MuscleMeat

Peiling Op de wc. (1 bezoeker)

Wat doe jij als het licht uitvalt?

  • Ik doe mijn zaklamp van de telefoon aan en veeg dan m’n reet af

  • Ik veeg m’n reet in het donker af

  • Ik hoop dat er iemand binnen komt die ervoor zorgt dat het licht aan gaat

  • Ik veeg m’n reet nog niet af, doe de deur open en zorg dat het licht aan gaat

  • Anders..


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie licht nodig om te kakken?
 
zaklamp van je telefoon? en indd, je hebt toch geen licht nodig om te schijten? moeilijk gedoe
 
Zo'n slechte stoelgang dan?
5000 kcal per dag en heb vaak tijdens legday dat ik tussendoor wel moet dus heel vaak zeg 1 keer per week wel ongeveer en dan per die 1 keer niet elke keer dat ik zolang zit tot het licht uitgaat hoor :P
misschien was heel vaak een verkeerde woordkeuze
 
zaklamp van je telefoon? en indd, je hebt toch geen licht nodig om te schijten? moeilijk gedoe
toch wel om joh hol af te vegen? of ruik jij dan aan het papiertje of er nog schijt vanaf komt?
 
Likken werkt ook goed.
 
toch wel om joh hol af te vegen? of ruik jij dan aan het papiertje of er nog schijt vanaf komt?
Je voelt toch of je papiertje schone huid raakt, of dat er nog poep tussen zit?
 
Je voelt toch of je papiertje schone huid raakt, of dat er nog poep tussen zit?
ik zal het straks even uit testen word vervolgd
 
Altijd twee paar sokken aan. Mocht er geen wc papier zijn dan heb je altijd je sokken nog. 👌
 
Als jij een halve toiletrol nodig hebt, gaat er in je darmen wss iets niet helemaal lekker qua opname
soms heb je zo'n vervelende drol die er niet uit wil komen dus blijf je vegen tot die mooi afgepolijst is.

wie heeft het nou over een halve rol? :dunno:
 
zaklamp telefoon aan en vegen. niks op de gok :marvins: :gek:
 
Afvegen is overrated. Gewoon 10 mins langer blijven zitten tot die tarrels zijn opgedroogd en gaan.
 
Back
Naar boven