MuscleMeat

Ook de Iraniers komen ons Hollandse varkens beschaving brengen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alcohol is hartsikke catabool. Waarschijnlijk waren die Iraniërs bodybuilders die niet in de verleiding gebracht wilde worden?
 
Eindelijk!! De kneuzige Europeese balletjes, laten zich niet de wet voorschrijven :D :D :D

Dit moet gevierd worden :)



Iemand wijn?
:coolnana: :coolnana:
 
DBC01 zei:
Jij kunt ook niet lezen hè?

Er stond duidelijk dat ze eisten dat er geen wijn aanwezig zou zijn, dus ook de Nederlandse gastheren, hun tafelgenoten nota bene, werd het recht ontzegd te drinken.



Zij maakten dus even de dienst uit net als hun regiogenoten dat proberen in A'dam west etc.

ahhaha jij kan het ook altijd zo mooi zeggen he. "werd het recht ontzegd te drinken" :D

simple as that:
wel wijn, dan geen bijeenkomst. Nou, dan toch niet? Maar ik zou het stiekem ookwel leuk vinden als de nederlanders dit voor eenkeer bijdie bijeenkomst zouden accepteren. Zijn ze zo afhankelijk van wijn dan? Maar zoals je ziet, het gaat weer werkelijk nergens over. Laat ze over iets zinnigs discusieren..
 
SageFrancis zei:
Maar ik zou het stiekem ookwel leuk vinden als de nederlanders dit voor eenkeer bijdie bijeenkomst zouden accepteren.

Dat is 'voor een keer' al 100000 keer gebeurd, dat wij dingen accepteren en ons maar aanpassen in ons eigen land aan mensen die hier in den vreemde zijn.
Toen diverse kerklieden gelieerd aan de landmacht op de thee gingen bij Afghaanse krijgsheren, rookten ze ook de pijp mee, dronken ze ook mierzoete shitthee, gewoon omdat je gast bent en tradities moet aanvaarden.

Het is van de gekke dat andersom ONS wordt gezegd wat we wel en niet mogen.
Laat ze lekker opflikkeren naar hun middeleeuwse zandbak.
 
DBC01 zei:
Dat is 'voor een keer' al 100000 keer gebeurd, dat wij dingen accepteren en ons maar aanpassen in ons eigen land aan mensen die hier in den vreemde zijn.
Toen diverse kerklieden gelieerd aan de landmacht op de thee gingen bij Afghaanse krijgsheren, rookten ze ook de pijp mee, dronken ze ook mierzoete shitthee, gewoon omdat je gast bent en tradities moet aanvaarden.

Het is van de gekke dat andersom ONS wordt gezegd wat we wel en niet mogen.
Laat ze lekker opflikkeren naar hun middeleeuwse zandbak.

Mja, tis ook best erg hoor!! dat er geen wijn gedronken mag worden!! Ik vind persoonlijk dat we hier een oorlog over moeten beginnen! :rolleyes: En laten we ons vooral hierdoor beinvloeden in ons dagelijks leven. Neen, dit geeft ze juist een reden om een afkeer te krijgen naar het westen want, het westen is koppig en wil toch niet luisteren. Het zijn allemaal varkens, zo zullen zij dan gaan denken. En voor je het weet begin je weer van voor af aan. Als het nou INWONERS van nederland waren danzou ik denken hmm pas je maar aan. Maar dit? Kom nou zeg, wie moet er anders bobben van de nederlandse parlementariers? ;)
 
Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
Mja, tis ook best erg hoor!! dat er geen wijn gedronken mag worden!! Ik vind persoonlijk dat we hier een oorlog over moeten beginnen! :rolleyes: En laten we ons vooral hierdoor beinvloeden in ons dagelijks leven. Neen, dit geeft ze juist een reden om een afkeer te krijgen naar het westen want, het westen is koppig en wil toch niet luisteren. Het zijn allemaal varkens, zo zullen zij dan gaan denken. En voor je het weet begin je weer van voor af aan. Als het nou INWONERS van nederland waren danzou ik denken hmm pas je maar aan. Maar dit? Kom nou zeg, wie moet er anders bobben van de nederlandse parlementariers? ;)

Dus de nederlander moet zich aanpassen in zijn eigen land.. NO WAY BRO

Wil de nederlander in dit voorbeeld niet luisteren? Mijn visie is meer dat de iraniers niet willen luisteren en koppig zijn.
 
