele lullen die weer dwars moeten liggen en alleen hun eigen levenswijze respecteren triest volkje . aanpassen of oprotten
 
waarom is lezen zo moeilijk:

en die klojo parlementariërs kunnen me ook gestolen worden

dit staat eronder :thumbs: :rolleyes:
 
Niemand verplicht ze om hier te komen voor een gezellig politiek onderonsje.

Als de Euro parlementariers naar Iran toegaan, eisen ze toch ook niet dat alle boeren tijdelijk hun AK-47 moeten neerleggen tijdens het bezoek?
 
roxxe zei:
waarom is lezen zo moeilijk:

en die klojo parlementariërs kunnen me ook gestolen worden

dit staat eronder :thumbs: :rolleyes:

Ja dat heb ik gelezen vriend. Hoezo denk je van niet dan? Jij zegt dat kote parlementariërs je gestolen kunnen worden, nou prima, jouw mening. Ik vind dat ze gelijk hebben.
 
ik vind dat ze hier ieders wensen moeten respecteren. zij die geen wijn willen, drink dan geen wijn. Voor zij die wel wijn willen, laat ze dan drinken.

Who gives a ****?
 
Stixxx zei:
ik vind dat ze hier ieders wensen moeten respecteren. zij die geen wijn willen, drink dan geen wijn. Voor zij die wel wijn willen, laat ze dan drinken.

Who gives a ****?

Jij kunt ook niet lezen hè?

Er stond duidelijk dat ze eisten dat er geen wijn aanwezig zou zijn, dus ook de Nederlandse gastheren, hun tafelgenoten nota bene, werd het recht ontzegd te drinken.

De Iraniërs eisten dat tijdens het etentje geen wijn zou worden geschonken.

Zij maakten dus even de dienst uit net als hun regiogenoten dat proberen in A'dam west etc.
 
Tijd voor oorlog dus? Ze drinken toch wel wijn. Die gekken kunnen roepen wat ze willen, maar er word niet naar ze geluisterd en terecht.
 
DBC01 zei:
Jij kunt ook niet lezen hè?

Er stond duidelijk dat ze eisten dat er geen wijn aanwezig zou zijn, dus ook de Nederlandse gastheren, hun tafelgenoten nota bene, werd het recht ontzegd te drinken.



Zij maakten dus even de dienst uit net als hun regiogenoten dat proberen in A'dam west etc.

Ik heb het wel goed gelezen dbc, en ik begrijp ook wat er staat. hetgeen ik niet begrijp is waar die Iraniers het lef (recht) vandaan halen om dingen te EISEN in omstandigheden waar zij eigenlijk niets te zeggen hebben! Wie zijn zij om te zeggen wat of wat niet die Nederlandse parlementairen mogen drinken?! Daarmee dat ik dan met de redenering kwam: De Iraniers willen geen wijn, de Nederlanders wel. Awel, dan moeten die Iraniers hun koppie lekker effe omdraaien terwijl die Nederlanders een teugje doen!
 
Stixxx zei:
Ik heb het wel goed gelezen dbc, en ik begrijp ook wat er staat. hetgeen ik niet begrijp is waar die Iraniers het lef (recht) vandaan halen om dingen te EISEN in omstandigheden waar zij eigenlijk niets te zeggen hebben! Wie zijn zij om te zeggen wat of wat niet die Nederlandse parlementairen mogen drinken?! Daarmee dat ik dan met de redenering kwam: De Iraniers willen geen wijn, de Nederlanders wel. Awel, dan moeten die Iraniers hun koppie lekker effe omdraaien terwijl die Nederlanders een teugje doen!

Ah ok pleisterkarma en ik taai af met mn rage-bek :D
 
op zun france VIVA LA RESISTANCE :P ... wat boeit het nou wie wat drinkt en dat hun zich daar druk over kunnen maken snap ik niet maarjah andere normen en waarden denk ik dan maar weer jammer zeer jammer...
 
Back
Naar boven