AndroidHealthClinic

Op kamers in almere

Bezoekers in dit topic

markhispania3

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
582
Beste dbb'ers,

Volgend jaar ga ik in almere studeren en zal ik dus op kamers gaan. De school staat in almere poort, dus het liefst zou ik daar in de buurt ergens wonen. Zat zelf te denken aan de literatuur-, steden- of muziekwijk. Maar ik ben daar echt totaal niet bekend, en wil niet tussen de kansjongeren en andere criminelengroeperingen terecht komen.

Iemand tips of afraders qua wonen en gyms?

(natuurlijk karma voor informatieve bijdrages)

Muziekwijk is een goede wijk (woon er zelf ook), is meer een arbeiderswijk, iedereen gaat sochtends naar zn werk en komt savonds terug, verder niet zo veel te beleven. Literatuurwijk is hetzelfde, maar dan nieuwbouw.

Stedenwijk is goedkoper en ouder, en er wonen ook wat meer 'immigranten'

Goede gym is sport en fitness center bij de praxis op markerkant, grootste van Almere, en de prijs valt mee (20eu per maand / 24/7 open)

Als je meer vragen heb roep maar :D Woon er al mn hele leven :D

• Like
Waarderingen: markhispania3
  • Topic Starter Topic Starter
Muziekwijk is een goede wijk (woon er zelf ook), is meer een arbeiderswijk, iedereen gaat sochtends naar zn werk en komt savonds terug, verder niet zo veel te beleven. Literatuurwijk is hetzelfde, maar dan nieuwbouw.

Goede gym is sport en fitness center bij de praxis op markerkant, grootste van Almere, en de prijs valt mee (20eu per maand / 24/7 open)

Kijk daar heb ik wat aan! Thanks

Een stukje rijden vanuit Almere Poort:

[Link niet meer beschikbaar]

Ben je meer van vechtsport dan kun je terecht bij o.a. de Bonjasky Academy of Seconds Out.

In Almere heb je trouwens uitstekende busverbindingen. Ze rijden op eigen busbanen, rijden snel en brengen je easy de hele stad door. Wat ik wil zeggen is dat je niet persé "naast" je school hoeft te gaan wonen.

Ik woon/train in Almere-buiten bij YourHealth (EUR 15,95 per maand, GEEN SQUATREK, verder alles aanwezig).

Succes met het vinden van woonruimte!

• Like
Het openbaar vervoer is in Almere goed geregeld. En de huurprijs is vaak goedkoper dan elders in Nederland. Ik weet niet wat je budget is?

• Topic Starter Topic Starter
Hoor nu al van verschillende mensen dat stedenwijk sowieso niets is, dat wordt hem dus niet.

Muziekwijk is idd wel een goede buurt, ik woon er ook!!

Spartacus gym in almere, zit achter de office centre wat langs de A6 zit.

"Een veel voorkomende vraag aan sportscholen is "Trainen er bij jullie ook van die opgeblazen mannen in die haltershirtjes?". Het antwoord is ja, bij Spartacus trainen deze topatleten ook en daar ligt voor u nou dat extra voordeel!
Stelt u zich maar eens voor, sporten met professionals vele jaren van training, en kennis van voeding! Zo voor het vragen."

Ze gaan er dus al vanuit dat die mensen zin hebben om constant vragen te beantwoorden van mensen :roflol:

"Een veel voorkomende vraag aan sportscholen is "Trainen er bij jullie ook van die opgeblazen mannen in die haltershirtjes?". Het antwoord is ja, bij Spartacus trainen deze topatleten ook en daar ligt voor u nou dat extra voordeel!
Stelt u zich maar eens voor, sporten met professionals vele jaren van training, en kennis van voeding! Zo voor het vragen."

Ze gaan er dus al vanuit dat die mensen zin hebben om constant vragen te beantwoorden van mensen :roflol:

:roflol:

Geen topatleet meer te vinden...

Die gasten doen heus niet lullig tegen je als ze zien dat je hard traint hoor. Dan kan je gerust een vraag stellen aan ze in de kleedkamer en normaal antwoord krijgen. Zolang je maar geen idiote vragen stelt als wat voor anabolen moet ik nemen om zoals jullie te worden?
-Je moet gewoon superhard trainen, eten en rusten.
En als ik er nog eiwitshakes bij neem? Hoe lang dan?

Dat wel, maar vreemd dat zo'n sportschool klanten probeert te lokken door te zeggen dat er mensen met kennis rond lopen, en graag hun vragen beantwoorden, terwijl die mensen er niet eens werken.

Dat is hetzelfde als dat Big-T zegt dat nieuwe mensen hier rustig ervaren mensen kunnen PM'en met vragen.

Waarom niet? Ok, niet constant of als je net aan het bankdrukken bent, maar jij gaat er bij voorbaat vanuit dat mensen geen vragen zouden willen beantwoorden? Het goede van deze slogan is dat ze het negatieve (misschien afschrikwekkende) beeld, nl. "opgeblazen mannen in haltershirtjes", ombuigen naar iets positiefs, nl. "topatleten die kennis van zaken hebben". Ik vind dat een uitstekende benadering. Goed gevonden.

Dat wel, maar vreemd dat zo'n sportschool klanten probeert te lokken door te zeggen dat er mensen met kennis rond lopen, en graag hun vragen beantwoorden, terwijl die mensen er niet eens werken.

Dat is hetzelfde als dat Big-T zegt dat nieuwe mensen hier rustig ervaren mensen kunnen PM'en met vragen.

Kan toch ook :) als je een vrouw bent tussen de 18 en 24 mag je mij altijd pmen.

Gebeurt ook gigantisch veel, ik heb dan wel een inbox grootte van 3000 berichten, maar hij zit consequent vol.

In almere zijn zat sportscholen zonder squatrek, dumbbells tot 30 kg en waar je naar huis wordt gestuurd als je in een haltershirt of met hoofddeksel aankomt.

Bij Spartacus is dit niet zo(thank god) Maar ze kunnen t makkelijk zo op de site vermelden want niemand van die noobs durft toch vragen te stellen :roflol:

Maargoed train er al een tijd met veel plezier en t is de meest hardcore gym van de stad samen met sport en fitness zoals eerder vermeld.
Spartacus is daarintegen wel een kleinere gym, niet 24/7 open en wat verderweg van muziekwijk/literatuurwijk.

Dus als je in 1 van die wijken zou gaan wonen dan zou ik kiezen voor sport en fitness, maar hou er wel rekening mee dat t daar voor de deur stikt van de dealers en tuff ass mocro's van begin 20 in dikke audi's.

• Like
Terug
Naar boven