MuscleMeat

Op naar de 10% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chopper

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
33
Waardering
0
Ben nu bijna hersteld van een pols blessure, en wil de extra gewonnen kilootjes kwijt raken.

Weeg nu 79, ben 1.73 en bf ron 13-14%

Wil nu eigenlijk zo snel mogelijk naar een goede BF zodat mijn wasbordje weer tevoorschijn komt.

Ben van plan om dit te gaan doen met, Creatine, HMB (gaat spiereiwit afbraak tegen) en stack 2 van m double u.

Verder ga ik gewoon op een normaal 3 dagen split schema trainen. 2 spiergroepen per dag en per spiergroep 4 oefeningen van 10-8-8

Ben van plan om na elke trainen 20min te cardioöen
En een extra dag toe te voegen voor alleen cardio op laag niveau.

Met m'n eten ga ik op +/- 2400 kcal zitten en hou ongeveer 200 gram eiwitten (verbruik gaat niet zo snel bij mij, als ik meer eiwitten neem loop ik de hele dag te bouten, en dat is bij 200 al aardig ) per dag aan.

Hebben jullie nog verdere adviesen?
Ben van plan om een logboek bij te gaan houden voor de geïntreseerden....
 
Als je toch van plan bent om cardio te doen tijdens het trainen doe dan 20 min cardio gevolgt spiergroep 1. 20 min cardio gevolgt spiergroep 2.

20 min cardio na het trainen het volgens mij niet heel veel nut maak er dan 30 min a 45 min van. (ik zelf doe dat dan hoor)

Ga ook niet gelijk heel stuk naar beneden in KH maar bouw het af.

Voor de rest Eiwitten verhogen en goed aan de vetten denken! Neem lijnzaadolie, visolie caps etc.

Voor de rest zou het moeten lukken!

Suc6 :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Glutamine ipv creatine misschien?? Misschien een fatburner erbij?
 
Denk dat het een goede combinatie is, maar is die HMB nodig..denk dat het snelle gaat zonder. Verder lekker cardioen moet werken.......
 
Ik zou de creatine eruit laten.
Het schijnt de vetverbranding niet ten goede te komen, stond ergens op ergogenics
 
het punt van creatine is dat je veel vocht vasthoudt, daarbij heeft het niet veel nut bij cutte.

HMB zal je iig weinig van merken
 
Ik doelde eigenlijk op dit stuk [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik ben het niet met je eens Elmar. Volgens mij is die 20 min cardio na de training juist prima. Ik train 30 min en daarna ren ik in 15-20 min naar huis. Normaal gaat de vetverbranding na 15-20 min werken. Eerst de koolhydraten en daarna is het vet aan de beurt.
Maar na die training ben je denk ik echt wel door die koolhydraatjes heen. Je hebt al veel gedaan en het lijkt mij dat dan dat stukje cardio erna prima is.
 
nee dat denk ik niet... Na je training cardio lijkt me niet echt verstandig. Denk dat je dan spier gaat afbreken. ik zou cardio in de ochtend doen, op lege maag.
 
Back
Naar boven