MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is oorlog en in oorlog vallen (burger)doden. Dat doet niets onder aan zijn speech.
Bewust ziekenhuizen, scholen en winkelcentra bombarderen, betekent dat het alleen maar lege woorden zijn.
 
Bewust ziekenhuizen, scholen en winkelcentra bombarderen, betekent dat het alleen maar lege woorden zijn.
Dan moet de vijand daar maar geen munitie depots van maken. :trollface:
 
Wel raar dat er nu weer een raketinslag wordt gemeld op een ziekenhuis aangezien doorgaans 11 van de 10 Russische raketten worden onderschept. Ik snap er niks meer van.
 
Een snelle zoekopdracht laat zien dat niet iedereen de visie van infowars als correct bestempeld. :grinny;
En ik maar denken dat de algemene consensus is dat kikkers gay aan het worden zijn.
 
Er zijn er op papier misschien minder in omloop, maar in verhouding staan er nu veel meer nukes op strategische plekken rondom Rusland. Zogenaamd om de NAVO landen te beschermen tegen Iran, je verzint het niet.

5-7 minuten afstand vanaf Moskou gezien zelfs.

Moet Rusland eens proberen, of China, Nukes in Mexico neerzetten :emo:
De NATO zegt dat ze zich tot nu toe steeds aan de belofte hebben gehouden om geen kernwapens te stationeren op het grondgebied van het voormalige Warschaupact.
 
Weet niet of het waar is maar ik las dus net dat die aanval op een ziekenhuis in Dnepropetrovsk is uitgevoerd nadat een Oekrainse blogger op Instagram een oproep deed om dat ziekenhuis te helpen ofzo omdat het dus overspoeld was met gewonde Oekrainse soldaten :o Ze hadden zelfs geen vrije ruimte meer over.

Als je ook kijkt naar de overblijfselen van dat gebouw kan je met 1000000% zekerheid stellen dat daar fucking honderden mensen (waarschijnlijk dus voornamelijk soldaten) zijn overleden en niet 2 zoals Oekrainse media berichtten :hahaha: Die gasten verbergen en liegen zo verschrikkelijk hard dat het gewoon pijnlijk wordt.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... hij beschrijft enkel wat er gaande is. Ik had gehoopt dat hij het ook nog zou proberen te verklaren.
Eens, maar wel een interessante observatie. Dit artikel, gecombineerd met andere recente observaties, artikelen en analyses wekken bij mij sterk de indruk dat Oekraïne de oorlog feitelijk al verloren heeft: de sancties worden voldoende omzeild en de slachtoffers aan Oekraïense zijde zijn vrij hoog. De slachtoffers aan Russische zijde ook, maar de Russen zijn blijkbaar bereid die te maken. Dan wordt het een numbersgame en dat wint Rusland. Ik zie het somber in voor Oekraïne.
 
Maar als het waar is de kans groot dat het verdorven Westen er alles aan zal doen om de Russen zo veel mogelijk verliezen te laten leiden en daar Oekraïners voor op te offeren.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik geeft alleen maar aan dat ik de gescheidenis en het beleid van de NATO verder ga bestuderen, naar aanleiding van de bewering van apfelstrudel dat de inval van Rusland in Oekraine het gevolg is van het beleid van die NATO (eigen schuld dikke bult). Ik merk dat ik duidelijk kennis tekort kom om de discussie met jullie aan te kunnen gaan.

Best wel leuk trouwens, die geschiedenis bestuderen. Ook van het Warschaupact, wat in feite een reactie was op de oprichting van de NATO. Zit nu in de Praagse lente (1968) en er zijn een paar overeenkomsten met wat er nu gaande is in Oekraine...
Bewonderenswaardig bericht. Dat zie je niet vaak op sociale media. Kan iedereen uit leren
 
 
Maar als het waar is de kans groot dat het verdorven Westen er alles aan zal doen om de Russen zo veel mogelijk verliezen te laten leiden en daar Oekraïners voor op te offeren.
Je cynisme hier neemt exponentieel toe de laatste tijd Stekkie!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Je cynisme hier neemt exponentieel toe de laatste tijd Stekkie!
Dat ik tegen de Russische invasie ben betekent niet dat ik het handelen van het Westen zomaar te allen tijde goedkeur.
 
Dat ik tegen de Russische invasie ben betekent niet dat ik het handelen van het Westen zomaar te allen tijde goedkeur.
Dus je opmerking was niet cynisch maar serieus bedoeld?
 
Dus je opmerking was niet cynisch maar serieus bedoeld?
Ik denk vaak heel zwart-wit en als dit echt waar is: “Niets mooiers dan je zoon te offeren voor de heilige oorlog van het Moederland tegen de invasie van het verdorven Westen” vind ik het niet erg om daar zoveel mogelijk zonen weg te vagen. Dan houden ze namelijk niet op na Oekraïne.
 
Back
Naar boven