Fitness Seller

Ook goede line up op 10-3 bij de Australian Pro Grand Prix !

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Op 16 maart a.s. zal de Australian Pro Grand Prix plaats hebben in Melbourne, het is de derde wedstrijd op rij voor een aantal pro's in een korte periode.
Een aantal pro's kunnen dus flink cashen de komende tijd want ook in Australie valt er weer $ 20.000,-. te verdelen + 3 Mr.O plaatsen:cool:.

Voorlopig hebben o.a. Dexter Jackson, Toney Freeman, Troy Brown, Martin Kjellstrom, Ronny Rockel, Sergey Shelestov, Melvin Anthony, Wong Hong en Troy Alves hun toezegging gegeven om in Australie aanwezig te zijn.
Verder zitten er nog een aantal atleten in het geruchten circuit zoals Paco Bautista en Silvio Samuel en een aantal pro atleten uit de regio daar zoals Moe El Moussawi.

Denk dat de strijd voor de top 3 zal gaan tussen Dexter Jackson, Toney Freeman, Melvin Anthony en Ronny Rockel....aardige wedstrijd om straks te volgen dus:coffee:. Dacht dat Hedwig Parden ook interesse had om deze wedstrijd te draaien maar daarover horen we binnenkort misschien wel meer.

Laatst bewerkt:
Goede line up! Welke wedstrijd gaat dennis wolf eigenlijk pakken? Of gaat hij een jaartje massa bouwen..

Goede line up! Welke wedstrijd gaat dennis wolf eigenlijk pakken? Of gaat hij een jaartje massa bouwen..

Denk dat we hem alleen zien op de Mr.O dit jaar en op een aantal gastoptredens;).....nu Martinez kampt met blessure's heeft hij natuurlijk dikke kans om met Phil Heath en Jay Cutler uit te gaan maken wie Mr.O gaat worden.

Denk dat we hem alleen zien op de Mr.O dit jaar en op een aantal gastoptredens;).....nu Martinez kampt met blessure's heeft hij natuurlijk dikke kans om met Phil Heath en Jay Cutler uit te gaan maken wie Mr.O gaat worden.

toch denk ik dat we teveel verwachten van phil, ja hij heeft een flinke vooruitgang geboekt, maar desondanks is hij denk ik nog niet zo goed als de top van vorige O.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem graag hoog eindigen ik ben een fan van zijn fysiek, maar ik denk dat hij nog even iets langer nodig heeft :)

toch denk ik dat we teveel verwachten van phil, ja hij heeft een flinke vooruitgang geboekt, maar desondanks is hij denk ik nog niet zo goed als de top van vorige O.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem graag hoog eindigen ik ben een fan van zijn fysiek, maar ik denk dat hij nog even iets langer nodig heeft :)

Klopt;), hij zit in een rijtje potentiele Mr.O kandidaten met dus Jay Cutler, Dennis Wolf, Dexter Jackson en ook in Toney Freeman zie ik nog steeds een kandidaat...het gaat om de vorm van de dag en wie er op dat moment de meeste massa op het podium kan brengen. Voor mij is phil een van de kandidaten voor de Mr.O maar niet de, dat blijft Jay voor 2008.

Had Phil ook nog wel graag in Australie gezien tegen Dexter Jackson, Melvin Anthony, Ronnie Rockel en Toney Freeman...top 10 fysieken m.b.t. de Mr.O.

post pics als je een topic opent.

Waarom moeten hier pics bij? thnx voor de info Dave. De enige pics die tellen zijn die van de wedstrijd

Op 16 maart a.s. zal de Australian Pro Grand Prix plaats hebben in Melbourne, het is de derde wedstrijd op rij voor een aantal pro's in een korte periode.
Een aantal pro's kunnen dus flink cashen de komende tijd want ook in Australie valt er weer $ 20.000,-. te verdelen + 3 Mr.O plaatsen:cool:.

Voorlopig hebben o.a. Dexter Jackson, Toney Freeman, Troy Brown, Martin Kjellstrom, Ronny Rockel, Sergey Shelestov, Melvin Anthony, Wong Hong en Troy Alves hun toezegging gegeven om in Australie aanwezig te zijn.
Verder zitten er nog een aantal atleten in het geruchten circuit zoals Paco Bautista en Silvio Samuel en een aantal pro atleten uit de regio daar zoals Moe El Moussawi.

