Fitness Seller

Op kamers in almere

Bezoekers in dit topic

In almere zijn zat sportscholen zonder squatrek, dumbbells tot 30 kg en waar je naar huis wordt gestuurd als je in een haltershirt of met hoofddeksel aankomt.

Bij Spartacus is dit niet zo(thank god) Maar ze kunnen t makkelijk zo op de site vermelden want niemand van die noobs durft toch vragen te stellen :roflol:

Maargoed train er al een tijd met veel plezier en t is de meest hardcore gym van de stad samen met sport en fitness zoals eerder vermeld.
Spartacus is daarintegen wel een kleinere gym, niet 24/7 open en wat verderweg van muziekwijk/literatuurwijk.

Dus als je in 1 van die wijken zou gaan wonen dan zou ik kiezen voor sport en fitness, maar hou er wel rekening mee dat t daar voor de deur stikt van de dealers en tuff ass mocro's van begin 20 in dikke audi's.

Sport en fitness ziet er wel nice uit inderdaad. Train over het algemeen 's middags dus verwacht dan niet al te veel tuig.

Bedankt voor de info :)

In almere zijn zat sportscholen zonder squatrek, dumbbells tot 30 kg en waar je naar huis wordt gestuurd als je in een haltershirt of met hoofddeksel aankomt.

Bij Spartacus is dit niet zo(thank god) Maar ze kunnen t makkelijk zo op de site vermelden want niemand van die noobs durft toch vragen te stellen :roflol:

Maargoed train er al een tijd met veel plezier en t is de meest hardcore gym van de stad samen met sport en fitness zoals eerder vermeld.
Spartacus is daarintegen wel een kleinere gym, niet 24/7 open en wat verderweg van muziekwijk/literatuurwijk.

Dus als je in 1 van die wijken zou gaan wonen dan zou ik kiezen voor sport en fitness, maar hou er wel rekening mee dat t daar voor de deur stikt van de dealers en tuff ass mocro's van begin 20 in dikke audi's.

Dit is echt zo ontzettend waar :roflol: Maar als je daar voorbij kan kijken is het gewoon een ontzettend goede sportschool ;) smiddags of later in de avond trainen is goed, tussen 5 en 9 is het ontzettend druk, zeker als er ook nog eens sumba/kickboks/boks lessen zijn...

Beste dbb'ers,

Volgend jaar ga ik in almere studeren en zal ik dus op kamers gaan. De school staat in almere poort, dus het liefst zou ik daar in de buurt ergens wonen. Zat zelf te denken aan de literatuur-, steden- of muziekwijk. Maar ik ben daar echt totaal niet bekend, en wil niet tussen de kansjongeren en andere criminelengroeperingen terecht komen.

Iemand tips of afraders qua wonen en gyms?

(natuurlijk karma voor informatieve bijdrages)

Een gouden tip qua wonen in Almere over een omgeving die zelfs bij de meeste Almeerders onbekend is: Stedenwijk Zuid. Men denkt bij Stedenwijk direct aan Noord, maar vergeet dat er ook nog Midden en Zuid is. Hoe zuidelijker je gaat in Stedenwijk, des te aangenamer het wordt :D

ik heb nog een zolder tehuur in muziekwijk LOL

Maar muziekwijk,literatuurwijk of misschien het centrum (ymere)

Voor een gym moet je bij sport en fitness zijn bij markerkant, dumbbells tot 60kg en heeft van alles daar. Kost als student 20euro per maand onbeperkt. Owjah trainen ook wat Pro's daar en af en toe wat seminars

Een gouden tip qua wonen in Almere over een omgeving die zelfs bij de meeste Almeerders onbekend is: Stedenwijk Zuid. Men denkt bij Stedenwijk direct aan Noord, maar vergeet dat er ook nog Midden en Zuid is. Hoe zuidelijker je gaat in Stedenwijk, des te aangenamer het wordt :D

Zeker waar, ik woon er:D

Terug
Naar boven