XXL Nutrition

Breaking News Oorlog begint binnenkort tegen Iran

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
The beginning of the end.
 
Alsof we Iran zouden missen...
 
En toen verdubbelde de olieprijs:(
 
vrede op aarde...
 
Alweer 2 culturen die vredig met elkaar leven.
 
Mag hopen dat dit dan het einde wordt van Israel!
 
Iran is geen Iraq. Iran heeft een van de beste legers :D Anders waren die rednecks reeds binnengevallen :rolleyes:
Alleen die k* israeli's heb wel nucleaire shit.
 
Ik zet men geld op Iran
 
Ik zet men geld op Iran
Same here!

Vergeet niet dat Amerika het nu al druk genoeg heeft. Zodra Pisrael Iran aanvalt is de kans groot dat het ook op thuisgebied aangevallen gaat worden door de Palestijnen die ze nog steeds onderdrukken en de Libanezen.
 
Zolang ze elkaar maar niet te veel met neucleaire shit bekogelen is het voor mij ver van m'n bed

Israel is trouwens een goeie bondgenoot van de USA, ik zie de USA nog meehelpen tegen Iran
 
Ik ben geen 'hater' maar ik heb echt iets tegen Israel en ook beetje VSA, vooral militair / politiek gezien.
 
Als of er een oorlog gaat uitrbreken.
 
Onvermijdelijk waarschijnlijk. Israel valt Iran aan, Iran slaat terug. De perfecte reden van Amerika om vervolgens zich te mengen in de oorlog onder het motto "bondgenoten beschermen".

Bush je plannen worden te doorzichtig, doe daar eens wat aan.

Als Iran geen kernbom heeft dan dumpen ze toch gewoon het radioactief afval van de kernreactor in israel. Minstens zo effectief.
Vrees alleen als er met radioactief materiaal gespeeld gaat worden, het midden oosten zo van de kaart is.
 
Onvermijdelijk waarschijnlijk. Israel valt Iran aan, Iran slaat terug. De perfecte reden van Amerika om vervolgens zich te mengen in de oorlog onder het motto "bondgenoten beschermen".

Bush je plannen worden te doorzichtig, doe daar eens wat aan.

Zoals de situtie nu met Iraq is kan Amerika het zich niet permiteren om Iran aan te vallen. Veel groter, heeeel goed leger. Amerika heeft daar de mensen niet voor. Daar hebben ze zeer veel bondgenoten voor nodig. Ik doel wel op een bezettingsmacht dan hey. Een nuke droppen kunnen ze vast wel :(
 
Iran is geen Iraq. Iran heeft een van de beste legers :D Anders waren die rednecks reeds binnengevallen :rolleyes:
Alleen die k* israeli's heb wel nucleaire shit.

Iran is echt geen partij voor de VS hoor;)
 
Back
Naar boven