AndroidHealthClinic

Op goed vertrouwen op internet gekocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
4.829
Waardering
0
Ik heb op goed vertrouwen via marktplaats een ipod gekocht. Direct nadat het geld over gemaakt was en ik een mailtje stuurde krijg ik constant "delivery status notification" Ik ben dus waarschijnlijk gewoon genaait. Als ik met een ander e-mail adres probeer te mailen krijg ik hetzelfde. Toen ik mailde werd mij gevraagd om bij de overschrijving geen kenmerk neer te plaatsen mbt ipod, dit begrijp ik nu pas. Ik zag er niets in, aangezien ik zelf ook vaak genoeg dingen gekocht en verkocht heb via internet.

Maar nu komt het mooie, in eerste plaats wou ik niet dat het opgestuurd werd omdat ik dacht dat ik het wel even zou ophalen aangezien ik een OV heb. Dit was goed, dus kreeg ik haar? adres om het op te halen. Dit is wel heel in Limburg, ik woon in de kop van N-H. Nu kan ik 2 dingen doen. Ik kan of alsnog een aantal dagen gewoon wachten en daarna denken "jammer dan, wijze les" Of ik kan gewoon daar naartoe gaan en het hele huis kort en klein slaan.

Ik heb nog geen idee welk ik ga kiezen.. Maar ik neig naar de laatste...
 
Ik kan morgen wel met je mee pik... moet zelf ook naar het zuiden des lands.

Verder gelijk je overboeking annuleren. Bank opbellen en zeggen dat er iets fout is gegaan.
 
Ik heb op goed vertrouwen via marktplaats een ipod gekocht. Direct nadat het geld over gemaakt was en ik een mailtje stuurde krijg ik constant "delivery status notification" Ik ben dus waarschijnlijk gewoon genaait. Als ik met een ander e-mail adres probeer te mailen krijg ik hetzelfde. Toen ik mailde werd mij gevraagd om bij de overschrijving geen kenmerk neer te plaatsen mbt ipod, dit begrijp ik nu pas. Ik zag er niets in, aangezien ik zelf ook vaak genoeg dingen gekocht en verkocht heb via internet.

Maar nu komt het mooie, in eerste plaats wou ik niet dat het opgestuurd werd omdat ik dacht dat ik het wel even zou ophalen aangezien ik een OV heb. Dit was goed, dus kreeg ik haar? adres om het op te halen. Dit is wel heel in Limburg, ik woon in de kop van N-H. Nu kan ik 2 dingen doen. Ik kan of alsnog een aantal dagen gewoon wachten en daarna denken "jammer dan, wijze les" Of ik kan gewoon daar naartoe gaan en het hele huis kort en klein slaan.

Ik heb nog geen idee welk ik ga kiezen.. Maar ik neig naar de laatste...

Wie zegt dat het adres daadwerkelijk van haar is?
 
ik zou haar wel opzoeken, maar kan best zijn dat het een vals adres is.
 
Als ik het goed begrijp heb je die ipod van een vrouw gekocht?

Kans is groot dat je het van een 18 jarige breezer hebt gekocht en je e-mailtjes probeert te sturen naar haar hotmailadres, die uiteraard helemaal volstaat met onzin waardoor jij zo'n 'delivery blabla' krijgt.

Maar dat gok ik maar. Wanneer heb je betaald? Wacht anders nog even...
 
Zet de header van het delivery status notification- bericht hier eens neer.
 
post het adres eens, wellicht woont er iemand in de buurt ;)
 
Tja zelf vind ik dat je alleen veilingsites moet gebruiken die aan user verification doen.

Voorlopig de DBB knokploeg paraat houden.
 
ik denk dat je geflest bent:(
 
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

s.van.rooien@hotmail.com

Dit komt van postmaster@mail.hotmail.com binnen een minuut als ik het gestuurd heb naar het bovenstaande adres.
Ik heb zondag de overboeking al gedaan maar ik vraag me af wat ik zou moeten zeggen tegen de bank als excuus dat de overboeking fout gegaan is.

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het niet haar adres is maar dat kan mij op het moment niet zo schelen het staat in verbinding met de betreffende persoon, dan zal dat huis het maar moeten ontgelden, i don't care.

