- Waardering
- 1.913
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
- Topic Starter Topic Starter
- #9.481
Wat zou jij dan suggereren voor upper chest?
Gister 55k gefietst @ 24km/u (zone 2).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Wat zou jij dan suggereren voor upper chest?
GEEN incline presses. Mogelijk zitten incline flys er nog wel in met die blessure? Flys zijn zwaar onderschat, ook tot voor kort door mijzelf. Verder ontwikkel ik mijn bovenkant borst al op de vlakke bank, waarschijnlijk omdat ik maar een hele lichte arch maak met mijn rug en er geen decline oefening van maak.Wat zou jij dan suggereren voor upper chest?
Gister 55k gefietst @ 24km/u (zone 2).
Tijdje terug had Jeremy Ethier een leuke post over de hoek die het borstbeen maakt. Redelijk vlak, of de sleutelbeen kant ligt veel dieper dan de middenrif kant. Er zitten aardige verschillen tussen mensen, en dat bepaalt de hoek waarin de vezels van je pecs lopen en in hoe verre je voordeel van incline bench hebt tov vlakke bench.GEEN incline presses. Mogelijk zitten incline flys er nog wel in met die blessure? Flys zijn zwaar onderschat, ook tot voor kort door mijzelf. Verder ontwikkel ik mijn bovenkant borst al op de vlakke bank, waarschijnlijk omdat ik maar een hele lichte arch maak met mijn rug en er geen decline oefening van maak.
Is dat hoe jij op je huidige borst/biceps trainingssplit bent uitgekomen, alles wat moeilijk gaat wegstrepen? 🤪 Maar zonder dollen, incline fly ipv flat zou ik eens moeten proberen hoe dat gaat, thx.GEEN incline presses. Mogelijk zitten incline flys er nog wel in met die blessure? Flys zijn zwaar onderschat, ook tot voor kort door mijzelf. Verder ontwikkel ik mijn bovenkant borst al op de vlakke bank, waarschijnlijk omdat ik maar een hele lichte arch maak met mijn rug en er geen decline oefening van maak.
Ja wel leuke gast is dat om te volgen!Tijdje terug had Jeremy Ethier een leuke post over de hoek die het borstbeen maakt. Redelijk vlak, of de sleutelbeen kant ligt veel dieper dan de middenrif kant. Er zitten aardige verschillen tussen mensen, en dat bepaalt de hoek waarin de vezels van je pecs lopen en in hoe verre je voordeel van incline bench hebt tov vlakke bench.
Ik doe alleen borst en biceps omdat Arnold dat ook lang heeft gedaan, het zijn de meest opvallende spieren,Is dat hoe jij op je huidige borst/biceps trainingssplit bent uitgekomen, alles wat moeilijk gaat wegstrepen? 🤪 Maar zonder dollen, incline fly ipv flat zou ik eens moeten proberen hoe dat gaat, thx.
Ja wel leuke gast is dat om te volgen!
FitNotes Workout - maandag 4th november 2024
** Barbell Squat **
- 20.0 kgs x 8 reps
- 40.0 kgs x 8 reps
- 60.0 kgs x 8 reps
- 70.0 kgs x 8 reps
- 65.0 kgs x 8 reps
- 60.0 kgs x 5 reps
- 60.0 kgs x 5 reps
** Standing Calf Raise **
- 10.0 kgs x 13 reps
- 10.0 kgs x 10 reps
** Ab-Wheel Rollout **
- 1 set supersetted met sit up
** Sit Up **
- 6 reps pfff, dat moet ik vaker doen.
Afgelopen vrijdag trouwens ff db shoulder press en db curl gesuperset (weinig tijd), maar mag geen naam hebben.
Eerste weekje caloric deficit gaat me goed af, honger goed te managen met intermittent fasting in de ochtend. Afgelopen weekend wel btje veel alcohol op voor een cut, maar hoofdzakelijk sterk dus dat scheelt weer calorieën ten opzichte van bier zullen we maar zeggen 😂
🥳
Hahaha, die cardio is je zone 2 fietsen wat je als het goed is al deed. Dus valt allemaal meeEerste wat ie doet is cardio voorschrijven for fucks sake, maar we gaan t zien 🤪
Haha, ja das waar. Maar de stappen vallen me tegen man! Op tijd mee beginnen morgen.Hahaha, die cardio is je zone 2 fietsen wat je als het goed is al deed. Dus valt allemaal mee
Wel zin in man! Gaan iets moois neerzetten de komende weken!
Leuk man 😎
zou dat gaan lukken denk je?
boterhammetjes van thuis meenemen en een vol uur tussen de middag wandelen dan ben je al een heel eind, dan nog zo veel mogelijk kleine stukjes lopen pakken (een parkeerplaats, printer, koffiecorner, afvalbak iets verder weg pakken.....)10k stappen per dag valt flink tegen, serieuze tijdsinvestering is dat.
Niks eten, dan hoef je ook niet veel te drinken..