MuscleMeat

op onderzoek in een ultimate test

Bezoekers in dit topic

Yecla

Novice
Lid geworden
5 feb 2016
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m60
Massa
60kg
Hallo allemaal,

Ik ga aan een onderzoek beginnen op basis van een discussie. De eeuwige strijd tegen kilo´s en het gezeik dat veel vrouwen erom laten horen. Nu moet ik gewoon bekennen, ik was ooit een ontzettende mooie slanke den, en na twee kids niet meer. Is geen reden dat het niet meer kan, en andere zeiden dat het niet meer haalbaar is of veel te zwaar. Dus ik ga gewoon het gezeik aan en wil dus aantonen dat het wel gewoon weer kan! MAAR! De discussie ging over vrouwen die spieren hebben, echt droog getraind zijn. Altijd anabolen, of gewoon knetterhard werken!

Als eerste ben ik gestopt met mijn koffie en met roken,

Ik ben een moeder van 2 meiden, en ben alleen. Ik heb niet de wereld aan tijd, of de mogelijkheden om te trainen. Ik sport 2 keer per week bij een sportschool, heb een chinbar in huis, en een danspaal omdat ik dat gewoon fijn vind om mijn conditie bij te houden, maar niet meer zoals vroeger.

Ik moet nu dus gewoon vol aan de bak om aan te tonen dat spieren hebben, ook kan na keizersnede, kinderen, operatie en wat voor ongein nog meer. I need help! En daar zijn jullie vast goed in! Dus ik zoek adviezen in voeding, in trainingen, in workouts, en in coaching! Want die dames om me heen willen me natuurlijk zien verliezen in deze strijd! En het gaan niet om een buikje wegwerken, maar echt om spieren te kweken op een natuurlijke wijze!

Ik ben 160cm, en weeg op dit moment 61 kilo, vetpercentage weet ik zo niet, zal ik van de week even laten meten door een pro! Wie kan en wilt mij advies geven, en kan mij vertellen of ik mijn spiergroepen eerst moet voorbereiden op gewichten en hoe
 
:) not sure if serious: ik was ooit een ontzettende mooie slanke den

Succes ermee !
 
Sowieso fb trainen doen.

Stronglifts 5x5 bijvoorbeeld

En goed voedingsschema.
 
Je moet het voor jezelf doen en niet voor een ander of om je te willen bewijzen.
Als ze niet geloven dat het kan gaan ze toch lekker op Internet kijken. Genoeg voorbeelden.

Vind dat echt de grootste bullshit en slechtste instelling die je maar kunt hebben.

Lekker je ding gaan doen en zien waar je uitkomt. Sowieso zul je niet gauw zo droog worden, kan maar dan hou je niets over aan spiermassa.

Kijk hier op forum bij topics over voeding en training. Daar kun je ook alles bereken betreffende voeding en een schema opstellen.
 
:) not sure if serious: ik was ooit een ontzettende mooie slanke den

Succes ermee !

Dat was serieus. Haha. Ik woog met mijn eerste zwangerschap 56 kilo op het eind, en ik was toch echt 8,5 kilo aangekomen. Na de zwangerschap binnen 4 maanden weer netjes op oud gewicht.... Reken uit.... Maar na die tweede werd het anders ;) Dank voor je succes, nog tips?
 
Je moet het voor jezelf doen en niet voor een ander of om je te willen bewijzen.
Als ze niet geloven dat het kan gaan ze toch lekker op Internet kijken. Genoeg voorbeelden.

Vind dat echt de grootste bullshit en slechtste instelling die je maar kunt hebben.

Lekker je ding gaan doen en zien waar je uitkomt. Sowieso zul je niet gauw zo droog worden, kan maar dan hou je niets over aan spiermassa.

Kijk hier op forum bij topics over voeding en training. Daar kun je ook alles bereken betreffende voeding en een schema opstellen.


Uiteindelijk doe ik het ook voor mezelf zoals ik zei, ik pak het gezeik aan, alleen nu met een extra push. Ik ben geen pin van 15, maar een volwassen vrouw van 30. Met mijn instelling is niets mis, het feit dat ik nu iets wil doen, en dit als extra stok achter de deur zie, is een prima instelling. Dank voor je advies :)
 
Mijn zus is nu minder zwaar dan voor haar zwangerschap. Dus ja kan makkelijk.
Beetje hetzelfde dat mensen zeggen als je stop met roken kom je aan, ja als je de hele dag door loopt te vreten omdat je denk dat het moet omdat iedereen dat zegt wanneer ze stoppen met roken kom je idd aan.
 
Laatst bewerkt:
Oh kan makkelijk hoor! Heb zelf ook een dochtertje en een keizersnede.. was ook 10 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap! Ben serieus en keihard gaan trainen! Serieus met mijn voeding omgegaan! Heb 3 maanden lang een voedingschema laten maken , omdat ik er zelf geen verstand van had. En trainde dan 3 maanden met een bodybuilder om te leren hoe ik mn spiergroepen moet trainen, maar het kan dus wel.. met of zonder PT. Als je het maar wilt.

Anyway, 500 calorieën onder onderhoud zitten.. Verdiep je in macronutrienten..
Ik hou me aan 2 gram eiwit per kilogewicht 1gram vet per kilogewicht en derest vul ik op met koolhydraten.

Succes!
 
Trainingsschema: www.stronglifts.com 5x5 (zoals Pillz al zei)

www.iifym.com daar die calculator en dan je voeding uitrekenen (eventueel met myfitnesspal app)

Op youtube de filmpjes van Alan Thrall (squat, deadlift, benchpress) eens bekijken voor zeer goede uitleg
 
Nicky! heeft 3 kids en had 1 jaar geleden een sixpack.

Alles is mogelijk.
 
Je moet het voor jezelf doen en niet voor een ander of om je te willen bewijzen.
Als ze niet geloven dat het kan gaan ze toch lekker op Internet kijken. Genoeg voorbeelden.

Uiteindelijk doe je het voor jezelf, als haar drang naar het bewijzen van.. Of een discussie haar de motivatie geeft om haar doel te bereiken is het goed.
Of vrouwen, insta, strand, andere mensen of aandacht jouw de motivatie geeft wat je nodig hebt dan is het toch prima?
Iedereen heef een andere drijfveer.
 
Back
Naar boven