Fitness Seller

OP naar california (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
Ok mensen ik ga binnner kort dan toch alleen of niet alleen het maakt me niks meer uit! en heb mss iemand gevonde waar ik samen mee kan gaan!!

( lees eerdere post van mij )


zijn er nog mensen! ( vandaar deze post )

die goede ervaringen en slechte hebben en tips etc?

ik wil venice beach aan doen even de golds gym in duiken ;-) etc
 
Ik ben weleens naar Miami, Florida geweest. De eerste paar dagen is het prachtig, maar na een weekje besef je toch dat the mighty USA niet zoals op TV is. Alles is zo nep en overdreven. Maarja, veel plezier daar! Mij zul je iig nooit meer in the :kots: USA aantreffen.
 
Guillermo zei:
Ik ben weleens naar Miami, Florida geweest. De eerste paar dagen is het prachtig, maar na een weekje besef je toch dat the mighty USA niet zoals op TV is. Alles is zo nep en overdreven. Maarja, veel plezier daar! Mij zul je iig nooit meer in the :kots: USA aantreffen.
Als je de USA aandoet, moet je gewoon voldoende financiële middelen uittrekken en je reis grondig plannen want als je 1x in je leven in de USA komt vind ik dat je heel het land moet doen, zowel de Rocky Mountains als New York dus van Oost naar West trekken of vliegen, de verscheidenheid zou ontzettend groot moeten zijn.
 
Lijkt me echt super, maar ik heb helaas geen tijd of geld.


Veel plezier!
 
Ik wil wel met je mee.. jij hebt geld zat toch?
 
Als je op die manier een reis plant mag je wel een hele grote schep geld meenemen. Of je moet meegaan met een georganiseerde busreis, maar dan ben je ook al snel 2.500 euro kwijt voor de reis zelf, excl kosten voor voeding etc.

USA kan je prima doen in verschillende reizen, ben er zelf drie keer geweest en kom nog niet aan de kosten wat bijvoorbeeld drie weken west naar oost of andersom zou hebben gekost.
 
EricR zei:
Als je op die manier een reis plant mag je wel een hele grote schep geld meenemen. Of je moet meegaan met een georganiseerde busreis, maar dan ben je ook al snel 2.500 euro kwijt voor de reis zelf, excl kosten voor voeding etc.

USA kan je prima doen in verschillende reizen, ben er zelf drie keer geweest en kom nog niet aan de kosten wat bijvoorbeeld drie weken west naar oost of andersom zou hebben gekost.
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee van de kosten van zo'n rondreis (ben zelfs nog nooit in Amerika geweest, maar dat komt er beslist wel van als mn studies erop zitten) maar ik doel maar op het feit dat wanneer je Amerika zegt, dat zich niet beperkt tot 1 of 2 steden.
 
Ik ben naar Venice Beach geweest. Daar kan je op Muscle Beach gewoon in de openlucht trainen. Was erg gaaf om te zien. Gold's Gym Venice is ook super. Neem wel genoeg $$ mee, want kost 20$ per persoon om 1x te trainen!

Daarnaast zou ik ook zeker ff door Beverly Hills heenrijden (moet je gewoon ff gezien hebben). Ik weet niet of je alleen in California blijft of dat je nog meer staten gaat bezoeken. Het gaafste wat ik ooit heb meegemaakt is Las Vegas! Daar ga ik zo weer naar terug. En San Fransisco is ook leuk trouwens, kan je Alcatraz!
 
Dat is ideaal lekker buiten trainen.
 
Wat dacht je van een maandje of 3 rondtrekken met grote intercitybussen, eventueel een vlucht of 2 en onderweg in motelletjes en ymca-achtige dingen logeren?

Leven op zich is er niet duurder dan hier, en zolang je geen chique hotels of een huurauto wilt moet het toch te doen zijn.
 
Aimee zei:
Ik ben naar Venice Beach geweest. Daar kan je op Muscle Beach gewoon in de openlucht trainen. Was erg gaaf om te zien. Gold's Gym Venice is ook super. Neem wel genoeg $$ mee, want kost 20$ per persoon om 1x te trainen!

