Fitness Seller

op of aanmerkingen voeding.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peewster

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
187
Waardering
0
Ok ik ben nu bezig met het volgende:

bij het opstaan neem ik 50 gr whei en een banaan
45 min later 3 boterhammen met beleg ( pindakaas, appelstroop, kipfilet, rosbief )

trainen

na het trainen 50 gr whei 30 gr dextrose
4 bcaa tabs

2 uur later warme maaltijd ( kip of bief of zalm, 100 gr rijst, groente ) 1 keer in de week een pasta

2 uur later 30 gr whei

2 uur later proteine reep

2 uur later 3 boterhammen met beleg ( pindakaas, appelstroop, kipfilet, rosbief ) 40 gr noten

2 uur later 30 gr whei

2 uur later 2 boterhammen met beleg ( pindakaas, appelstroop, kipfilet, rosbief )

voor het slapen 500 gr kwark


laat maar horen.....
 
Laatst bewerkt:
tja wat is de warme maaltijd ?
wat is dat beleg?
ik zie enkel een verstrekte hoeveelheid van je kwark en wei proteine, dus je zal ff moeten verduidelijken
kan je alvast zeggen dat 2 boterhammen sowieso al te weinig zal zijn :)
 
ok ik heb hem aangepast :) en heb er 3 boterhammen van gemaakt want meer ga ik volgens mij echt niet opkrijgen :D en ik was de noten vergeten te vermelden.
 
Ik zie maar 1 redelijke maaltijd, en dat is "2 uur later warme maaltijd ( kip of bief of zalm, 100 gr rijst, groente )".
Even serieus, je schema trekt op niets. Lees de stickies en andere schema's door, en probeer het dan opnieuw.
Succes ermee.
 
best goed dacht ik zo. Ik weet alleen niet wat jij nodig hebt en wat je doelen zijn.
 
Ik zie maar 1 redelijke maaltijd, en dat is "2 uur later warme maaltijd ( kip of bief of zalm, 100 gr rijst, groente )".
Even serieus, je schema trekt op niets. Lees de stickies en andere schema's door, en probeer het dan opnieuw.
Succes ermee.

ok ok maar ik kan dus niet de hele dag eten opwarmen en of koken aangezien ik rijdend werk doe en dat doe ik gemiddeld 10 uur per dag dus veel meer warme maaltijden kan ik niet echt eten.
 
ok ok maar ik kan dus niet de hele dag eten opwarmen en of koken aangezien ik rijdend werk doe en dat doe ik gemiddeld 10 uur per dag dus veel meer warme maaltijden kan ik niet echt eten.

Dan sluit je toch een magnetron aan op je accu :o
Brood is wel ok, maar je moet meer eten per maaltijd. 2 broodjes is gewoon te weinig voor een maaltijd. Wat zijn je doelen en stats? Wil je bulken of cutten? Hoeveel weeg je, en wat is je lengte?
 
ik weeg nu 77 kg en ben 1.80 m
het is de bedoeling dat ik wel meer massa ga kweken ja alleen wil niet al te veel vet aankomen zeg maar. en een magnetron op mijn accu gaat lastig in een taxi haha ik rij niet in een vrachtwagen zoals je waarschijnlijk dacht :)
maar ik kan dus wel gewoon meer brood eten.... ik heb alleen het idee dat als ik nog meer eet het mijn oren uitkomt :D en klopt het ook dat als je veel eet dat je ook heel veel energie krijgt ?
 
VRETEN MOET JE KEREL...!!!:meal: :burger: met wat je nu eet word je echt niet groter..je eet veels te weinig..
 
ik weeg nu 77 kg en ben 1.80 m
het is de bedoeling dat ik wel meer massa ga kweken ja alleen wil niet al te veel vet aankomen zeg maar. en een magnetron op mijn accu gaat lastig in een taxi haha ik rij niet in een vrachtwagen zoals je waarschijnlijk dacht :)
maar ik kan dus wel gewoon meer brood eten.... ik heb alleen het idee dat als ik nog meer eet het mijn oren uitkomt :D en klopt het ook dat als je veel eet dat je ook heel veel energie krijgt ?

Hoe dacht je anders energie te krijgen, dmv zonnecellen op je rug te plakken?

Eten moet je leren. Lees de stickies eens door want je huidige schema trekt nergens op.
 
Hoe dacht je anders energie te krijgen, dmv zonnecellen op je rug te plakken?

Eten moet je leren. Lees de stickies eens door want je huidige schema trekt nergens op.


het ging mij er meer op dat het lijkt als of ik meer energie heb dan dat ik die kwijt kan aangezien ik alleen maar op mijn luie reet zit met mijn werk........
dus met gevolg dat je nerveus word e.d.
 
ik weeg nu 77 kg en ben 1.80 m
het is de bedoeling dat ik wel meer massa ga kweken ja alleen wil niet al te veel vet aankomen zeg maar. en een magnetron op mijn accu gaat lastig in een taxi haha ik rij niet in een vrachtwagen zoals je waarschijnlijk dacht :)
maar ik kan dus wel gewoon meer brood eten.... ik heb alleen het idee dat als ik nog meer eet het mijn oren uitkomt :D en klopt het ook dat als je veel eet dat je ook heel veel energie krijgt ?
Je kan ook niet meteen van 1500 kcal naar 4000 kcal per dag switchen, dat moet je rustig opbouwen.
Lees de volgende topics eens door:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/tip-snel-eetlust-verbeteren-3541/?highlight=honger
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ijke-manier-verbeteren-7804/?highlight=honger
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/voedingsplan-voor-gewichtstoename-71310/
 
ja dank je ik ga wat vogelen :P
 
heej mensen ,
ik eet nu het volgende,
7 u 30= 2 boordjes pindakaas
50gr whey protein
250 ml melk

9u30 2 boordjes pindakaas
1 banaan
0,50L water

11u 30 appel
250 ml choco melk

12u 30 2 brodjes pindakaas
700ml yogertdrink
1 banaan

13u 30 appel

14u 00 500ml water
2 broodjes pindakaas

15.00 2 broodjes pindakaas
500 ml water
gemiddeld over de hele dag drink ik 6 liter water maar ik schrijf niet elke keer op dat ik water drink.
Half 6 thuis eten(altijd verschillend ik woon nog bij mijn ouders)

Dan trainen.....

na training Whey protein
Banaan
slapen.:D

hebben jullie hier nog wat verbeteringen voor ??

alvast bedankt mvrg jochem
 
Back
Naar boven