Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• Er loopt toch geen normaal mens achter de rijkste oorlogsmisdadiger die Oekraïnse kinderen ontvoert aan ?
    Dan ben je niet goed bij je hoofd Spammie.
    Wie, Zelensky?

Starlink is kapot. En geeft info aan de Russen. Schenden van de sanctie regels.
    Elon Musk is een oorlogsmisdadiger, alles afpakken en opsluiten wegens collaboratie met de vijand.
    Denk aan je bloeddruk Ron.

Starlink is kapot. En geeft info aan de Russen. Schenden van de sanctie regels.
    Elon Musk is een oorlogsmisdadiger, alles afpakken en opsluiten wegens collaboratie met de vijand.
    Als je echt wilt helpen zal ik even mijn rekeningnummer DM'en. Maak hier al je geld naar over, dan zorg ik dat het tegen Rusland gebruikt wordt. Dank voor de medewerking.

Als je echt wilt helpen zal ik even mijn rekeningnummer DM'en. Maak hier al je geld naar over, dan zorg ik dat het tegen Rusland gebruikt wordt. Dank voor de medewerking.
    Das fijn. Pm rekening nr maar :thumb:

Deepstatemap confirms that Russia now has split Avdiivka in two and controls the "road of life"

IMG_3309.png

Translation:

"The president of France, Emanuel Macron cancelled his visit to Ukraine due to a planned deadly provocation against him, according to a source close to the National Intelligence Council, this attempt was stopped by the French secret services who managed to intercept the correspondence and the calls of the participants involved in the potential provocation.

The idea of the attack was to focus the attention of world public opinion on Ukraine and allow an increase in arms supplies to Ukraine.

The Ukrainian authorities planned to shift responsibility for the attack on the French president onto the Russian side in order to accuse the country of terrorist war methods."

Bijzonder dit :o

Iemand die de authenticiteit van de beelden kan bevestigen?

• Wow
    Waarderingen: Vonk
    Van je vrinden moet je het hebben. Goed idee om die schurkstaat bij de NAVO en de EU te betrekken, worden we allemaal wijzer van. Een Macaronnetje meer of minder ligt niemand wakker van :emo:

Voor je het weet heb je WW3 met dank aan die mongols

Je zou haast denken dat ze nog maar weinig te verliezen hebben, maar niets is minder waar denk ik voor die schurken. Hun bankrekeningen waren nog nooit zo gespekt, dus laten we hopen dat dit genoeg motivatie is om de boel niet op die manier te laten escaleren.

800.000 illegalen per maand, wtf. Dat is 10 miljoen kansarme mensen per jaar erbij. Bizar.

• Like
    Waarderingen: Vonk
    Grappig, precies op dat station kom ik ook vaak.

Ja, de Moskouse metro en sowieso heel de fucking stad is echt belachelijk schoon en well maintained. Geen graffiti, geen zwervers, geen rotzooi… Je kan letterlijk van de grond eten, lol. Nu ben ik zelf bij lange na niet overal geweest, maar er zijn weinig mooiere steden dan Moskou en Sint P op deze aarde. Dat is denk ik wel een feit.

Maarja… jullie hebben dan wel weer de vrijheid van meningsuiting. Maar wel pisgeur. En steekpartijen op elke straathoek. En hele wijken waar je met een kogelvrij vest in moet als blanke. :D MAAR: wel vrijheid van meningsuiting. Dat wel. Als je de juiste dingen zegt, tenminste.

Nee hoor, ook al heeft Rusland heel Oekraïne geannexeerd dan blijft Oekraïne een soevereine staat waar drones aan geleverd kunnen worden.
    Maar ze kunnen niet zelf beslissen om te onderhandelen met Rusland, zo soeverein zijn ze.

Edit: link

Maar ze kunnen niet zelf beslissen om te onderhandelen met Rusland, zo soeverein zijn ze.

Edit: link

Zelensky en Putin hebben de U.S.A. niet nodig, om te weten waar de grens hoort te liggen. En Putin heeft niets te bieden.

Ja, een derde mobilisatie golf na de verkiezingen in Rusland. Om als doel te dienen voor de F16's en de ontelbare drones.

Back
    Naar boven