Fitness Seller

Op de valreep voor de vakantie! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ kan wel jánken: 65 plussers verdringen elkaar om hem aan het strand te zien liggen (de eerste onder de 50 die z'n hemd uittrekt!) en in de disco hebben ze z'n plaatjes niet want verder dan een goed orkest komen ze niet.

Dan maar de interwebshop in, contact maken met z'n DBB-vrinden! :roflol:

Hoe scherp zal mijn pen de komende dagen zijn met een virtueel verslag uit Torremoincontinentos! :roflol:

Ik zal aan je denken als ik met Hertje over twee weken aan een azuurblauwe zee op een privéstrandje lig....:D :hello:
 
Yzord zei:
Wat doe je er uberhaupt? Is dat niet voor 13 jaar en jonger?

[Link niet meer beschikbaar]

Bans uitlokken. :thumbup:
 
DBC01 zei:
MrJ kan wel jánken: 65 plussers verdringen elkaar om hem aan het strand te zien liggen (de eerste onder de 50 die z'n hemd uittrekt!) en in de disco hebben ze z'n plaatjes niet want verder dan een goed orkest komen ze niet.

Dan maar de interwebshop in, contact maken met z'n DBB-vrinden! :roflol:

Hoe scherp zal mijn pen de komende dagen zijn met een virtueel verslag uit Torremoincontinentos! :roflol:

Ik zal aan je denken als ik met Hertje over twee weken aan een azuurblauwe zee op een privéstrandje lig....:D :hello:

Helaas DBC, het is niet zo´n bejaardenoord als je denkt. Valt hartstikke mee. :)
 
MrJ zei:
Helaas DBC, het is niet zo´n bejaardenoord als je denkt. Valt hartstikke mee. :)


ach ieder diertje zijn pleziertje :).

niet iedereen is zo hip als onze opa met zijn trainingsbroek van puma en zijn konijnenpantoffels :rolleyes:
 
Back
Naar boven