AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loop toch niet zo te janken.
In love and war every thing is fair.

Waar ben jij bang voor ?

Wees blij dat er mensen zijn die de westerse waarden verdedigen. Misschien dat het jouw en de jouwen niet lukt om daar de vruchten van te plukken, maar kanker dan op jezelf en niet op de mensen die het verschil in positieve zin maken.

Nou positief zeg zo'n land met een economie die enkel draait op het voeren van oorlog (USA, mocht dat je nog niet duidelijk zijn). En vraag je nu serieus waar weer of iemand bang is :roflol:
Er worden helemaal geen westerse waarden verdedigd. Al ligt dat er helemaal aan wat je onder westerse waarden schaart natuurlijk. Een lesje hegemonie, geopolitiek en historie van zeg pak hem beet 1945 tot nu zou je niet misstaan. Ik zeg niet dat ik het allemaal begrijp, maar ik begrijp wel dondersgoed dat jij een verkeerd beeld hebt van de situatie en je angsten blijft projecteren op anderen die een kritische noot of uberhaupt een ander denkbeeld hebben. Jij vind het zeker ook prima dat, D66 in het kader van het beschermen van de democratische rechtsstaat, graag de wet wil aanpassen naar haar believen, om zo partijen te kunnen verbieden, alsof het een motorclub is :dunno:

En welke vruchten pluk jij eigenlijk dan?
 
Nou positief zeg zo'n land met een economie die enkel draait op het voeren van oorlog (USA, mocht dat je nog niet duidelijk zijn). En vraag je nu serieus waar weer of iemand bang is :roflol:
Er worden helemaal geen westerse waarden verdedigd. Al ligt dat er helemaal aan wat je onder westerse waarden schaart natuurlijk. Een lesje hegemonie, geopolitiek en historie van zeg pak hem beet 1945 tot nu zou je niet misstaan. Ik zeg niet dat ik het allemaal begrijp, maar ik begrijp wel dondersgoed dat jij een verkeerd beeld hebt van de situatie en je angsten blijft projecteren op anderen die een kritische noot of uberhaupt een ander denkbeeld hebben. Jij vind het zeker ook prima dat, D66 in het kader van het beschermen van de democratische rechtsstaat, graag de wet wil aanpassen naar haar believen, om zo partijen te kunnen verbieden, alsof het een motorclub is :dunno:

En welke vruchten pluk jij eigenlijk dan?
Oorlog is goed voor de economie, zie vooral de lange termijn.

Ik... ik leef in welvaart en in vrijheid. Ik kan zelf bepalen welke opleiding of baan ik wil gaan doen.

Terecht dat er partijen verboden kunnen worden.
Of wil jij straks liever ook een hoofddoek op. Want wat linksom werkt werkt rechtsom ook.
Die kant moeten we dus niet op.

Leer accepteren dat je in een democraties land woont, soms zit het mee soms zit het tegen.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Oorlog is goed voor de economie, zie vooral de lange termijn.
De economie in Irak en Afghanistan is booming. In Oekraïne gaat het ook beter dan ooit.
Ik... ik leef in welvaart en in vrijheid. Ik kan zelf bepalen welke opleiding of baan ik wil gaan doen.

Terecht dat er partijen verboden kunnen worden.
De tegenstrijdigheid is groot in deze.

Leer accepteren dat je in een democraties land woont, soms zit het mee soms zit het tegen.
Democraties
 
Ron is gewoon aan het trollen.

EC19B307-E982-45E6-BFB2-BD5010132575.jpeg
 
Oorlog is goed voor de economie, zie vooral de lange termijn.

Ik... ik leef in welvaart en in vrijheid. Ik kan zelf bepalen welke opleiding of baan ik wil gaan doen.

Terecht dat er partijen verboden kunnen worden.
Of wil jij straks liever ook een hoofddoek op. Want wat linksom werkt werkt rechtsom ook.
Die kant moeten we dus niet op.

Leer accepteren dat je in een democraties land woont, soms zit het mee soms zit het tegen.

Lekkere definitie van vrijheid heb jij dan :emo:

Ron is gewoon aan het trollen.

Ik hoop echt dat het waar is, anders hoop ik maar dat hij geen kinderen heeft.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik hoop echt dat het waar is, anders hoop ik maar dat hij geen kinderen heeft.
Nee hij is echt zo. Ik had een collega waarin ik aan het begin van de 'pandemie' bijna letterlijk met de neuzen tegenover heb gestaan, volgens mij is ie zelfs na dat gesprek appart gegaan met de leiding. Toen voor iedereen duidelijk was dat er idd een plan uitgerold wordt praatte hij het plan weer goed.

Zo iemand zal zeggen als daadwerkelijk de laars in zijn nek staat: Mag toch blij zijn dat ik nog leef.
 
Back
Naar boven