Fitness Seller

Ook ik geslaagd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iedereen geslaagd! proficiat!
 
Het vak Wiskunde heb ik herkanst. Hierna ga ik Sportmanagement en Marketing doen op de Hogeschool van Rotterdam.

Ik zal wel een tandje bij moeten schakelen denk ik, want ik heb in de afgelopen 5 jaar alleen maar uit me neus zitten vreten. 3 jaar vwo en vooral de laatste 2 jaar havo echt helemaal niets gedaan. Jullie kennen het vast wel, niet eens weten waar de stof over gaat, tot een dag voor je tentamen :o
 
Gefeliciteerd gozer!
 
Gefeliciteerd dude! :thumbs:
 
Thanks allemaal hey! :) Ik ben echt happy!
 
Congratz Bro :thumbs:
 
Congratz bro :thumbs:
 
en wie ga je nu onderhouden?:)
 
Tractortje zei:
Het vak Wiskunde heb ik herkanst. Hierna ga ik Sportmanagement en Marketing doen op de Hogeschool van Rotterdam.

Ik zal wel een tandje bij moeten schakelen denk ik, want ik heb in de afgelopen 5 jaar alleen maar uit me neus zitten vreten. 3 jaar vwo en vooral de laatste 2 jaar havo echt helemaal niets gedaan. Jullie kennen het vast wel, niet eens weten waar de stof over gaat, tot een dag voor je tentamen :o
heel herkenbaar dit
 
Gefeliciteerd bro, maar is wel 1 jaar telang over de HAVO he:p
 
Allemaal heel erg gefeliciteerd enzo, mooie prestatie, maar om nou 4 "geslaagd" topics te hebben vond ik een beetje onoverzichtelijk worden, vandaar dat ik ze even heb samengevoegd.
 
bikerbabe zei:
jippie, heb net 3 maanden vakantie verdient!!!

ik had me aan een stuk of 3 herexamen verwacht, maar nee hoor, ik ben erdoor, met 61%, k ben dan wel gezakt voor wiskunde, maar dat kan niemand schelen, ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus kan ik ook naar de bbq komen :D

Ik ook voor wiskunde gezakt! Wat maakt het ook uit! Lekker vakantie houden!
:cool:

Tot op de BBQ!
 
Ohja , en wie wil d'r lekkere wijven naar mij sturen als cadeau voor mijn diploma?!?!?!
 
ja je moeder komt zo weer thuis, ze is net hier bij mij de deur uit.

gefeliciteerd.
 
Naast m'n schoolexamens ben ik vandaag nu ook voor m'n praktisch rij-examen geslaagd!!
Me kan vanaf nu zonder L de baan op :D
 
Santoz zei:
Naast m'n schoolexamens ben ik vandaag nu ook voor m'n praktisch rij-examen geslaagd!!
Me kan vanaf nu zonder L de baan op :D
ohoh, dan moet ik uitkijken, weer een wegpiraat op de baan!!! :D
proficiat
 
Back
Naar boven