MuscleMeat

Op de cover van..

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 dec 2012
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik ben, na het lezen van Op de Cover van Men's Health in 100 dagen van Guy van der Reijden, van plan op dit ook te doen.. Het trainings en eetschema van het boek aan te houden (ben zelf een ectomorph, op de schaal van 1-6 daarin aangegeven een 2). Ik heb wel wat algemene reviews gelezen en hoopte hier ook feedback te krijgen van mensen met verstand.. Ben van plan 2 januari te beginnen (1jan gesloten) en ben serieus gemotiveerd, heb geen moeite met vet eten aan de kant te zetten etc. alleen geld kan een kwestie worden aangezien veel eten niet goedkoop is voor mij ;).

Ben zelf 24. 1 meter 89. 82kg. 14%bf. en heb af en aan gefitnessed de afgelopen jaren en wil vanaf nu serieus beginnen, 4 dagen in de week (di wo do vr - moet echt die dagen ivm sport/werk/aangelegenheden)

Krititiek, advies, tips welkom!
en prettige dagen iedereen.
 
je kan beter dinsdag donderdag en zaterdag doen je spieren hebben ook rust nodig!
en een goeie voedings schema is erg belangrijk dus maak die eerst voor dat je begint!

succes en ik hoor het! :)
 
Succes, maar aan je stats te zien ben jij geen ecto hoor ;)
 
Hehe 100% :). Ik begon op mn 18e met fitness.. was toen ook ong deze lengte.. maar net een plank.. (niet dat ik nu breed ben) en woog onder de 70kg.. heb ook alle eigenschappen van een ecto en een paar van een meso, dus de tussenin klopt echt ;). ook mn vet was op het laagste punt 5,3% (wist nog niks van voeding in comb met training) de 14% waar ik nu opzit is 2 jaar eten wat je wil met weinig beweging..
 
Men's Health zuigt, allemaal neppe troep. Zo'n schema is puur in elkaar gezet om mensen aan te trekken tot het blad.
 
Back
Naar boven