MuscleMeat

Op 15-jarige leeftijd een Sixpack/biceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shoobsterr

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2009
Berichten
14
Waardering
0
Hallo vriendelijke spierbundels.

Ik zou graag een sixpack willen en een beetje showbiceps, maar waar te beginnen, de sportschool accepteert me niet omdat ik nog maar 15 jaar ben en ze willen dat ik 16 ben om daar te mogen trainen, ik heb dus zelf maar 2 dumbbells aangeschaft beide met een max. gewicht van 10 kg, ik gebruik nu 7kg aan elke hand en dat 50x per dag, maar HOE ik train is waarschijnlijk fout, heeft iemand tips voor me of een net trainingsschema, ik zal eerlijk zijn ik eet redelijk ongezond :P maar over het algemeen is mijn conditie wel redelijk, als iemand mij tips of plaatjes zou kunnen aanduiden waarbij alleen 2 dumbbells nodig zijn om een sixpack/grotere biceps te krijgen zou dat geweldig zijn, natuurlijk ook oefeningen zonder dumbbells zijn welkom.

Vriendelijk bedankt,
Shoobsterr.
 
Dit is geen haat naar jou toe maar er zien hier 1000000 topics over 6packs.

Gebruik de zoekfuntie?
 
Hallo vriendelijke spierbundels.

Ik zou graag een sixpack willen en een beetje showbiceps, maar waar te beginnen, de sportschool accepteert me niet omdat ik nog maar 15 jaar ben en ze willen dat ik 16 ben om daar te mogen trainen, ik heb dus zelf maar 2 dumbbells aangeschaft beide met een max. gewicht van 10 kg, ik gebruik nu 7kg aan elke hand en dat 50x per dag, maar HOE ik train is waarschijnlijk fout, heeft iemand tips voor me of een net trainingsschema, ik zal eerlijk zijn ik eet redelijk ongezond :P maar over het algemeen is mijn conditie wel redelijk, als iemand mij tips of plaatjes zou kunnen aanduiden waarbij alleen 2 dumbbells nodig zijn om een sixpack/grotere biceps te krijgen zou dat geweldig zijn, natuurlijk ook oefeningen zonder dumbbells zijn welkom.

Vriendelijk bedankt,
Shoobsterr.

1. Kappen met ongezond eten.
2. Cardio, d.w.z. op een hometrainer e.d. 4x per week 30 min.
3. Schema voor biceps & buik (Damn, ga alles trainen, veel mooier):

Ma: Biceps: Dumbbell curls 3x10
Hammer curls 2x10
Buik: Sit-ups 5x10

Wo: Biceps: Dumbbell curls 3x10
Hammer curls 2x10
Buik: Leg raises 3x10
Sit-ups 2x10

Vrij: Biceps: Dumbbell curls 3x10
Concentration curls 2x10
Buik: Sit-ups 5x10

Verder: Sixpack
 
Dit is geen haat naar jou toe maar er zien hier 1000000 topics over 6packs.

Gebruik de zoekfuntie?


Sorry :(
Maar dit gaat niet alleen over sixpack hé, ook biceps, en dit is iets meer persoonlijk-gericht, het spijt me iniedergeval.
 
1. Kappen met ongezond eten.
2. Cardio, d.w.z. op een hometrainer e.d. 4x per week 30 min.
3. Schema voor biceps & buik (Damn, ga alles trainen, veel mooier):

Ma: Biceps: Dumbbell curls 3x10
Hammer curls 2x10
Buik: Sit-ups 5x10

Wo: Biceps: Dumbbell curls 3x10
Hammer curls 2x10
Buik: Leg raises 3x10
Sit-ups 2x10

Vrij: Biceps: Dumbbell curls 3x10
Concentration curls 2x10
Buik: Sit-ups 5x10

Verder: Sixpack

Heel erg bedankt voor je razendsnelle reactie, ik ga nu eventjes al de termen uitzoeken en het proberen.
 
superdude?
 
huh? geen andere gyms in je buurt? hier is het overal 15+ namelijk.. :p
zie dat sniper je al helpt, zorg iig dat je je hele lichaam traint, anders krijg je spijt ;)
 
huh? geen andere gyms in je buurt? hier is het overal 15+ namelijk.. :p
zie dat sniper je al helpt, zorg iig dat je je hele lichaam traint, anders krijg je spijt ;)

okee :D
Nee, geen andere gym's, er is er wel een, maar die is op redelijke afstand, en in mijn examenjaar kan ik dat niet gebruiken, degene waar ik op wil is Basic Fit, op loopafstand dus dat zou wel lekker zijn.
Ben er zelfs met me moeder langsgeweest, geen resultaat.
 

Ach, als iemand enkel een sixpack wil en grotere biceps dien je dat te respecteren. Superdudes zijn veel erger.

Toch een tip: Train je Triceps ook shoobster, die maken je arm nog groter :d.
 
huh? geen andere gyms in je buurt? hier is het overal 15+ namelijk.. :p
zie dat sniper je al helpt, zorg iig dat je je hele lichaam traint, anders krijg je spijt ;)

bij mij ook 16, alleen andere leeftijd invullen bij mijn uiterlijk kan makkelijk haha. Anders nog eventjes wachten TS..
 
Ben het niet helemaal eens met Snipe, (sorry jongen;)),
concentration curls is een te geavanceerde oefening voor een beginner (werd ik zelf ook op gewezen).
 
Ben het niet helemaal eens met Snipe, (sorry jongen;)),
concentration curls is een te geavanceerde oefening voor een beginner (werd ik zelf ook op gewezen).

Nee hoor. Is gewoon goed voor de afwisseling. Wie heeft je daar op gewezen? Fitness instructeur? Hmm, met alle respect maar de meesten geloven in binnenkant borst, vet in spier omzetten, etc.
Concentration curls zijn een prima oefening voor de brachialis: AKA de biceps piek.
En ehh, we kunnen het niet altijd eens zijn :p.
 
Nee hoor. Is gewoon goed voor de afwisseling. Wie heeft je daar op gewezen? Fitness instructeur? Hmm, met alle respect maar de meesten geloven in binnenkant borst, vet in spier omzetten, etc.
Concentration curls zijn een prima oefening voor de brachialis: AKA de biceps piek.
En ehh, we kunnen het niet altijd eens zijn :p.

Nee, in mijn log door iemand, zal et even voor je opzoeken
ik begrijp wel dat het de piek aanspreekt ja,:)
haha klopt.
 
Ja goed hè?

En nu opgedonderd! :mad:

He kom op mike, iedereen die wil trainen is toch welkom hier? :s.

@ Bas: Oke. Ben benieuwd. Concentration Curls zijn prima.
 
He kom op mike, iedereen die wil trainen is toch welkom hier? :s.

Trainen ja!

Lafjes wat bicepscurlen en wat abs, noem ik geen trainen.

Maargoed, hij is uiteraard welkom. ;)
 
Trainen ja!

Lafjes wat bicepscurlen en wat abs, noem ik geen trainen.

Maargoed, hij is uiteraard welkom. ;)

Des te meer reden om hem een helpende hand te geven en niet weg te sturen.

@ TS: Hele lichaam wel gaan trainen.. kost niet veel tijd per training, je gaat profijt ervan hebben, believe me!
 
Back
Naar boven