XXL Nutrition

Op naar Athene! Gym daar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Byron

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.308
Waardering
0
Jawel, jawel. Het is eindelijk zover voor mij, vanaf dinsdag zit ik een half jaar op Erasmus in Athene. Zonder internet op de kamer, dus zal dbb.com wel missen...

MAAR!

ik ga uiteraard ginds verdertrainen (zij het beperkt wegens blessures).


Nu is mijn vraag: weet er iemand van de dbb-bro's een goeie/goedkope gym in Athene dicht bij de universiteit?


Mijn spieren danken u,
BB :cool:
 
Ja, want ik kom er namelijk iedere dag... :o :dunno:
 
benchMarc zei:
Ja, want ik kom er namelijk iedere dag... :o :dunno:

Jij komt je dorp niet uit dus heeft het geen zin om te reageren.

Beste Byron,

Gewoon even als je daar bent, vragen aan mensen die er wonen.
De Grieken verstaan en spreken prima Engels en voorbijgangers wonen vaak dichtbij jouw hotelplek dus vraag het ze! Athene is héél groot dus als je van tevoren op plaatsen afgaat kan het zijn dat die verder weg liggen dan je denkt. 'De voorbijganger' is in dit geval de beste keuze.
 
als er de Olympische spelen werden gehouden van ouds her...zal dr heus wel n gym wezen:)
 
Big Byron zei:
Jawel, jawel. Het is eindelijk zover voor mij, vanaf dinsdag zit ik een half jaar op Erasmus in Athene. Zonder internet op de kamer, dus zal dbb.com wel missen...

MAAR!

ik ga uiteraard ginds verdertrainen (zij het beperkt wegens blessures).


Nu is mijn vraag: weet er iemand van de dbb-bro's een goeie/goedkope gym in Athene dicht bij de universiteit?


Mijn spieren danken u,
BB :cool:

Aha De nieuwe NL Hercules :D
 
Welja, bij deze bedank ik even onze boardmegafoon voor de nuttige reply...

En on second sight blijkt er een gym bij de universiteit te zijn, dus als die even meevalt zit ik goed (en gratis). Foto's volgen later wel, eerst digicam kopen :p
 
Back
Naar boven