Pumpin' zei:
Dus de nederlander moet zich aanpassen in zijn eigen land.. NO WAY BRO

Wil de nederlander in dit voorbeeld niet luisteren? Mijn visie is meer dat de iraniers niet willen luisteren en koppig zijn.
Sorry je hebt me verkeerd begrepen het moetst zo zijn:

Neen, dit geeft ze juist een reden om een afkeer te krijgen naar het westen want, "het westen is koppig en wil toch niet luisteren. Het zijn allemaal varkens!" zo zullen zij dan gaan denken.

zoals ik al zei, dit zijn kleine prut dingetjes, als ze nou hier zouden wonen dan zou ik ook zeggen aanpassen. Maar wie had wie uitgenodigd dan? dat is voor mij nog steeds niet duidelijk
 
SageFrancis zei:
Sorry je hebt me verkeerd begrepen het moetst zo zijn:

Neen, dit geeft ze juist een reden om een afkeer te krijgen naar het westen want, "het westen is koppig en wil toch niet luisteren. Het zijn allemaal varkens!" zo zullen zij dan gaan denken.

Zo denken zij misschien maar anderzijds, als men wel zou gehoorzamen zouden ze denken "hahaa die westerlingen zijn softe homo's, laten zich in hun eigen huis nog de wet voorschrijven".

Wanneer je toch discussieert over een vréédzame samenleving, is het dan niet van belang dat een ander niet geschaad word? Juist ja. Het verbieden wijn te drinken wanneer je dat wil is in zekere zin het toebrengen van emotionele schade, een agressieve dominante positie innemen.

Immers, de klote Iraniër zélf heeft er geen last van als de blanke broeder een wijntje zou nuttigen.

Dus kortweg komen de piefen gezellig babbelen maar ondermijnen intussen de pijlers van de samenleving, het recht op vrije keuze vermits je een ander niet schaad. Schande! Helemaal omdat er vast ook al geen varkensvlees bereid werd, misschien hadden de hollandse ministers juist graag een varkenslappie gegeten.

Zou wat zijn zeg, ga je naar zo'n ali land, ga je ze daar verbieden schapenvlees te vreten omdat dat jou niet aanstaat :rolleyes:

Bluh, dat moest er ff uit :mad:
 
De Islam zegt :

Als er alcohol is in een omgeving kun je het best vermijden om daar te komen. (noujah krom vertaald, vertelde mijn oma me een keertje)

Nou, die lui weten toch dat er in Nederland wijn wordt gedronken... (onder andere) Kom je toch lekker niet als dat je zó erg stoort, óf je past je aan (Een van de profeten zei ook : "Ga met je tijd mee in de ontwikkelingen" ) en je ergert je niet aan de wijn.
Maar het zal wel een soort politiek spelletje zijn geweest.
Complot *geheimzinning deuntje* :rolleyes: :rolleyes:
 
nee ik heb niks uitgedeeld, geincasseerd idem
 
Lauw zei:
alcohol is hartsikke catabool. Waarschijnlijk waren die Iraniërs bodybuilders die niet in de verleiding gebracht wilde worden?

:D :D

En daarom mocht er ook geen varkensvlees op tafel, weet je wat voor vetten daar in zitten.
 
Tja ik vind het ook belachelijk en je moet dit niet accepteren. Overigens zijn dit Iraanse parlements leden. Je kan in dat land pas lid worden van het parlment als je toestemming hebt van de geestelijke macht en de islamitische revolutie ondersteunt. Dus dit zijn wel extreem zwarte kuiseband moslims, en ik geloof dat veel Iraniers ook niet meer zo blij met hun zijn. En juist die Iraniers zou je dus helpen als je hard tegen die lui zegt dat ze hier niets te vertellen hebben. Aldus.
 