Daarnaast zou ik ook zeker ff door Beverly Hills heenrijden (moet je gewoon ff gezien hebben). Ik weet niet of je alleen in California blijft of dat je nog meer staten gaat bezoeken. Het gaafste wat ik ooit heb meegemaakt is Las Vegas! Daar ga ik zo weer naar terug. En San Fransisco is ook leuk trouwens, kan je Alcatraz!

idd heb ik ook gedaan paar maanden terug. golds is idd 20 dollar, en muscle beach 5 euro voor een hele dag. ik vond universal studio's ook wel de moeite, is wel duur 50 dollar.
wou je nog uitgaan, dan moet je in beverly hills zijn. verder is het wel leuk om een keer de metro te pakken naar long beach, kom je langs de wel bekende nigger hood compton (niet s'avonds gaan :D )
 
Aimee zei:
Ik ben naar Venice Beach geweest. Daar kan je op Muscle Beach gewoon in de openlucht trainen. Was erg gaaf om te zien. Gold's Gym Venice is ook super. Neem wel genoeg $$ mee, want kost 20$ per persoon om 1x te trainen!

Daarnaast zou ik ook zeker ff door Beverly Hills heenrijden (moet je gewoon ff gezien hebben). Ik weet niet of je alleen in California blijft of dat je nog meer staten gaat bezoeken. Het gaafste wat ik ooit heb meegemaakt is Las Vegas! Daar ga ik zo weer naar terug. En San Fransisco is ook leuk trouwens, kan je Alcatraz!

ja vooral dat trainen daar ( moet toch ook trainen tijdens de vakantie ) lijkt me wel tof alleen al om te zien ;-)

ik ga denk ik LA dan idd venice beach en las vegas aan doen beverly hils bekijken en wat pret parkjes in zoals universal studio! en dat in 14 dagen

Guillermo zei:
Ik ben weleens naar Miami, Florida geweest. De eerste paar dagen is het prachtig, maar na een weekje besef je toch dat the mighty USA niet zoals op TV is. Alles is zo nep en overdreven. Maarja, veel plezier daar! Mij zul je iig nooit meer in the :kots: USA aantreffen.

ik ben zelf al een keer in florida geweest voor 7dagen en kan niet wachten tot ik er weer eens heen ga! geweldig land hhad toen al gelijk heimwee

Santoz zei:
Als je de USA aandoet, moet je gewoon voldoende financiële middelen uittrekken en je reis grondig plannen want als je 1x in je leven in de USA komt vind ik dat je heel het land moet doen, zowel de Rocky Mountains als New York dus van Oost naar West trekken of vliegen, de verscheidenheid zou ontzettend groot moeten zijn.

het hoeft niet duur te zijn en je kunt beter niet alles in 1 keer doen iss veel duurder

ik verwacht nu zo 2000 euro kwijt te zijn ( ben al bezig met fin overzicht ) dat is ook omdat het nu offseason is dat wel
maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt he! je kan ook een limo huren voor 100 euro per dag! ( wat nog niet zo veel is ) en daar me rond laten rijden door beverly hillss ahahahah

Zelda zei:
Lijkt me echt super, maar ik heb helaas geen tijd of geld.


Veel plezier!

dank je! tja andere keer dan he! meester ;-)

KaLe zei:
Ik wil wel met je mee.. jij hebt geld zat toch?

ahaah hoe kom je daar dan bij?

EricR zei:
Als je op die manier een reis plant mag je wel een hele grote schep geld meenemen. Of je moet meegaan met een georganiseerde busreis, maar dan ben je ook al snel 2.500 euro kwijt voor de reis zelf, excl kosten voor voeding etc.

USA kan je prima doen in verschillende reizen, ben er zelf drie keer geweest en kom nog niet aan de kosten wat bijvoorbeeld drie weken west naar oost of andersom zou hebben gekost.

precies! valt wel mee
 
Masters zei:
idd heb ik ook gedaan paar maanden terug. golds is idd 20 dollar, en muscle beach 5 euro voor een hele dag. ik vond universal studio's ook wel de moeite, is wel duur 50 dollar.
wou je nog uitgaan, dan moet je in beverly hills zijn. verder is het wel leuk om een keer de metro te pakken naar long beach, kom je langs de wel bekende nigger hood compton (niet s'avonds gaan :D )
gaaf ja 5 euro maar? ok netjes!

50 dollar maar dan is wel alles gratis toegnag binne he dat is 40 euro dus dat valt wel mee is ook mega groot he ;-)
 
Back
Naar boven