"Je kan het Zondag 14:30 Uur komen ophalen In Maastricht

Adres: Lage Kanaaldijk 44 Te Maastricht in Limburg "

Adres, voor mensen die in de buurt wonen.
 
kun je niet altijd terug laten boeken als je zegt dat het een foutje was? volgens mij kan dat wel hoor.
 
Naar de bank gaan heeft weinig zin ben ik bang.
Je kunt alleen geld terug laten storten als dit via een automatische incasso gebeurd is.
 
dit heb ik van google

InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEFX-Sender: s.van.rooien@hotmail.com Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij ...
InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEF - 386k - 18 okt 2006 - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Bericht:

Heads-up,

Helaas ook ik ben erin getrapt (wat voelt dat als een blamage om niet eerder zijn naam gegoogled te hebben).

Hij handelt nu op een vrouwennaam, Sarah van Rooien.
Doet zich voor als zijn vriendin die een handeltje iPods van hem verkoopt.

Overgeboekt bedrag is 155,- op rek.nr. 4188909 tnv S. Rami te Leerdam.

Email:
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [89.98.17.252]
X-Originating-Email: [s.van.rooien@hotmail.com]
X-Sender: s.van.rooien@hotmail.com

Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij gestraft kan worden.
 
kun je niet altijd terug laten boeken als je zegt dat het een foutje was? volgens mij kan dat wel hoor.
Wat moet je zeggen dan, wat is er fout gegaan?

Ik heb de overboeking gewoon via internetbankieren gedaan, automatisch incasso ben ik niet bekend mee...
 
dit heb ik van google

InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEFX-Sender: s.van.rooien@hotmail.com Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij ...
InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEF - 386k - 18 okt 2006 - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Bericht:

Heads-up,

Helaas ook ik ben erin getrapt (wat voelt dat als een blamage om niet eerder zijn naam gegoogled te hebben).

Hij handelt nu op een vrouwennaam, Sarah van Rooien.
Doet zich voor als zijn vriendin die een handeltje iPods van hem verkoopt.

Overgeboekt bedrag is 155,- op rek.nr. 4188909 tnv S. Rami te Leerdam.

Email:
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [89.98.17.252]
X-Originating-Email: [s.van.rooien@hotmail.com]
X-Sender: s.van.rooien@hotmail.com

Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij gestraft kan worden.


Oei! :mad:
 
Wat moet je zeggen dan, wat is er fout gegaan?

Ik heb de overboeking gewoon via internetbankieren gedaan, automatisch incasso ben ik niet bekend mee...

Dat je het naar een verkeerd rekeningnummer hebt gestuurd per ongeluk
 
dit heb ik van google

InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEFX-Sender: s.van.rooien@hotmail.com Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij ...
InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEF - 386k - 18 okt 2006 - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Bericht:

Heads-up,

Helaas ook ik ben erin getrapt (wat voelt dat als een blamage om niet eerder zijn naam gegoogled te hebben).

Hij handelt nu op een vrouwennaam, Sarah van Rooien.
Doet zich voor als zijn vriendin die een handeltje iPods van hem verkoopt.

Overgeboekt bedrag is 155,- op rek.nr. 4188909 tnv S. Rami te Leerdam.

Email:
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [89.98.17.252]
X-Originating-Email: [s.van.rooien@hotmail.com]
X-Sender: s.van.rooien@hotmail.com

Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij gestraft kan worden.

OMG dat is hem:eek: Ik moest het over maken aan S.Remi

Nu weet ik zeker dat ik hem even op ga zoeken, even kijken of meneer ook zo stoer is IRL. Nog mensen Interesse:eyebrow:

Verder kan ik nu denk ik wel zeggen tegen de bank wat er gebeurt is neem ik aan, of moet ik alsnog gewoon zeggen dat het een foute overboeking was?
 
Het is misschien stom maar ik zie de lol er wel van in:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
de dbb-knokploeg gaat mee:D!
 
:roflol: opgelicht en dan er om lachen haha

Wijze les voor de volgende keer: Google altijd eerst een naam of email adres.
 
Back
Naar boven