AndroidHealthClinic

Op naar de top 25! (iedere dag stemmen = iedere dag karma) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gestemd, je hebt nog iets van 10 a 15 stemmen nodig denk ik.

Heb vandaag minimaal 70 stemmen binnen gehaald wat toch een flinke score is voor een dag, heb dagen van 10 stemmen gehad.
 
Hoezo loopt die olifant nu 2 punten achter op je andere foto, stond eerst 10 voor.
 
Begrijp dat ook niet echt. Site is ook erg traag, wegens drukte denk ik.
Wie had gedacht dat je met 600 stemmen nog om een plek moest vechten.
 
Momenteel 627 en 605 stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Ronsel nog wat stemmen op msn ofzo, nu is het alles of niets :D
 
Kom 5 stemmen te kort voor een foto.
Zit niet meer op msn, die tijd heb ik gehad en ben ook gestopt met hyves. :p
 
Even klikken mannen, is zo gebeurd.
 
Laatste ronde laatste kansen. Ik weet dat jullie het kunnen, heb vertrouwen in jezeluuuf. Klik op de link en stem op de foto.

Tjakaaaaaaa!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je vaker klikken op een dag? Of haalt dat niets uit?
Nee verschillende leden heb ik nodig.
 
Dat was het dan, de laatste minuten zijn ingegaan.
Ergens klopt er iets niet met deze wedstrijd. De laatste dagen ben ik met veel moeite in de top 25 gekomen. Zeker een week over gedaan om 180 stemmen in te lopen op de top 25.
En dan vandaag krijgen bepaalde foto's zeker 200 stemmen die voorheen per dag maximaal 15 stemmen kregen.

Zelf heeft de foto met de koe vandaag minimaal 140 stemmen gekregen wat absurd veel is (klopt niet). Zeker wanneer je het vergelijkt met de olifant foto die altijd meer stemmen heeft gehad. Je zou zeggen dat beide foto's ook vandaag gelijk op hadden moeten gaan. De olifant foto heeft minimaal 80 stemmen gekregen wat al veel is.

Ik vermoed doorgestoken kaart of bepaalde gasten hebben fraude met stemmen gepleegd.

Hoe dan ook ben 17e (koe) en 26e (olifant) geworden. Misschien dat er nog wat foto's worden gediskwalificeerd dan komt de olifant er ook in.

Iedereen bedankt voor het stemmen en de laatste karma komt eraan tot iedereen heeft gehad.

Greetz,

Mark
 
Ik heb me best voor je gedaan. ;)
 
Net op een andere foto een stem uitgebracht en de teller ging omhoog. Wat een gare site zeg dat je nog op 5 september een stem kunt uitbrengen. ???
 
Gebeurt vaak bij zo'n wedstrijden dat je op bepaalde manier die beveiliging kan omzeilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven