MuscleMeat

Op naar de top 25! (iedere dag stemmen = iedere dag karma)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom, is toch een goeie gast?
Ik heb zijn tere zieltje waarschijnlijk ooit eens pijn gedaan en dat kan hij blijkbaar niet loslaten.

Verder dank voor jullie stemmen. Wist niet dat ik meer dan 10 man per dag karma kon geven. Komt dus mooi uit. Wat is momenteel het limiet per dag?
 
Doneeee
 
done, wat staat die koe daar te doen?
 
done, wat staat die koe daar te doen?
Ik heb een serie foto's van die koe. Grappige was dat deze langzaam richting die vrouwen liep en zij iets in hun tassen aan het zoeken waren. Koe dacht daar is wat eten te halen en dat hadden de vrouwen niet in de gaten. Net nadat ik deze foto had gemaakt stond het beest zowat tussen de vrouwen in en deze schrokken zich kapot.
 
Ik heb zijn tere zieltje waarschijnlijk ooit eens pijn gedaan en dat kan hij blijkbaar niet loslaten.

Verder dank voor jullie stemmen. Wist niet dat ik meer dan 10 man per dag karma kon geven. Komt dus mooi uit. Wat is momenteel het limiet per dag?

Wut?

Gaat ie zeggen dat ik een ziel heb. Haha gekkie.
 
Ik heb zijn tere zieltje waarschijnlijk ooit eens pijn gedaan en dat kan hij blijkbaar niet loslaten.

Verder dank voor jullie stemmen. Wist niet dat ik meer dan 10 man per dag karma kon geven. Komt dus mooi uit. Wat is momenteel het limiet per dag?

ahzo hehe

max karma per dag ----> 20 denkik
 
done man, succes verder.
 
Gestemd 2x

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
How about karma geven is stemmen? EricR heeft me namelijk ook al belazerd ;). voted Chick!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven