MuscleMeat

Ook dopingcontroles in fitnesscentra (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik pis in dat geval op hun! :D

Mogen zij het opvangen in een potje.
 
Die shit was toen ook op het journaal. Dat krijgen ze er toch nooit doorheen. Ik zie het al voor me dat zo'n miezerig kereltje de sportschool komt binnen lopen en om mijn pis vraagt :mad:. Hahaha dat wil ik meemaken. Mocht het wel lukken dan is het dweilen met de kraan open... Zal nooit werken.
 
Die shit was toen ook op het journaal. Dat krijgen ze er toch nooit doorheen. Ik zie het al voor me dat zo'n miezerig kereltje de sportschool komt binnen lopen en om mijn pis vraagt :mad:. Hahaha dat wil ik meemaken. Mocht het wel lukken dan is het dweilen met de kraan open... Zal nooit werken.

Of gewoon ff urine kopen van iemand anders. Altijd een supply bij je hebben :thumbup:
 
inbreuk op de privacy.Krijgen ze er nooit doorheen.:D
 
Ja of een keer een potje urine van DBC mee nemen, zullen die gasten opkijken!
 
gewoon belachelijk dit :(
Dat ze de mensen eens mee rust laten en iedereen in zijn waarde laten :mad:

k*tflikken neerknallen die handel:D
 
Als men vaststelt dat er in een bepaalde zaal 27% van de bezoekers anabolen gebruikt dan is er een probleem. Ik lees hier wel een hoop meningen waaruit blijkt dat men hier niet mee instemt maar ik lees geen enkel argument die mij kan overtuigen dat deze controles nutteloos zijn.

Van die 27% zullen er zeker gasten zijn die niet weten wat ze doen.
 
Waarom moeten er controles gedaan worden? Om jezelf erop te wijzen dat je wat gebruikt? Je bent er namelijk zelf bij als je die spuit erin steekt. Dus waarom zouden ze het controleren.

Komt er dan op een prikbord te hangen wie ze spieren niet echt zijn om ze te vernederen? Of willen ze je van de sportschool afsturen, in beide gevallen het gaat ze geld kosten. En wat heb je er nou aan om er mee geconfronteerd te worden.
 
~die kerel die mij in een potje wil laten pissen!mag zelf van goede huize komen!doe ik echt niet vrijwillig wat een onzin!
 
Als men vaststelt dat er in een bepaalde zaal 27% van de bezoekers anabolen gebruikt dan is er een probleem. Ik lees hier wel een hoop meningen waaruit blijkt dat men hier niet mee instemt maar ik lees geen enkel argument die mij kan overtuigen dat deze controles nutteloos zijn.

Van die 27% zullen er zeker gasten zijn die niet weten wat ze doen.

Zoals je zelf al een beetje had verklapt: De goeden lijden onder de slechten. Sjaak de ecto van 60kg die al 3 maanden aan de d-boll zit is natuurlijk een ander verhaal dan piet de droge beer van 120kg die precies weet waar hij mee bezig is.

De eerste de beste die mij om een sample vraagt stamp ik de grond in en geef ik een golden shower. Krijgt hij wellicht nog zijn zin, maar dan "anders"
 
jihaaaa everybody clean
 
Slaat echt nergens op dit..

bang dat je gepakt word? :p


maargoed, dit kunnen ze in NL niet doen, tenzij iemand vrijwillig meewerkt. Wat ik niet zie gebeuren als er een straf op komt als de test uitwijst dat je gebruikt :rolleyes:
 
ik vind het wel allemaal heel stoer... :
Dat krijgen ze er toch nooit doorheen. Ik zie het al voor me dat zo'n miezerig kereltje de sportschool komt binnen lopen en om mijn pis vraagt . Hahaha dat wil ik meemaken.

ik zou wille zien als er een koppel flikken voor jou neus staat met een potje en handboeien,klaar om je mee te nemen dat jij gaat weigeren...dat kan jou nog een fikse boete kosten! weigeren = aan postieve test.je kan niet zomaar weigeren,als het verboden zou zijn om random te testen dan zouden ze het niet doen,ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn...als ze er komen moet je gewoon toegeven en hopen dat het meeste al uit je bloed is of weigeren en kans maken dat ze je veroordelen voor positief gebruik...
het gaat trouwens ook enkel om gym's waar ze verdenken dat er onder de toog van de gym zelf word verkocht dus niet zomaar een gym waar ze niets van weten...ik heb er dus geen schrik voor 90% van m'n gym bezoekers zijn 60+
 
Waarom zijn jullie zo zeker dat het niet gaat gebeuren?
 
Knappe agent die mij in een flesje laat pissen.
Wel een golden shower voor een knappe agente natuurlijk!!!

Laat die heikneuters eerst maar eens aantonen dat AAS gebruik schadelijker is dan roken of alcohol (heb het dan wel over testosteron en deca. misschien anavar).

Testosteron verhoogt de kans op prostaatkanker, maar wat doen roken en alcohol....? Die verhogen de kansen op een veelheid aan kankers, en dan ook nog in veel sterkere mate.

AAS gebruikers gaan misschien wat eerder janken door de clomid off cycle, maar wat gebeurt er wanneer je een roker zijn shag afneemt?
Kan geen roidrage (ook een bewezen causaal verband van 0,0) tegenop.

Booze en liquor mogen wel maar testosteron is banned ???
**** toch een eind of man!
 
Is ook al eens gebeurd in mn maat zn gym in Gentbrugge. Daar zijn ze binnengevallen en iedereen moest in een potje pissen. Gelukkig voor hem was het een tijdje geleden sinds zijn laatste kuur. Ze onderzochten zelf elke auto op de parking enz.. Jesus
 
ik vind het wel allemaal heel stoer... :


ik zou wille zien als er een koppel flikken voor jou neus staat met een potje en handboeien,klaar om je mee te nemen dat jij gaat weigeren...dat kan jou nog een fikse boete kosten! weigeren = aan postieve test.je kan niet zomaar weigeren,als het verboden zou zijn om random te testen dan zouden ze het niet doen,ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn...als ze er komen moet je gewoon toegeven en hopen dat het meeste al uit je bloed is of weigeren en kans maken dat ze je veroordelen voor positief gebruik...
het gaat trouwens ook enkel om gym's waar ze verdenken dat er onder de toog van de gym zelf word verkocht dus niet zomaar een gym waar ze niets van weten...ik heb er dus geen schrik voor 90% van m'n gym bezoekers zijn 60+

Ik ben ook heel stoer makker:rolleyes: ....
 
Waarom zijn jullie zo zeker dat het niet gaat gebeuren?

Kost allemaal teveel geld Maus. En dan wordt je betrapt en dan krijg je een boete? Ga je toch weer lekker naar een andere sportschool...
Moeten ze ook bij een house-party na afloop bij de deur gaan staan om drugs controles te gaan doen.

Nee geloof nooit dat het er doorheen komt. Moeten ze er veel geld in stoppen en wat is het resultaat?
 
Back
Naar boven