AndroidHealthClinic

Op 15-jarige leeftijd een Sixpack/biceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo vriendelijke spierbundels.

Ik zou graag een sixpack willen en een beetje showbiceps, maar waar te beginnen, de sportschool accepteert me niet omdat ik nog maar 15 jaar ben en ze willen dat ik 16 ben om daar te mogen trainen, ik heb dus zelf maar 2 dumbbells aangeschaft beide met een max. gewicht van 10 kg, ik gebruik nu 7kg aan elke hand en dat 50x per dag, maar HOE ik train is waarschijnlijk fout, heeft iemand tips voor me of een net trainingsschema, ik zal eerlijk zijn ik eet redelijk ongezond :P maar over het algemeen is mijn conditie wel redelijk, als iemand mij tips of plaatjes zou kunnen aanduiden waarbij alleen 2 dumbbells nodig zijn om een sixpack/grotere biceps te krijgen zou dat geweldig zijn, natuurlijk ook oefeningen zonder dumbbells zijn welkom.

Vriendelijk bedankt,
Shoobsterr.

Apart, want hier in Apeldoorn hebben ze leeftijden van 12+, maar dan moet je wel begeleider van 16+ erbij hebben! Vaak laten ze je je gang gaan met gewichten, wat ook niet altijd goed is natuurlijk!

Genoeg oefeningen voor buik en biceps, maar ik zou alles trainen ;)

succes
 
Apart, want hier in Apeldoorn hebben ze leeftijden van 12+, maar dan moet je wel begeleider van 16+ erbij hebben! Vaak laten ze je je gang gaan met gewichten, wat ook niet altijd goed is natuurlijk!

Genoeg oefeningen voor buik en biceps, maar ik zou alles trainen ;)

succes

Klopt, en bij fit for free in apeldoorn is er géén leeftijds minimum, maar dus inderdaad ook een begleider van 16+, maar ik geloof niet dat ze daar op letten.
 
Back
Naar boven