Marc W zei:
Tja ik vind het ook belachelijk en je moet dit niet accepteren. Overigens zijn dit Iraanse parlements leden. Je kan in dat land pas lid worden van het parlment als je toestemming hebt van de geestelijke macht en de islamitische revolutie ondersteunt. Dus dit zijn wel extreem zwarte kuiseband moslims, en ik geloof dat veel Iraniers ook niet meer zo blij met hun zijn. En juist die Iraniers zou je dus helpen als je hard tegen die lui zegt dat ze hier niets te vertellen hebben. Aldus.

Word :D

Maar Het volk heeft tóch weer gekozen voor een conservatieve leider afgelopen vrijdag. Stel dorpelingen die voor de gek zijn gehouden door Hitler-modus praatjes, en nu heeft Iran weer een uberconservatieve leider (Na 8 jaar ofzo) en dus worden alle banden met het westen verbroken, en krijgen de hizbolah's weer veel te zeggen... Dat is tenminste wat ze tijdens de verkiezingscampagnes beweerden... Lekker is dat :(
Die man wordt ook wel de "Robin Hood van de Islam" genoemd. Hilarisch
Denk toch wel dat het corrupt is geweest maar toch.
 
Homer17 zei:
Word :D

Maar Het volk heeft tóch weer gekozen voor een conservatieve leider afgelopen vrijdag. Stel dorpelingen die voor de gek zijn gehouden door Hitler-modus praatjes, en nu heeft Iran weer een uberconservatieve leider (Na 8 jaar ofzo) en dus worden alle banden met het westen verbroken, en krijgen de hizbolah's weer veel te zeggen... Dat is tenminste wat ze tijdens de verkiezingscampagnes beweerden... Lekker is dat :(
Die man wordt ook wel de "Robin Hood van de Islam" genoemd. Hilarisch
Denk toch wel dat het corrupt is geweest maar toch.

Damn.. in Iran is nog een hoop te doen. Ik hoop dat ze het snel zelf oplossen voordat Bush zich ermee gaat bemoeien.
 
Corazon zei:
Damn.. in Iran is nog een hoop te doen. Ik hoop dat ze het snel zelf oplossen voordat Bush zich ermee gaat bemoeien.
Er is idd héél veel te doen... Maar denk niet dat ze het kunnen oplossen in een korte tijd.

En Bush wílt het wel, maar kan (in de zin van moraliteit, en dat landen achter hem staan) en doet het niet hoor. Iran aanvallen.
Amerikanen dreigen er al ongeveer 20 jaar mee, elk rotsmoesjes die ze kunnen gebruiken, gebruiken ze. Maarjah hoe het nu verloopt weet ik niet, aangezien de huidige leider zwáár tegen Amerika is, en alle banden dus wilt verbreken... Misschien is dat de druppel? Wie weet.

Ze weten schijnbaar nog steeds niet dat geloof en leiderschap apart gehouden moet worden... middeleeuwse tafarelen nog steeds :(
 
Homer17 zei:
Hilarisch
Denk toch wel dat het corrupt is geweest maar toch.

Met 61% van de stemmen lijkt hij me toch de winnaar al zou er een paar procent gefraudeerd kunnen zijn, niet zoveel. Probleem voor de goede man wordt zijn beloftes waar te maken. Iran zit economisch ondanks zijn olievoorraden nog steeds niet lekker. Iemand die verbetering belooft wordt dan wel gekozen, maar kan snel door de mand vallen. Bij de vorige verkiezingen dreigden de hervorminggezinde parlementariers te winnen, en werd hun deelname prompt verboden door de geestelijke raad, omdat ze de islamitische revolutie niet voldoende zouden steunen.

Tja en de parlementariers die dan wel gekozen worden, die willen dan geen wijn op tafel. Belachelijk idd, maar let even op de voorgeschiedenis in dit geval.
 
Back
Naar boven