AndroidHealthClinic

Op 15-jarige leeftijd een Sixpack/biceps

Bezoekers in dit topic

Waarom nou meteen weer zo? ik vraag het toch vriendelijk en ik krijg een goed antwoord, daar bedank ik voor, wat doe ik nou fout?

Don't worry, je bent van harte welkom hier! :)
 
Trainen ja!

Lafjes wat bicepscurlen en wat abs, noem ik geen trainen.

Maargoed, hij is uiteraard welkom. ;)

Laat niet weg dat het nieuw voor me is, en jij waarschijnlijk er al zeer bekend mee bent, daar komt nog het leeftijdsverschil bij, en mijn onwetendheid op dit front.
 
Waarom nou meteen weer zo? ik vraag het toch vriendelijk en ik krijg een goed antwoord, daar bedank ik voor, wat doe ik nou fout?

*In feite niets. Je hebt idd netjes bedankt voor de antwoorden. Daar kunnen sommigen dan weer van leren.

*In principe wel. Je moet niet vragen naar alleen wat biceps en abs werk. Das zooooo beperkt!
Ga je hele lichaam trainen, daar zul je me later nog heel dankbaar voor zijn. Voor dit advies. Echt waar! ;) :D
 
*In feite niets. Je hebt idd netjes bedankt voor de antwoorden. Daar kunnen sommigen dan weer van leren.

*In principe wel. Je moet niet vragen naar alleen wat biceps en abs werk. Das zooooo beperkt!
Ga je hele lichaam trainen, daar zul je me later nog heel dankbaar voor zijn. Voor dit advies. Echt waar! ;) :D

Daar zal ik naar luisteren, moet ik het schema van Sniper dan nog aanhouden of een nieuwe volgen ?
 
ga naar de sportschool.
vraag of ze een schema voor je maken voor je hele lichaam.
dan ben je straks veel meer tevreden dan dat je alleen beperkt traint.
 
ga naar de sportschool.
vraag of ze een schema voor je maken voor je hele lichaam.
dan ben je straks veel meer tevreden dan dat je alleen beperkt traint.

Dat is dus het probleem, zou ik graag willen, maar ze accepteren me nog niet vanwege mijn leeftijd :P
 
er zijn vast nog wel andere sportscholen in de buurt die je wel accepteren?
 
Workout A:

Squat 6x10
BenchPress 5x10
BOR 5x10
MP 4x10
Barbell Curls 3x10
French Presses 4x10
Crunches 2-6x10

Workout B:

Leg Press 4x10
Incline Bench Press 4x10
Deadlift 6x10
MP 4x10
Barbell Curls 3x10
Close Grip Bench Press 4x10
Crunches 2-4x10

Workout C:

Squat 6x10
BenchPress 5x10
BOR 5x10
MP 4x10
Barbell Curls 3x10
French Presses 4x10
Crunches 2-6x10


Zoiets
 
er zijn vast nog wel andere sportscholen in de buurt die je wel accepteren?

Of die me accepteert weet ik niet, maar die zit op redelijke fietsafstand, daar wil ik geen lid van worden, maar alleen een schema aanvragen staat waarschijnlijk een beetje raar :P
 
Workout A:

Squat 6x10
BenchPress 5x10
BOR 5x10
MP 4x10
Barbell Curls 3x10
French Presses 4x10
Crunches 2-6x10

Workout B:

Leg Press 4x10
Incline Bench Press 4x10
Deadlift 6x10
MP 4x10
Barbell Curls 3x10
Close Grip Bench Press 4x10
Crunches 2-4x10

Workout C:

Squat 6x10
BenchPress 5x10
BOR 5x10
MP 4x10
Barbell Curls 3x10
French Presses 4x10
Crunches 2-6x10


Zoiets

Bedankt voor je tijd en moeite, dat allereerst :)! Moet ik dan bijv Ma Workout A doen, Wo B en Vrij C ?
 
Bedankt voor je tijd en moeite, dat allereerst :)! Moet ik dan bijv Ma Workout A doen, Wo B en Vrij C ?

Yup.
Verder zou ik goed luisteren naar MikeDiesel, die weet donders goed waar hij over praat :). (De rest uiteraard ook wel :))
 
Yup.
Verder zou ik goed luisteren naar MikeDiesel, die weet donders goed waar hij over praat :). (De rest uiteraard ook wel :))

Okee :), maar bij de workouts moet ik wel letten op het feit dat ik op dit moment als beginnertje alleen over Dumbbells beschik.
 
Okee :), maar bij de workouts moet ik wel letten op het feit dat ik op dit moment als beginnertje alleen over Dumbbells beschik.

Yup, improviseer;

Dumbbell squat, dumbbell presses voor de MP, etc. Ik ga nu naar bed :p.

Succes
 
Train gewoon je hele lichaam, ik wou eerst ook alleen armen trainen etc. Maarja, wat heb je daar aan? (maar dat was niet om te showen eigenlijk meer voor kracht), heb daarom het advies opgevolgd van de andere DBB'ers hier en begin met trainen zodra ik mijn dumbbells binnen krijg en ik ga binnenkort ook even kijken in een sportschool. Ook als je het doet om te 'showen' dan zal het uiteindelijk er veel beter uitzien op het strand dan dat je alleen je biceps & abs hebt getraind, maar het is maar een tip ;)

EDIT: Oh zie dat je eigenlijk al je hele lichaam van plan bent te trainen? :p
 
Of die me accepteert weet ik niet, maar die zit op redelijke fietsafstand, daar wil ik geen lid van worden, maar alleen een schema aanvragen staat waarschijnlijk een beetje raar :P

denk niet dat ze het in dank afnemen inderdaad xD
 
Hele lichaam trainen jonge
 
Dus jij wilt groot en sterk worden?

Barbel in de nek en naar de grond met die reet van je! ;)
 
Je moet gaan squaten, dat moet je doen
 
Back
Naar boven