Denk dat de strijd voor de top 3 zal gaan tussen Dexter Jackson, Toney Freeman, Melvin Anthony en Ronny Rockel....aardige wedstrijd om straks te volgen dus:coffee:. Dacht dat Hedwig Parden ook interesse had om deze wedstrijd te draaien maar daarover horen we binnenkort misschien wel meer.

"interesse" die gast mag blij zijn als ie mee mag doen en tussen al die superstars te staan:D

Jaroslav Horvath

Was hem een tijdje uit het oog verloren;)..maar ook Jaroslav Horvath zal gaan deelnemen aan de Australian Pro Grand Prix:cool:. Zag in hem een aantal jaren terug een atleet die het in zich had top 10 noteringen te pakken
op GP-wedstrijden, kijken of hij dit de komende tijd als nog kan waarmaken.

In ieder geval weten ze daar in Australie altijd weer een goed deelnemersveld neer te zetten:cool:.

Update line up in Australie

Was hem een tijdje uit het oog verloren;)..maar ook Jaroslav Horvath zal gaan deelnemen aan de Australian Pro Grand Prix:cool:. Zag in hem een aantal jaren terug een atleet die het in zich had top 10 noteringen te pakken
op GP-wedstrijden, kijken of hij dit de komende tijd als nog kan waarmaken.

In ieder geval weten ze daar in Australie altijd weer een goed deelnemersveld neer te zetten:cool:.

Gustavo Badell was ook benaderd om deze wedstrijd eventueel nog te draaien maar het e.a. valt niet in te passen in zijn schema:(...hem had ik er in Australie ook nog wel graag bij gezien, heeft nog het e.a. goed te maken m.b.t. vorig jaar.

Nieuweling in de line up is de Nieuw Zeelander Sala Ibrraheim, ken hem niet maar hem zullen we denk ik ook nog eens terug zien op de GP van Nieuw Zeeland;).

Na de Iron Man op naar de komende wedstrijden zoals de AC en de Australian Pro GP. Afgaande op de resultaten van de Iron Man en de foto's etc. van de
andere atleten die zich voorbereiden, ga ik voor de volgende top 5;).

Top 5-je:study:

1. Dexter Jackson
2. Melvin Anthony
3. Ronny Rockel
4. Toney Freeman
5. Troy Alves

Outsiders zie ik in Martin Kjellstrom en Jaroslav Horvath.
Op basis van de huidige deelnemerslijst, er kunnen zich dus nog wat andere toppers aandienen.

Man, pure weelde zoveel wedstrijden achter elkaar! Ik vraag me alleen af of ze de Australian Pro zullen webcasten. Is niet niks om de hele Chapman Media Group naar Australië te verschepen, immers ;)

Man, pure weelde zoveel wedstrijden achter elkaar! Ik vraag me alleen af of ze de Australian Pro zullen webcasten. Is niet niks om de hele Chapman Media Group naar Australië te verschepen, immers ;)

Heb nog geen berichten door gekregen m.b.t. een live webcast vanuit Australie...maar wat niet is kan nog komen natuurlijk;):D. De NK van de NBBF
gaat straks ook live de lucht in dus dan moeten ze dat toch ook kunnen realiseren in Australie.....

In Australie staan ook een tiental pro's op het podium die niet deelnamen/nemen aan de Iron Man en de AC....altijd benieuwd wat die gasten kunnen brengen het komende jaar in het circuit.

Las net dat Moe El Moussawi en Gustavo Badell in de line up zitten voor de
New Zeeland Pro GP;).....hopen dat ze dus ook nog de strijd aangaan in Australie, al heeft Gustavo in een eerder stadium laten weten dat hij de Ausie GP laat lopen:o.

Las net dat Moe El Moussawi en Gustavo Badell in de line up zitten voor de
New Zeeland Pro GP;).....hopen dat ze dus ook nog de strijd aangaan in Australie, al heeft Gustavo in een eerder stadium laten weten dat hij de Ausie GP laat lopen:o.

Moe:eek::D doet mee in Australie...gaat weer een aardige strijd worden om de drie top plaatsen:cool:.

Wong Hong 8 weeks out

IMG_3901_s.jpg

Wong Hong 8 weeks out

Met dank aan Dave Hawk ! :D

haha de roids hebben niet alleen zijn lichaam groter gemaakt.
Zijn hoofd is groter dan zijn middel!:P

What de hell idd, dat hooft lijkt er wel opgeplakt.

Back
Naar boven