AndroidHealthClinic

Op naar de top 25! (iedere dag stemmen = iedere dag karma) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
U heeft gestemd
krijg ik eindelijk nog es karma :D
 
Karma komt eraan, zit er vandaag doorheen. Ben tot post 27 gekomen dus daar pak ik het morgen weer op.

Hee Eric krijg ik geen stem van jou? Bang voor concurrentie? :lol:
Ik heb gisteren je foto's een stem gegeven.
 
Ik vind ze helemaal niet mooi. Die van Eric zijn stuk mooier


;) done
 
Karma komt eraan, zit er vandaag doorheen. Ben tot post 27 gekomen dus daar pak ik het morgen weer op.

Hee Eric krijg ik geen stem van jou? Bang voor concurrentie? :lol:
Ik heb gisteren je foto's een stem gegeven.

Heb gestemd.
 
Ik weet het het ligt aan mij, maar ik word inmiddels echt projectielkotsziek van foto's met een of ander klein gedrocht erop van de ó zo trotse ouders,
die niet zien dat ze de maatschappij echt geen plezier hebben gedaan met het schepsel dat zij op de wereld hebben gezet.

Heb wel gestemt trouwens
 
Laatst bewerkt:
2x gestemd

voor EricR
 
Rond 12 uur gaat de karma kraan weer open. Sta in de dieren categorie al op de eerste pagina, gaat goed dus.
Ik vind ze helemaal niet mooi. Die van Eric zijn stuk mooier


;) done
Aan de kwaliteitfoto's van Eric kan ik natuurlijk niet tippen. Hij heeft een veel betere camera en objectieven om foto's mee te maken. Tevens veel meer ervaring met een spiegelreflex camera. Dit waren een van mijn eerste foto's met zo'n camera.

Ik weet het het ligt aan mij, maar ik word inmiddels echt projectielkotsziek van foto's met een of ander klein gedrocht erop van de ó zo trotse ouders,
die niet zien dat ze de maatschappij echt geen plezier hebben gedaan met het schepsel dat zij op de wereld hebben gezet.

Heb wel gestemt trouwens
Ik kan wel begrijpen waarom mensen zo trots op hun kinderen zijn. Maar als het gewone vakantiekliekjes zijn en verder niks bijzonders zou ik ze ook niet aan zo'n wedstrijd toevoegen.
 
Bump... kom op dbb-ers ik kan nog wat stemmen gebruiken en jullie nog wat karma. Oude stemmers mogen nogmaals stemmen en krijgen dan natuurlijk weer karma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven