MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Link naar die speech?

Met de huidige manier van oorlogsvoering zou ik er niet graag staan tbf.
Speech begint om 10:14-15 lokale tijd (zie rechtsboven) en Hoorah moment rond 10:24-25 lokale tijd. Overigens geen verklaring van oorlog of het woord oorlog benoemt in zijn speech, waar eerder over werd gespeculeerd om Rusland te mobiliseren. Wel redelijk agressief van toon en geen luchtparade door "slecht weer", al lijkt dat slechte weer best mee te vallen.

Maar inderdaad, nu is het geen pretje om daar te zijn. Artillerie is the name of the game en dat terwijl deze continu wordt gecorrigeerd door live feedback van drones die elke beweging van je volgen.
 
Wel zoveel vagijn als je maar kan grijpen.


Too soon?
Ik denk dat velen dit niet vinden kunnen.

Of is het ineens wel grappig als het niet op de man af is?
 
Who let the Russians out?

Zach Braff Scrubs GIF


Who? Who? Who? Who? Who?
 
de dag is nog jong.
 
't Was wel lachen geweest als hij een gigantische rode knop had ingedrukt na z'n speech.
 
Laatst bewerkt:
Daar hebben ze de mankracht en het materiaal niet voor.
 
ze ... zijn niet alleen.
En her en der een prikje is genoeg om het moraal verder te breken. De Russische soldaten zijn er allang klaar mee. Ook zij hadden afgelopen maandag, ander en beter nieuws verwacht.
 
Veel prikjes zullen ze voorlopig niet uitdelen. Ze konden geeneens Marioepol vasthouden.
De Russische soldaten zijn er allang klaar mee.
Dat is al 100 jaar zo. :o
 
Best boeiende video over waarom 't niet zo lekker loopt met de Russische tanks.
 
Is het al tijd voor nieuw topic?

Oorlog - Rusland valt Finland binnen​

 
Dit valt me toch tegen van Sanna Marin. Vond het best knap hoe Finland na WWII neutraal wist te blijven.
 
Als de legers weer op sterkte zijn hoe snel zal Turkije en Hongarije uit de Navo getieft worden?
 
Back
Naar boven