XXL Nutrition

Ook dopingcontroles in fitnesscentra (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hebben geen poot om op te staan. Je mag niet zomaar bloed/urine afnemen van een persoon.
 
Hier hoef je dus helemaal niet mee akkoord te gaan als jij niet getest wilt worden dan kunnen ze je moeilijk verplichten om je toch te laten testen.

Als je nou aan wedstrijden mee doet dan kan het een verplichting zijn.
 
Ze kunnen trouwens beter mensen aanpakken die overmatig alcohol en harddrugs gebruiken, heb je een stuk meer last van ;) Maarja de "onderzoekers" zullen zelf ook wel in die categorie thuishoren.
 
Als je geen wedstrijden doet, kan je toch doen wat je wil??

Quote: "Let wel, het gaat niet om bodybuildingclubs, maar om reguliere fitnesscentra."

die niet, fitness wel??? WTF??? waar zijn ze nou toch allemaal weer mee bezig in dit k*tland:p
 
Ik hoorde dat het wel degelijk mag in Belgie!
 
Gelukkig woon ik in Nederland
 
Ze kunnen dat toch nooit allemaal betalen man...en wat let je.....koop zooi voor thuis en knallen maar.
 
Wel makkelijk kan je test niveau gratis laten testen in na je kuur. :D
 
Ze kunnen trouwens beter mensen aanpakken die overmatig alcohol en harddrugs gebruiken, heb je een stuk meer last van ;) Maarja de "onderzoekers" zullen zelf ook wel in die categorie thuishoren.


ja toch, die harddrugs mogen best iets harder aangepakt worden.

en dan heb ik het over de dagelijkse gebruikers...
 
Slaat echt nergens op dit..
 
Ipv echte criminele op te pakken en te straffen :rolleyes:
Dan moeten ze ook maar in discotheken controlerne op drugsgebruik :) Zorgt voor meer problemen en overlast of niet???
 
het moet niet gekker worden hier :rolleyes: Ze zouden zich beter bezig houden met serieuzere zaken

en :
De 'powerkoten' moeten eruit. Fitness is een echte industrie geworden.'' (waw)

:rolleyes:
 
kennis van me powerlift op wereldniveau en die zochten ze ook. Hij komt alleen niet uit voor de sportschool dus ze moesten wel ff zoeken. Uiteindelijk moest ie zich een tijdje stil houden:S Dus volgens mij mogen wedstrijders niet weigeren..
 
Geen zorgen voor de NL'ers. Want dit geldt alleen voor Belgie. :)
 
Wil je zeggen dat ie dan voor niks "ondergedoken" is?? :D
zal ie leuk vinden
 
Geen zorgen voor de NL'ers. Want dit geldt alleen voor Belgie. :)

Ook al zouden ze in Nederland komen, dan kunnen ze niet zo maar jouw dwingen om een test af te nemen.
Tenzij dit wettelijk vast gelegd is, anders is het schending van jouw rechten.
Kan jij weer op jouw beurt hun aankalgen:D
 
Back
Naar boven