AndroidHealthClinic

Oops, kleine foutje gemaakt ^^ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik dacht dat het vandaag Maandag was, dus ik lekker naar de sportschool en ik doe mijn oef die ik op Maandag doe, en toen ik klaar was, zag ik dat het Donderdag was op mijn horloge^^

Hebben jullie dat welleens gehad?

Het is nog een keertje gebeurt dat ik op Zondag naar school ging, ik dacht dat het Maandag was lol.
 
Hehehe nee niet echt. Ik heb altijd wel een goed besef welke dag t is. :)
 
Hahaha, das balen...

Maaruh, voelde je dan niet dat je nog niet volledig hersteld was van afgelopen maandag?
 
neu, ik had helemaal geen spierpijn meer..
 
ach ja ..

zou es naar de dokter gaan :S

raar iets,
 
bedoel je niet naar de pschiater ( sp? )?
 
heb wel een keer met mn rugzak bij de bushalte gestaan met het plan om naar school te gaan... was t zaterdag:o

maar maandag en donderdag door elkaar halen:rolleyes:
 
tja.. een dag in de war oke! maar 4 dagen waar zat je met je gedachten? ben je soms verlieft:D
 
euhm niet dat ik weet ^_^
 
hmm, ik heb wel eens dat ik denk dat ik naar school moet en het dan zaterdag is, maar verder is het nog nooit gegaan....
 
Originally posted by Mich
hmm, ik heb wel eens dat ik denk dat ik naar school moet en het dan zaterdag is, maar verder is het nog nooit gegaan....

moet je eens proberen! is leuk joh ;)
 
LOL dies goed ja :D

volgende keer iets meer proberen na te denken ;)
 
hahah Je bent niet de enigste hoor vinny. Alleen ik had het met een dag verschil :D
 
Ik heb ook wel van die dagen, het ergste wat ik ooit heb gedaan was een dag toen ik terug kwam van de boodschappen en deze had ingeruimd.

Later die dag toen ik de boel nodig had (en dit is geen overdrijving) stond de koffie in de koelkast, lagen de theedoeken in de vriezer en stond de sinaasappelsap waar normaal de koffie staat.
 
waaa yooo Wat had jij geslikt he ;) hahaha
 
Originally posted by Ryu
waaa yooo Wat had jij geslikt he ;) hahaha


Mij komt de twijfelachtige eer ten deel daar niks voor te hoeven slikken.
 
ik ben wel eens sochtends zo duf geweest dat ik de melk over mn brood heb gegoten en (toen nog) de vlokken over mn glas wou gooien tot ik eindelijk goed wakker werd.
 
haha dat je de dag door elkaar haalt oke, maar dat je dan ook nog de verkeerde oefeningen gaat doen vind ik toch wel een prestatie moet ik zeggen haha!! Maakt niet uit, dan hebben die spiergroeppen een keer wat extra aandacht gekregen kan heus geen kwaad...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens gehad dat ik op mijn vrije dag met m'n suffe kop op m'n werk verscheen waarop mijn chef zij:wat doe jij hier?maar dagen door elkaar halen nee dat niet.
 
Back
Naar boven